پیش بینی بازار فارکس این هفته | سطح برابری دوباره آزمایش می شود

پیش بینی فارکس - تحلیل هفتگی فارکسپیش بینی فارکس در هفته پیش رو

EUR/USD

EUR/USD در طول هفته کمی افزایش یافته است تا از سطح برابری فاصله بگیرد. با انجام این کار، به نظر می رسد که بازار دوباره سطح برابری یورو و دلار را به زودی آزمایش کند، و ما فکر می کنیم این همان چیزی است که در چند جلسه آینده اتفاق می افتد، در حدود برابری بازار کلی به عقب و جلو خواهد رفت. تجمع‌ها در این برهه از زمان باید فرصتی برای شورت کردن باشد و در اولین نشانه‌های خستگی باید این کار را انجام داد. سطح 1.02 به احتمال زیاد به یک سطح مقاومت تبدیل خواهد شد.

دنبال کنید: تحلیل تکنیکال فارکس | قیمت لحظه ای ارزهای فارکس

یورو/دلار آمریکا
چارت یورو/دلار آمریکا

USD/JPY

USD/JPY در هفته گذشته کمی افزایش یافته و به سطح 145 ین رسیده است. سطح ¥145 منطقه ای است که بدیهی است که از نظر روانی مهم است، اما باید در نظر داشته باشید که بازار برای مدت طولانی نمیتواند در یک جهت حرکت کند. به نقل از دیلی فارکس، دلار آمریکا بیش از حد خرید شده است، بنابراین ما انتظار داریم در طول این هفته کمی عقب نشینی داشته باشیم. سطح 140 ین احتمالا حمایت میشود، اما اگر به پایین تر از آن سقوط کنیم، احتمالاً بازار به دنبال سطوح پایین تر برای خریداران خواهد بود. حتی اگر این هفته سقوط کنیم، به این زودی ها در این بازار شورت نخواهیم کرد.

دنبال کنید: ساعت فارکس زنده | سشن های فارکس به وقت ایران

USD/JPY چارت این هفته
چارت USD/JPY

AUD/USD

AUD/USD در هفته گذشته بسیار پر سر و صدا بود، زیرا سطح 0.67 برای حمایت بارها آزمایش شده است. سطح 0.67 چندین بار پشتیبانی شده است، بنابراین کاملاً منطقی است که ما شاهد نویز زیادی در آن حوالی باشیم، و ما انتظار داریم این موضوع در چندین جلسه آینده ادامه یابد: ما یک سطح حمایت عمده در زیر داریم که همچنان باعث فشار خرید می شود. اگر بخواهیم به پایین تر از آن سقوط کنیم، احتمالاً بازار بسیار پایین تر خواهد رفت. در جهت صعودی، ما معتقدیم که سطح 0.70 یک مانع مقاومت قابل توجه است که غلبه بر آن دشوار خواهد بود.

دنبال کنید: تقویم اقتصادی فارکس

AUD/USD
چارت هفتگی AUD/USD

GBP/USD

GBP/USD در این هفته افزایش یافت و سطح 1.15 را به عنوان منطقه ای با اهمیت نشان داد. بازار اخیراً شاهد حمایت در آن منطقه بوده است، بنابراین به نظر می رسد که ما شاهد جهش در این حوالی باشیم. رالی های ناموفق همچنان سناریویی است که ما برای این جفت ارز انتظار داریم، اما همچنین می‌دانیم که ما در ناحیه فروش افراطی نیز قرار گرفته ایم. این هفته ممکن است همه چیز در مورد جهش باشد، اما همچنان نمیتوان علاقه ای برای خرید این جفت ارز نشان داد.

بخواین و تماشا کنید: نحوه ورود به فارکس | راهنمای ثبت نام در فارکس + ویدیو

GBP/USD چارت هفته
چارت GBP/USD

پیش بینی بازار فارکس این هفته | سطح برابری دوباره آزمایش می شود


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید