پیش بینی بازار فارکس این هفته | منتظر نوسانات EUR/USD باشید

پیش بینی فارکس - تحلیل هفتگی فارکسپیش بینی فارکس در هفته پیش رو

EUR/USD

EUR/USD همچنان در اطراف سطح برابری حرکت می کند و به نظر نمی رسد که فعلا عجله ای برای رفتن به سمت و سویی مشخص داشته باشد. ما گمان می کنیم که این هفته جفت ارز یورو به دلار، ممکن است کمی نوسانات بیشتری داشته باشد، زیرا فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش خواهد داد. لزوماً افزایش نرخ، کاهش بازار را به همراه نخواهد داشت، بلکه نحوه درک بازار از بیانیه و/یا کنفرانس مطبوعاتی اهمیت زیادی دارد. بنابراین این هفته انتظار نوسانات را داشته باشید، اما تا پایان هفته، ما پیش‌بینی می‌کنیم که تغییر محسوسی در این بازار نخواهیم داشت، مگر اینکه جروم پاول بازار را شوکه کند و مطالب جدیدی در کنفرانس مطبوعاتی خود ارائه دهد. ما هنوز هدف بلندمدت 0.96 داریم.

دنبال کنید: تحلیل تکنیکال فارکس | قیمت لحظه ای ارزهای فارکس

یورو/دلار آمریکا
یورو/دلار آمریکا هفتگی

GBP/USD

 GBP/USD  طی هفته گذشته دوباره کاهش یافته است، و ما فکر می کنیم این همان چیزی است که در این بازار بیشتر خواهیم دید. در نهایت، ما پیش‌بینی می‌کنیم که این بازار به سطح 1.1250 میرسد و بیشتر به وضعیت «فروش پس از رالی» نگاه می‌کند. به نقل از دیلی فارکس، پوند انگلیس فشار زیادی را متحمل میشود زیرا انگلستان تقریباً به طور قطع وارد رکود اقتصادی و کمبود انرژی خواهد شد. در عین حال، فدرال رزرو به دنبال تشدید سیاست های پولی است و کمبود دلار آمریکا در سراسر جهان برای بازپرداخت بدهی ها وجود دارد.

بخوانید: نحوه ورود به فارکس | راهنمای ثبت نام در فارکس + ویدیو

GBP/USD هفتگی
GBP/USD هفتگی

AUD/USD

AUD/USD  در طول هفته از سطح 0.67 عبور کرد و به امیدها در مورد این سطح حمایت پایان داد. ما معتقدیم که اگر در بازار رالی ای رخ دهد به سرعت محو خواهد شد و معامله گران هر صعودی را موقعیت خوبی برای شورت کردن بازار خواهند  دید. هفته آینده احتمالا برای دلار مثبت خواهد بود و بعید است که فدرال رزرو دلار را ناامید کند. سطح 0.67 یک منطقه حمایتی اصلی برای استرالیا بود، بنابراین کنار گذاشتن آن دنیایی از درد را برای این ارز باز می کند.

دنبال کنید: ساعت فارکس زنده | سشن های فارکس به وقت ایران

AUD/USD هفتگی
AUD/USD هفتگی

USD/JPY

USD/JPY کمی بیش از حد خرید شده است، بنابراین اگر قرار است سود خودتان را بردارید شاید حالا وقت خوبی باشد. ما لزوماً فکر نمی‌کنیم که بتوان این بازار را شورت کرد، اما کمی عقب‌نشینی یا حداقل نوعی تثبیت مفید خواهد بود. در نهایت، هدف گذشتن از سطح ¥ 145 است. به محض اینکه این اتفاق بیفتد، گام بعدی بالاتر و خریدهای افراطی دلار در مقابل ین ژاپن رخ خواهد داد.

دنبال کنید: تقویم اقتصادی فارکس

USD/JPY هفتگی
USD/JPY هفتگی

پیش بینی بازار فارکس این هفته | منتظر نوسانات EUR/USD باشید


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید