پیش بینی بازار فارکس هفته | چند جفت ارز تحت نظر

تحلیل هفتگی فارکس

EUR/USD

EUR/USD در طول هفته کمی افزایش یافت تا سطح برابری را پاک کند. با انجام این کار، به نظر می رسد که بازار در حوالی سطح برابری ادامه خواهد داشت، و ما فکر می کنیم این همان چیزی است که در چند جلسه آینده اتفاق می افتد، ما قطعا در این مجاورت کلی به عقب و جلو می رویم. تجمع‌ها در این برهه از زمان باید فرصتی برای شورت کردن است و در اولین نشانه‌های خستگی رخ دهند. سطح 1.02 به احتمال زیاد به یک سطح مقاومت تبدیل خواهد شد.

یورو/دلار آمریکا هفتگی - 18 دسامبر
EUR/USD هفتگی

USD/JPY

USD/JPY در هفته گذشته کمی افزایش یافت و به سطح 145 ین رسیده است. به نقل از دیلی فارکس، سطح ¥145 منطقه ای است که بدیهی است از نظر روانی مهم است، اما باید در نظر داشته باشید که بازار برای مدت طولانی نمی تواند در یک جهت حرکت کند. دلار آمریکا بیش از حد خرید شده است، بنابراین من فکر می کنم ممکن است در طول این هفته کمی عقب نشینی داشته باشیم. سطح 140 ین احتمالا پشتیبانی می شود، اما بازار احتمالاً به دنبال سطوح پایین تری خواهد بود. حتی اگر این هفته سقوط کنیم، به این زودی ها این نباید در این بازار موقعیت های شورت باز کرد.

USD/JPY هفتگی
USD/JPY هفتگی

AUD/USD

AUD/USD در هفته گذشته بسیار پر سر و صدا بود و سطح 0.67 برای حمایت آزمایش شد. سطح 0.67 چندین بار حمایت شده است، بنابراین کاملاً منطقی است که ما شاهد نوسان زیادی در آن مجاورت کلی خواهیم بود، و ما فکر می کنیم این موضوع در چندین جلسه آینده ادامه خواهد داشت: ما یک سطح حمایت عمده در اینجا داریم که همچنان فشار خرید در آن وجود دارد. اگر بخواهیم به پایین تر از آن سقوط کنیم، احتمالاً بازار بسیار پایین تر خواهد رفت. در جهت صعودی، احتمالا سطح 0.70 یک مانع مقاومت قابل توجه است که غلبه بر آن دشوار خواهد بود.

AUD/USD
AUD/USD هفتگی

GBP/USD

GBP/USD در این هفته افزایش یافت و سطح 1.15 را به عنوان منطقه ای با اهمیت نشان داد. بازار اخیراً شاهد حمایت در آن منطقه بوده است، بنابراین به نظر می رسد که ما شاهد جهش در این نواحی باشیم. رالی های این جفت ارز احتمالا محو خواهند شد و این موضوع برای تمام جفتهای پوند انگلیس یکسان است، اما همچنین می‌دانم که این جفت ارز بیش از حد فروخته شده‌است. این هفته ممکن است همه چیز در مورد صعود باشد، اما شاید خرید در این شرایط کاری بسیار پرریسک باشد.

GBP/USD هفتگی
GBP/USD هفتگی

پیش بینی بازار فارکس هفته | چند جفت ارز تحت نظر


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید