پیش بینی بازار فارکس این هفته | از 26 تا 30 اردیبهشت

پیش بینی بازار فارکس این هفته | از 26 تا 30 اردیبهشت

یورو به دلار – EUR/USD

یورو در طول هفته گذشته به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرد و از سطح 1.05 نیز عبور کرد. همچنین دیدیم که جفت ارز EUR/USD به زیر سطح 1.04 سقوط کرد اما بعد از آن قیمت برگشت تا یورو نشانه‌هایی از حیات را در روز جمعه نشان دهد.

صرف نظر از این، من فکر می‌کنم که دیر یا زود با جهشی نزولی مواجه خواهیم بود، به خصوص در نزدیکی نرخ برابری 1.05، و سپس سطح 1.06.

نمودار هفتگی یورو به دلار - پیش بینی بازار

به دلایل مختلف ارز یورو در مقابل دلار در روند نزولی قرار دارد. بنابراین تا زمانی که تغییری اساسی بین فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا رخ ندهد، من به دنبال تصحیح های صعودی برای شورت کردن در بازار هستیم. در نهایت، تا زمانی که فدرال رزرو سیاست پولی خود را تغییر ندهد، احتمال برابری نرخ یورو در مقابل دلار وجود دارد.

با دنبال کردن روزانه تحلیل تکنیکال EUR/USD در تجارت آفرین با تقویم اقتصادی مرتبط با این جفت ارز و عوامل تکنیکال و فاندامنتال آن همراه باشید

پوند به دلار – GBP/USD

به نقل از دیلی فارکس، پوند انگلیس در جلسه معاملاتی روز پنجشنبه به شدت سقوط کرد تا نشانه هایی از ضعف را نشان دهد. ما از سطح 1.22 عبور کرده ایم که در واقع یک علامت بسیار منفی برای پوند انگلیس است. در نهایت، این نشان می دهد که ما همچنان شاهد فشار نزولی خواهیم بود و اکنون به نظر می رسد که بازار حتی می تواند تا سطح 1.20 کاهش یابد.

با دنبال کردن تحلیل تکنیکال GBP/USD در تجارت آفرین با تغییرات تکنیکال و فاندامنتال این جفت ارز همراه باشید.

پوند به ین ژاپن – GBP/JPY

پوند انگلیس در پایان هفته به شدت جهش کرد، زیرا به نظر می رسد پوند سعی می کند تا بالاتر از سطح مقاومت قبلی باقی بماند. همانطور که گفته شد، به نظر می رسد بازار آماده صعود است، اما باید از سطح 160 ین بالاتر برویم.

پوند به ین ژاپن - GBP/JPY - پیش بینی بازار

اگر نرخ GBP/JPY سطح 160 ین را بشکند، احتمالاً به سطح 165 ین خواهیم رفت. از سوی دیگر، اگر قمت برگردد و به زیر سطح 157 ین سقوط کند، احتمالاً با توجه به زمان کافی، می‌توانیم به سطح 155 ین برویم. همچنین باید به خاطر داشته باشید که ریسک گریزی بازارها تأثیر عمده ای بر آنچه در اینجا اتفاق می افتد نیز دارد.

دلار استرالیا به دلار امریکا – AUD/USD

دلار استرالیا در طول هفته از سطح حمایت مهم خود عبور کرد، اینگونه به نظر می رسد که احتمال اینکه کاهش بیشتری رخ ندهد در این بازار بیشتر است.

دلار امریکا به دلار استرالیا - پیش بینی هفتگی بازار

به خاطر داشته باشید که دلار استرالیا به بازار کالاها و رشد جهانی بسیار حساس است. سطح 0.70 باید سطح مقاومت محکمی را ارائه دهد، زیرا در اینجا حمایت گسترده ای وجود دارد. به همین دلیل، باید به دنبال نشانه هایی برای بازگشت قیمت در هر نقطه نزدیک به آن منطقه باشیم.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

پیش بینی بازار دلار در مقابل ین هفتگی

دلار در مقابل ین در طول هفته به شدت سقوط کرد و به سطح 127.50 ین رسید. همانطور که گفته شد، گذر از سطح 130 ین همچنان کمی مشکل ساز است، بنابراین من فکر می کنم که ما به احتمال زیاد شاهد ادامه معاملات خنثی در بازه 125 تا 130 ین خواهیم بود. برای اینکه بازار نرخ 130 ین را هضم کند احتمالا زمان بیشتری نیاز است.


پیش بینی بازار فارکس این هفته | از 26 تا 30 اردیبهشت


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید