بیت کوین پس از بیانیه وزارت خزانه داری امریکا جهش کرد

بیت کوین پس از اینکه بیانیه وزارت خزانه داری امریکا

اخبار بیت کوین:  پس از انتشار بیانیه زودهنگام وزارت خزانه داری امریکا در روز چهارشنبه قیمت بیت کوین افزایش یافت. پس از این بیانیه نگرانی های بازار در مورد تشدید قوانین ایالات متحده در مورد دارایی های دیجیتال کاهش یافت.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، در بیانیه ای که به طور خلاصه در وب سایت وزارت خزانه داری منتشر شد، گفت: یک فرمان اجرایی در حال تعلیق، در مورد ارزهای دیجیتال از سوی رئیس جمهور جو بایدن صادر شده است. او «خواستار یک رویکرد هماهنگ و جامع برای قانونمند سازی ارزهای دیجیتال است. او همچنین گفته است که از نوآوری های مسئولانه حمایت میشود.”

مرتبط: ۸ روش برای کسب درآمد از بیت کوین و ارزهای دیجیتال

یک منبع آگاه روز دوشنبه گفت که انتظار می رود جو بایدن این هفته دستور اجرایی را امضا کند که به وزارت دادگستری، خزانه داری و سایر آژانس ها دستور می دهد تا پیامدهای قانونی و اقتصادی  ناشی از ایجاد ارز دیجیتال بانک مرکزی امریکا را بررسی کنند.

مرتبط: بهترین ابزار تحلیل تکنیکال بیت کوین و دیگر رمزارزها

کاخ سفید سال گذشته اعلام کرد که در حال بررسی یک نظارت گسترده بر بازار ارزهای دیجیتال – از جمله یک فرمان اجرایی – برای مقابله با تهدید فزاینده باج افزار و سایر جرایم سایبری است.

متیو دیب، مدیر عامل شرکت Stack Funds گفت: «به نظر می رسد این بیانیه نشان می دهد که (مقامات امریکایی) هنوز هیچ اقدام نظارتی سریع و عمده ای انجام نخواهند داد و احتمالاً در طول زمان رویکردی هماهنگ و عینی تر اتخاذ خواهند کرد.

مرتبط: چرا معامله گران فارکس به سمت معاملات CFD بیت کوین رفته اند ؟

در این شرایط قیمت بیت کوین 7.2 درصد صعود کرد و به 41515 دلار رسید، در مسیر رسیدن به بزرگترین رشد خود از 28 فوریه، در حالی که اتریوم با 5.3 درصد افزایش به 2715 دلار رسید که بهترین روز خود را در این ماه رقم زد.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید