پیش بینی بازار فارکس این هفته | باید منتظر اصلاح ها باشیم

پیش بینی فارکس - تحلیل هفتگی فارکسپیش بینی فارکس در هفته پیش رو

EUR/USD

یورو در طول هفته برسر زبان ها بود، زیرا ما به سطح برابری برخورد کردیم. با این حال، یورو در این ناحسه کاملاً سرسختانه برخورد کرده است، بنابراین این احتمال وجود دارد که بتوانیم کمی رالی کوتاه‌مدت را شاهد باشیم. این که آیا یورو را انتخاب کنید یا نه، به عهده شماست، اما ما منتظر نشانه هایی از فرسودگی پس از یک رالی خواهم بود تا دوباره شورت کنیم. نامزدهای اصلی در سطح 1.02 و سپس در سطح 1.04 قرار دارند.

بصورت روزانه دنبال کنید: تقویم اقتصادی فارکس

تا زمانی که فدرال رزرو همچنان سیاست های پولی را سفت و سخت نگه می دارد، واقعاً اهمیتی ندارد که بانک اروپا چه می کند. به هر حال، آنها به زودی نرخ بهره را افزایش خواهند داد، اما آنقدر از منحنی عقب هستند که یورو همچنان متضرر خواهد شد.

نمودار هفتگی EUR/USD
نمودار هفتگی EUR/USD

GBP/USD

به نقل از دیلی فارکس، پوند انگلیس نیز در طول هفته اندکی سقوط کرد و سطح 1.18 را آزمایش کرد. ما فکر می‌کنیم در این مرحله کمی بهبودی در پوند انگلیس خواهیم داشت، شاید تلاش کنیم به سطح 1.20 برگردیم، که منطقه‌ای است که رقم بزرگ، گرد و روان‌شناختی قابل توجهی در آنجا وجود دارد. پس از آن، سطح 1.22 را در تصویر خواهیم داشت. دقیقاً مانند یورو، باید به دنبال استفاده از رالی ها در اولین نشانه های خستگی برای شورت کردن باشیم. به احتمال زیاد در ابتدای هفته کاری زیاد برای این جفت ارز وجود نخواهد داشت.

بصورت روزانه دنبال کنید: ساعت فارکس زنده | سشن های فارکس به وقت ایران

نمودار هفتگی GBP/USD
نمودار هفتگی GBP/USD

USD/JPY

دلار آمریکا همچنان به خرید بیش از حد ادامه می‌دهد، و در این مقطع زمانی، فکر می‌کنیم خرید جفت USD/JPY بسیار خطرناک است. بله، ما می‌توانیم به بالاتر رفتن ادامه دهیم، و شما حتی می‌توانید این موضوع را از چندین ماه نیز ببینید. با این حال، ما در این برهه زمانی آنقدر بالا رفته ایم که ریسک به پاداش به سادگی جواب نمی دهد. در صورت عقب نشینی، ما می‌توانیم خریدار باشیم، اما شک دارم که این هفته چنین اتفاقی بیفتد. رک و پوست کنده، برای پیدا کردن نقطه ورود به این جفت ارز باید منتظر کمی عقب نشینی بیشتر باشیم.

بصورت روزانه دنبال کنید: تحلیل تکنیکال فارکس | قیمت لحظه ای ارزهای فارکس

نمودار هفتگی USD/JPY
نمودار هفتگی USD/JPY

AUD/USD

دلار استرالیا نیز در طول هفته کاهش یافته است، اما در نزدیکی منطقه 0.67 حمایت کمی پیدا کرده است. در این برهه از زمان، فکر می‌کنم بازار به تلاش برای بازیابی ادامه خواهد داد، اما سطح 0.70 باید یک سد مقاومتی بزرگ باشد که به زودی غلبه بر آن دشوار خواهد بود.

نمودار هفتگی AUD/USD
نمودار هفتگی AUD/USD

فارکس را اصولی بیاموزید: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد – آموزش تصویری فارکس


پیش بینی بازار فارکس این هفته | باید منتظر اصلاح ها باشیم


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید