پیش بینی هفتگی فارکس و بازارها | تلاطم در بازارها و قدرت دلار

پیش بینی فارکس - تحلیل هفتگی فارکسپیش بینی فارکس در هفته پیش رو

S&P 500

 S&P 500 در ابتدا در طول هفته گذشته افزایش یافت و در یک نقطه به نظر می رسید که واقعاً شروع به اوج گیری کرده است. با این حال، پس از اینکه تعداد مشاغل در روز جمعه منتشر شد، اکنون شاهد فشار فروش زیادی هستیم که بدیهی است که فدرال رزرو مجبور است نرخ بهره را حداقل 75 واحد افزایش دهد. اعلام نرخ تورم در هفته آینده در کانون توجه قرار خواهد گرفت، و اگر نرخ اعلامی CPI داغتر از حد انتظار باشد، تنها به آمار منفی خواهد افزود. در این مرحله، S&P 500  همچنان در یک وضعیت نزولی است.

S&P 500 هفتگی
S&P 500 هفتگی

دنبال کنید: تحلیل تکنیکال فارکس | قیمت لحظه ای ارزهای فارکس

EUR/USD

 EUR/USD سعی کرد در ابتدای هفته گذشته افزایش یابد، اما سطح برابری را نتوانست رد کند. سطح برابری چند بار در گذشته نیز سطح مهمی بوده است، بنابراین جای تعجب نیست که ما از آنجا عقب نشینی کرده ایم. در این مرحله، دلار آمریکا به تقویت خود ادامه می‌دهد و ما اساساً در یک روند نزولی بلند مدت گیر کرده ایم. سطح 0.95 اکنون هدف بعدی یورو است.

یورو/دلار آمریکا هفتگی
یورو/دلار آمریکا هفتگی

دنبال کنید: تقویم اقتصادی فارکس

طلا

بازار طلا هفته مثبتی را پشت سر گذاشت تا به بالای سطح حیاتی 1680 دلار بازگردد. با این حال، بازار پس از آن از اولین نشانه های مقاومت نزدیک به سطح 1720 دلار عقب نشینی کرد، به خصوص اکنون که دلار آمریکا دوباره قدرت پیدا کرده است. ما هنوز معتقدیم که طلا با مشکل مواجه خواهد شد و اگر بتوانیم به زیر سطح 1680 دلار سقوط کنیم، امکان حرکت بزرگتر به سمت نزول وجود خواهد داشت. اگر نرخ به پایین تر از کندل هفتگی هفته قبل برسد، دریچه هایی برای حرکت به سطح 1500 دلار باز می شود.

طلا هفتگی
طلا هفتگی

بخوانید: نحوه ورود به فارکس | راهنمای ثبت نام در فارکس + ویدیو

نفت خام WTI

بازار نفت خام وست تگزاس اینترمدیت هفته ای بسیار قوی را پشت سر گذاشت و از بالای کانال نزولی که در بیشتر تابستان بسیار برجسته بود، عبور کرد. در این مرحله، با کاهش 2 میلیون بشکه‌ای تولید اوپک در روز، ممکن است در نهایت شاهد بازگشت بازار باشیم. صرف نظر از این، این بازار بسیار متلاطم خواهد بود و در بعضی مواقع به سختی می توانید آن را درک کنید، بنابراین مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که اندازه موقعیت خود را معقول نگه دارید. سطح 95 دلار مانع اصلی بعدی خواهد بود و به دنبال آن سطح 100 دلار خواهد بود. اگر بازار نزول کند و به زیر 90 دلار برگردد، می‌توانیم به سمت 85 دلار برویم.

نفت خام WTI
نفت خام WTI هفتگی

دنبال کنید: ساعت فارکس زنده | سشن های فارکس به وقت ایران

BTC/USD

کریپتو بازاری است که کلی پول در آن از بین رفته است. به نقل از دیلی فارکس، این وضعیت همچنان ادامه دارد، جایی که ما همچنان تقریباً هیچ چیز را تا آنجا که به حرکت مربوط می شود نمی بینیم. سطح 18000 دلاری BTC/USD باید پشتیبانی شود، بنابراین اگر به پایین‌تر از آن سقوط کنیم، فکر می‌کنیم که یک سطح پایین‌تر را شروع می‌کند. در این سناریو، این احتمال وجود دارد که حرکت به سطح 15000 دلار را ببینیم. پس از آن، ما احتمال سقوط به سطح 12000 دلار را داریم، جایی که کل بازار صعودی چند سال پیش از آنجا شروع شد. انجام این کار برای بیت کوین چیز جدیدی نخواهد بود.

BTC/USD
BTC/USD هفتگی

DAX

شاخص DAX  هفته مثبتی را پشت سر گذاشت، اما همانطور که می بینید سودهای بالاتر از سطح حیاتی 12500 یورو را پس داد. در این مرحله، بازار به نظر می رسد که به مبارزه با هر چیز مثبت ادامه خواهد داد، بنابراین ما حاضریم وارد عمل شویم و پس از هر رالی ها بازار را شورت کنیم. آلمان به دلیل کمبود انرژی و البته این که زمستان در راه است، تحت فشار زیادی است. در نهایت، بازار به سمت نزولی ادامه خواهد داد، حداقل تا زمانی که چیزی از دیدگاه بانک مرکزی تغییر کند. حتی در آن زمان، فقدان رشد همچنان یک مسئله اصلی خواهد بود.

DAX هفتگی
DAX هفتگی

GBP/USD

GBP/USD  پس از سقوط به سطح 1.15، سودهای خود را پس داده است. سطح 1.15 به دلیل این واقعیت که حمایت قبلی بوده است، یک منطقه اصلی مورد علاقه است، و یک رقم بزرگ، گرد و از نظر روانی قابل توجه است. این وضعیتی است که در آن، روند نزولی کلی باید ادامه یابد، به خصوص که ما شاهد این هستیم که فدرال رزرو به احتمال زیاد به سختگیری های خود ادامه می‌دهد و در نتیجه سیاست‌های پولی را سخت‌تر می‌کند. این وضعیتی است که دلار آمریکا مانند یک توپ ویرانگر برای سایر ارزها در سراسر جهان است، و با توجه به اینکه بانک مرکزی انگلیس در انتظار رکود است، این حرکت پایین تر کاملا منطقی است.

GBP/USD هفتگی
GBP/USD هفتگی

بخوانید: بهترین استراتژی اسکالپ طلا در فارکس

USD/CAD

USD/CAD در ابتدا در طول هفته سقوط کرد، اما پس از آن تغییر کرد تا نشانه هایی از حیات را در حدود 1.35 نشان دهد. در این مرحله، احتمالاً بازار به طور کلی همچنان شاهد سر و صدای زیادی خواهد بود، اما به نظر می رسد سطح 1.35 کف کوتاه مدتی را در این بازار ارائه می دهد. تا زمانی که شاهد کاهش تورم در بازار مسکن تورنتو باشیم، دقیقاً همراه با ونکوور، فدرال رزرو احتمالاً به انقباض خود ادامه خواهد داد و البته این باعث می شود دلار آمریکا جذاب تر شود. در نهایت، ما فکر می کنیم که این جفت احتمالاً به سطح 1.40 می رود، اما لزوماً به این معنی نیست که بازار یک شبه به آنجا می رسد. ما نوسانات زیادی را پیش بینی می کنیم.

USD/CAD هفتگی
USD/CAD هفتگی

پیش بینی هفتگی فارکس و بازارها | تلاطم در بازارها و قدرت دلار


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید