پیش بینی بازار فارکس این هفته | فدرال رزرو بازارها را تغییر داد

از 29 آگوست تا 2 سپتامبر

پیش بینی فارکس - تحلیل هفتگی فارکسپیش بینی فارکس در هفته پیش رو

EUR/USD

EUR/USD در طول هفته به عقب و جلو رفته است، و ما همچنان در اطراف سطح برابری قرار داریم. در این مرحله، به نظر می‌رسد که بازار کمی مکث خواهد داشت، اما ما فکر می‌کنیم که باید به این موضوع از جنبه «محو شدن تجمع‌های کوتاه‌مدت» در آینده نگاه کرد. بازار نسبتاً به سرعت به این سطح رسیده است، اما اکنون جروم پاول نگرش هاوکیش فدرال رزرو را تکرار کرده است، این احتمال وجود دارد که ما همچنان شاهد برتری دلار آمریکا باشیم. به احتمال زیاد رالی های پیش رو محو خواهند شد به خصوص در نزدیکی سطح 1.03، البته اگر تا آنجا برسیم.

عکس یورو/دلار آمریکا

GBP/USD

به نقل از دیلی فارکس، GBP/USD تلاش کرد در طول هفته معاملاتی افزایش یابد، اما این اتفاق نیفتاد و هفته گذشته را همانطور که در چارت زیر تماشا میکنید دوباره با یک کندل قرمر به پایان رساند، زیرا بانک انگلستان قبلاً اعلام کرده بود که انگلستان در حال ورود به رکود است. . به همین دلیل، بازار احتمالاً به روند کاهشی ادامه خواهد داد، و شاید حتی بدتر از یورو. اگر بخواهیم از سطح 1.20 به سما بالا عبور کنیم، ممکن است بتوانید در هفته های آینده دلیلی برای آن پیدا کنیدولی تا آن زمان، این بازار به نظر ما بسیار نزولی است.

عکس GBP/USD

USD/JPY

USD/JPY برای شروع هفته اندکی عقب نشینی کرد، اما پس از آن دوباره به صعود خود ادامه داد. به نظر می رسد که ما در نهایت سعی خواهیم کرد از بالاترین سطح اخیر عبور کنیم، شاید از سطح 140 ین عبور کنیم. سطح 132 ین در زیر همچنان پشتیبانی قابل توجهی است، بنابراین ما ایده خرید پس از هر عقب نشینی را دوست داریم. اگر به زیر سطح ¥ 132 وارد شویم، در آن مرحله سؤالات دیگری پرسیده می شود. اگر بانک ژاپن به مبارزه با افزایش نرخ بهره ادامه دهد، به احتمال زیاد این یک بازار یک طرفه خواهد بود.

عکس USD/JPY

AUD/USD

AUD/USD در ابتدای هفته گذشته تلاش کرد صعود کند، اما بسیاری از سودها را در سطح 0.70 پس داد. بازار شاهد نوسانات و مقاومت های زیادی در سطح 0.70 بوده است. اگر بتوانیم از سطح 0.70 عبور کنیم، این امکان وجود دارد که به دنبال EMA 50 هفته ای برویم. با این حال، به نظر می‌رسد که پس از صحبت‌های فدرال رزرو، مجدداً رسیدن به پایین‌ترین سطح یک ایده واقع بینانه باشد.

عکس AUD/USD

پیش بینی بازار فارکس این هفته | فدرال رزرو بازارها را تغییر داد


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید