پیش بینی بازار فارکس این هفته | دلار همچنان پیشتاز است

پیش بینی فارکس - تحلیل هفتگی فارکسپیش بینی فارکس در هفته پیش رو

EUR/USD

یورو به دلار در طول هفته تحت فشار قرار گرفت و به نظر می رسد ما تهدیدی جدی در سطح برابری خواهیم داشت. اگر به زیر سطح برابری برسیم، احتمالاً بازار بسیار پایین تر خواهد رفت، شاید تا سطح 0.98. یک رالی کوتاه مدت ممکن است، اما ما  فکر می کنیم سطح 1.03 مقدار قابل توجهی مقاومت را ارائه خواهد کرد. هر تثبیتی در این برهه از زمان که نشانه‌هایی از فرسودگی را نشان دهد، فرصتی برای شروع شورت کردن و لانگ کردن دلار آمریکا خواهد بود. دلار همچنان پیشتاز است.

دنبال کنید: تحلیل تکنیکال فارکس | قیمت لحظه ای ارزهای فارکس

تصویر EUR/USD - دلار همچنان پیشتاز است
EUR/USD هفتگی

GBP/USD

به نقل از دیلی فارکس، پوند به دلار در طول هفته به طور قابل توجهی کاهش یافت، زیرا ما همچنان شاهد عمل کردن دلار آمریکا در برابر تقریباً همه چیز مانند یک توپ ویران کننده هستیم. پس از هر رالی در این برهه از زمان همچنان شاهد فشار فروش زیادی خواهیم بود، بنابراین ما فکر می‌کنیم که مانند یورو، احتمالاً در مورد پوند نیز معامله گران مایل به خرید “دلارهای ارزان” در هر رالی هستند. بدیهی است که مردم شروع به نگرانی در مورد صحبت های بانک مرکزی در آخر هفته در بازار کرده اند، زیرا آنها همچنان در مورد افزایش گسترده نرخ بهره صحبت خواهند کرد. از جنبه نزولی، بازار می تواند تا سطح 1.15 پایین بیاید. دلار همچنان پیشتاز است.

دنبال کنید: ساعت فارکس زنده | سشن های فارکس به وقت ایران

تصویر GBP/USD
GBP/USD هفتگی

USD/CAD

دلار آمریکا به دلار کانادا در طول هفته اندکی افزایش یافته است تا سطح 1.30 را آزمایش کند. EMA 200 هفته ای درست در زیر این قیمت قرار دارد، درست زمانی که EMA 50 هفته ای نیز شروع به چرخش به این سمت می کند. در این مرحله، این احتمال وجود دارد که ما همچنان شاهد حمایت‌های کوچکی باشیم، اما این بازاری است که همچنان شاهد رفتارهای پر سر و صدای زیادی است.

دنبال کنید: تقویم اقتصادی فارکس

تصویر USD/CAD
USD/CAD هفتگی

USD/JPY

دلار به ین ژاپن در طول هفته معاملاتی نسبتاً افزایش قابل توجهی یافت و در یک نقطه از سطح 1.37 نیز عبور کرد. با این حال، از آن زمان سر و صدای زیادی دیده ایم و دوباره عقب نشینی کرده ایم. با این وجود، این جفت ارز همچنان بسیار صعودی ایت، بنابراین فکر می‌کنیم در این برهه از زمان، به بازاری نگاه می‌کنیم که کمابیش نگرش «خرید در نزول» را دارد و سطح 132 ین زیر آن حمایت قابل‌توجهی را ارائه می‌کند. در نهایت، این بازاری است که به نظر ما همچنان بسیار پر سر و صدا خواهد بود و بازارهای اوراق قرضه تأثیر عمده ای روی آن خواهند داشت.

تصویر USD/JPY
USD/JPY هفتگی

پیش بینی بازار فارکس این هفته | دلار همچنان پیشتاز است


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید