پیش بینی بازار فارکس این هفته | رشد دلار در مقابل در تمام ارزها

پیش بینی فارکس - تحلیل هفتگی فارکسپیش بینی فارکس در هفته پیش رو

EUR/USD

EUR/USD در هفته گذشته در هر دو جهت حرکت میکرد، و ما فکر می کنیم که در آینده نیز شاهد چنین رفتارهایی از این جفت ارز خواهیم بود. در این مرحله همه چیز در مورد پایین تر رفتن نرخ است، با سطح 1.01 که یک سطح مقاومت است، و سپس دوباره در سطح 1.02. بولیش بودن روی یورو بسیار دشوار است زیرا زمستان امسال برای آن بخش از جهان بسیار دشوار خواهد بود. اندکی صبر می تواند به شما کمک کند، زیرا می توانید با خرید «دلارهای ارزان آمریکا » سود به دست آورید.

دنبال کنید: تحلیل تکنیکال فارکس | قیمت لحظه ای ارزهای فارکس

یورو به دلار
یورو به دلار هفتگی

GBP/USD

GBP/USD در طول هفته کاهش یافته است تا سطح 1.15 را تهدید کند. این منطقه ای است که توجه زیادی را به خود جلب می کند و ما نوعی جهش کوتاه مدت را در این نواحی پیش بینی می کنیم. ما فکر می‌کردیم که در روز جمعه این جهش بوجود آید، اما تقریباً تمام دستاوردهای پوند در مدت کوتاهی از بین رفت. ما معتقد نیستم که تثبت ها در پوند انگلیس در این مرحله قابل اعتماد باشند، و شما باید به آن از زاویه محو شدن رالی ها نگاه کنید. تصور سناریویی که در آن پوند انگلیس بالا رود، دشوار است. ممکن است بهبودی وجود داشته باشد، اما آنها در بهترین حالت کوتاه مدت خواهند بود.

دنبال کنید: تقویم اقتصادی فارکس

GBP/USD
پوند به دلار هفتگی

USD/JPY

USD/JPY دوباره افزایش یافت و در نهایت سطح 140 ین را شکست. در این مرحله، فکر کردن به این که این بازار چیزی جز عقب نشینی گاه به گاه خواهد داشت، بسیار دشوار است، زیرا بانک مرکزی ژاپن هر کاری که می تواند برای مبارزه با افزایش نرخ بهره در آن کشور انجام می دهد. به نقل از DailyForex، بسیار منطقی است که به این بازار به عنوان بازاری نگاه کنیم که در نهایت پرچم صعودی را بالا نگاه میدارد، به این معنی که ما می توانیم تا سطح 142.50 ین نیز برویم.

دنبال کنید: ساعت فارکس زنده | سشن های فارکس به وقت ایران

USD/JPY
دلار به ین ژاپن هفتگی

AUD/USD

AUD/USD در ابتدای هفته افزایش یافت، اما پس از آن که همچنان شاهد رفتارهای مخاطره آمیز زیادی در سراسر جهان هستیم، دوباره تضعیف شد. اگر قرار باشد اینطور پیش برویم، این جفت به احتمال زیاد سعی در آزمایش سطح 0.67 در زیر خواهد داشت. دلار آمریکا مانند یک توپ مخرب خواهد بود که در سراسر جهان اشتهای ریسک را از بین میبرد، انگار فقط مسئله زمان است.

بخوانید: فارکس چیست ؟ | بازار فارکس بزرگترین بازار مالی جهان + ویدیو

AUD/USD
دلار استرالیا به دلار امریکا هفتگی

پیش بینی بازار فارکس این هفته | رشد دلار در مقابل در تمام ارزها


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید