پیش بینی هفتگی فارکس و بازارها | تحلیل با طعم رکود

پیش بینی فارکس - تحلیل هفتگی فارکسپیش بینی فارکس در هفته پیش رو

EUR/USD

EUR/USD در ابتدای هفته در طول معاملات سقوط کرد، در آخر هفته فقط با چرخشی علائم حیات خود را نشان داد. در نهایت، این بازاری است که ما فکر می کنیم همچنان شاهد نوسانات زیادی است، اما شاید بتوان گفت که EUR/USD کمی بیش از حد فروخته شده است. ما معتقدیم در این مرحله، هرگونه حرکت به سمت سطح برابری با مقاومت روبرو خواهد شد، بنابراین حرکت صعودی کوتاه‌مدت به معنای فرصت برای فروش این جفت ارز برای بلندمدت است زیرا اتحادیه اروپا همچنان شاهد مشکلات زیادی خواهد بود. کمبود انرژی تنها شروع همه مشکلات است.

دنبال کنید: ساعت فارکس زنده | سشن های فارکس به وقت ایران

یورو/دلار آمریکا
EUR/USD

USD/CAD

دلار آمریکا در برابر دلار کانادا دوباره در طول هفته افزایش یافت، حالا شروع به کمی افراط کرده ایم. سطح 1.38 همچنان منطقه مقاومت است و منطقه ای است که بیش از یک بار لمس شده است و بسیار مهم است. در نهایت، ما فکر می‌کنیم که هرگونه عقب‌نشینی کوتاه‌مدت احتمالاً امکان خرید را باز می‌کند، اما با این وجود، ما هیچ علاقه‌ای به فروش و شورت کردن کوتاه مدت این جفت ارز نداریم. به نقل از دیلی فارکس، تمام مسائل ژئوپلیتیکی و اقتصادی روی این جفت ارز تاثیر میگذارد. علاوه بر این، امروز کمبود تقاضا برای نفت وجود دارد، اما از آنجایی که بیشتر بازارها اصلاح قیمت را در تجربه میکنند احتمالا اصلاحاتی روی این جفت ارز هم داشته باشیم.

USD/CAD
USD/CAD

طلا

XAU/USD در ابتدای هفته سقوط کرد و به پایین‌ترین حد خود رسید. همانطور که در بخش تحلیل تکنیکال فارکس هم روزانه گزارش دادیم، بازار پس از آن قبل از اینکه کمی عقب نشینی کند، به سطح 1680 رسید. ما فکر می‌کنیم در این مقطع زمانی، منطقی است که شاهد فشار فروش در آن مجاورت باشیم، به‌ویژه که EMA 200 هفته‌ای در همان منطقه قرار دارد. در نهایت، این بازاری است که ما فکر می‌کنیم همچنان شاهد فروش های زیادی است زیرا دلار آمریکا به طور کلی در حال تقویت است. نه تنها به دلار آمریکا، بلکه به نرخ های بهره در آمریکا نیز توجه کنید زیرا همبستگی های منفی زیادی با این بازار دارند.

مرتبط: بهترین استراتژی اسکالپ طلا در فارکس

XAU/USD هفتگی
XAU/USD هفتگی

GBP/USD

GBP/USD پس از سقوط شدید به سطح 1.05 کمی بهبود یافت. این بازاری است که همچنان شاهد رفتارهای پر سر و صدای زیادی است، بنابراین در این برهه از زمان فکر می‌کنم فقط زمان است که شاهد بازگشت فروشندگان به این بازار باشیم. سطح 1.15 یک مانع اصلی مقاومت است، و بنابراین فکر می کنیم که این یک پیش بینی ساده است که با توجه به زمان کافی، این رالی محو خواهد شد. به هر حال، بازار کمی در ابتدای هفته گذشته افراط کرد، اما در این برهه از زمان فکر می کنیم واضح است که دلار آمریکا همچنان ارز اصلی برای خریدن خواهد بود.

GBP/USD هفتگی
GBP/USD هفتگی

USD/JPY

USD/JPY در طول هفته اندکی افزایش یافته است و سطح 145 ین را آزمایش کرد. این منطقه ای است که بسیار مقاوم است، بنابراین تا حدی منطقی است که ما در اینجا متوقف شده ایم. ما گمان می‌کنیم که دلار آمریکا در برابر ین ژاپنی‌ها صعودی خواهد بود. به اعتقاد ما در این سناریو این بازار در حال تثبیت است تا به هر حال حرکت صعودی خود را ادامه دهد. سطح ¥ 140 می تواند مقدار قابل توجهی از حمایت را ارائه دهد. بانک ژاپن بیشتر نگران نرخ تغییر بازار هستند تا سطح واقعی قیمت.

USD/JPY هقتگی
USD/JPY هقتگی

نفت خام WTI

بازار نفت خام غرب تگزاس اینترمدیت در طول هفته برگشت و نشانه هایی از حیات را نشان داد. در نهایت، بازار همچنان در یک کانال نزولی قرار دارد و ما فکر می‌کنیم که فشار منفی کلی بر این بازار ادامه خواهد داشت، زیرا شاهد کاهش تقاضا برای نفت خام هستیم.ما باید به سطح 85 دلار توجه زیادی داشته باشیم. این منطقه ای است که قبلاً مقاوم بوده و البته مورد حمایت قرار گرفته است. با این وجود، ما فکر می‌کنیم که هر صعودی را باید بعنوان اصلاح کوتاه مدت درنظر بگیریم.

دنبال کنید: تقویم اقتصادی فارکس

نفت خام WTI
نفت خام WTI هفتگی

NASDAQ 100

NASDAQ 100 در ابتدا سعی کرد در طول هفته بهبود یابد، اما با نشان دادن نشانه های منفی بازار تغییر کرد. در این مرحله، به نظر می رسد که سطح 11000 برای حرکت بعدی نزولی باید شکسته شود. در کوتاه‌مدت، گمان می‌کنیم که این بازاری است که همچنان به محو شدن رالی‌هایی که نشانه‌هایی از فرسودگی را نشان می‌دهند، ادامه خواهد داد، همانطور که در هفته های گذشته تخمین‌های سود و راهنمایی‌ها در حال کاهش است. علاوه بر این، شاهد رشد قابل توجهی در بازار نرخ بهره هستیم، با این شرایط نزدک به سقوط خود ادامه خواهد داد.

نزدک 100
نزدک هفته ای

FTSE 100

FTSE 100 در ابتدای هفته سعی کرد کمی صعود کند اما سپس به زیر سطح 7000 سقوط کرد. در این مرحله، بازار اکنون شروع به تهدید سطح حمایت مهمی می کند و حرکت به زیر سطح 6800 می تواند امکان حرکت بزرگتر به سمت نزول را باز کند. در این مرحله، به هر تثبیتی با شک نگاه می شود، زیرا اقتصاد بریتانیا بسیار ضعیف است و البته وضعیت ژئوپلیتیکی در اتحادیه اروپا بین همه طرف های درگیر در روسیه همچنان رو به وخامت است. در این مرحله، این بازاری است که ما فکر می کنیم در نهایت شروع به فروپاشی می کند.

FTSE 100
FTSE 100 هفتگی

پیش بینی هفتگی فارکس و بازارها | تحلیل با طعم رکود


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید