قیمت داج کوین با وجود بازگشت اخیر، به 0.09 دلار سقوط می کند

قیمت Dogecoin با وجود بازگشت اخیر به 0.09 دلار سقوط می کند
  • قیمت داج کوین به طور پیوسته به سمت جنوب سقوط می کند.
  • فقدان حمایت کامل تکنیکال تا محدوده قیمت 0.09 دلار.
  • چرخه های زمانی تنها تحلیلی هستند که نشان می دهد بازگشت صعودی ممکن است رخ دهد.

تحلیل تکنیکال داج کوین: قیمت Dogecoin در حال حاضر بیش از 13 درصد از بالاترین قیمت 0.139 دلار در 1 مارس 2022 و 44 درصد از بالاترین قیمت 0.215 دلار در سال 2022 کاهش یافته است. فشار خرید وجود ندارد و فروشندگان به آرامی قیمت داج را پایین و پایین تر می کشند. با این حال، الگوی کنج نزولی آن دست نخورده باقی می ماند و چرخه های زمانی نشان می دهد که تغییر جهت می تواند قریب الوقوع باشد.

قیمت داج کوین برای پر کردن شکاف نمایه حجمی با بازگشت به 0.09 دلار قبل از شروع هر روند صعودی جدید

قیمت Dogecoin بیش از 300 روز را در یک روند نزولی سپری کرده است. پس از تکمیل چرخه تعادل زمانی و قیمتی در 1 مارس 2022، DOGE به کاهش خود ادامه می دهد. این لغزش ممکن است تا تاریخ 21 مارس بصورت فصلی ادامه یابد. 21 مارس در پایان چرخه زمانی است که معامله گران می توانند انتظار یک معکوس صعودی برای Dogecoin را داشته باشند.

مرتبط: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد; آموزش تصویری فارکس

فشار نزولی اخیر، قیمت Dogecoin را به پایین‌ترین سطح از نقطه بحرانی 0.12 دلار رساند تا زمانی که نمایه حجم به باریک‌ترین حالت خود برسد. گره بعدی با حجم بالا تا ناحیه قیمت 0.08 – 0.09 دلار ظاهر نمی شود. رفتار قیمتی مورد انتظار که قیمت هنگام انتقال به نمایه حجمی خالی از خود نشان می دهد سریع است. پرایس اکشن ،  از یک گره با حجم بالا به گره بعدی گیر افتاده است. این به این معنی که یک سقوط سریع در هر نقطه از 0.12 دلار و پایین تر می تواند اتفاق افتد و قیمت به سطح 0.09 دلار برسد.

با این حال، برخی سیگنال های قیمتی می‌تواند به بازگشت به سمت بالا اشاره کند. به عنوان مثال، قیمت Dogecoin اکنون دارای شکاف های بزرگی بین بدنه های کندل استیک هفتگی و Tenkan-Sen هفتگی است.

مرتبط: آموزش تصویری اندیکاتور ایچیموکو Ichikomu

 

تحلیل تکنیکال داج کوین - ایچیموکو

نمودار روزانه DOGE/USDT Ichimoku Kinko Hyo

علاوه بر این، قیمت داج کوین به محدوده ای دور از Kijun-Sen و نزدیک به حداکثر میانگین خود حرکت کرده است – سطحی که عدم تعادل در آن در بالاترین حد است. در یک برگشت صعودی احتمالی، ناحیه مقاومت پیش بینی شده Kijun-Sen هفتگی و در حدود 0.22 دلار است.

منبع

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید