پیش بینی بازار فارکس این هفته | دلار همچنان میتازد

پیش بینی بازار فارکس این هفته | از 26 تا 30 اردیبهشتاز 4 جولای یا 8 جولای

AUD/USD

دلار استرالیا هفته گذشته به دلیل کاهش ریسک پذیری در سراسر جهان، سقوط کرد. استرالیا نسبت به بازار کالاها بسیار حساس است، بنابراین منطقی است که شاهد سقوط دلار استرالیا باشیم. همانطور که گفته شد، به نظر می رسد که در این برهه زمانی باید با هر افزایش قیمتی با شک برخورد کرد، و ما گمان می کنیم که اگر استرالیایی تلاش کند کمی بهبود یابد، فروشندگان زیادی وجود خواهند داشت که مایل به ورود به بازار هستند. به نظر می رسد سطح 0.70 تا حدی “سقف بازار” در آینده باشد.

بخوانید: تحلیل تکنیکال فارکس روزانه

نمودار هفتگی AUD/USD

EUR/USD

به نقل از دیلی فارکس، یورو در ابتدای هفته گذشته تلاش کرد تا افزایش پیدا کند اما سپس دوباره به زیر سطح 1.05 سقوط کرد. در پایان هفته، حتی توانست از سطح 1.04 عبور کند. اگر به پایین‌ترین سطح دو هفته گذشته بشویم، به احتمال زیاد یورو در تلاش برای پایین آمدن به سطح 1.02 است. تا پایان تابستان، ما پیش‌بینی می‌کنیم که یورو می‌تواند در نهایت به برابری با دلار برسد، که قیمت هدف ما است. رالی‌ها در این برهه از زمان همچنان به فرصت فروش تبدیل میشوند، مگر اینکه به نحوی از سطح 1.08 عبور کنیم، چیزی که ما پیش‌بینی نمی‌کنیم به این زودی شاهد آن باشیم.

نمودار هفتگی EUR/USD

GBP/USD

مانند یورو، پوند انگلیس در هفته گذشته به ویژه در روز جمعه به سختی زمین خورد. پوند انگلیس در حال حاضر در حالی که این مقاله را می نویسیم در سطح 1.20 قرار دارد، و اگر بتوانیم از دو هفته قبل به زیر سطح 1.18 سقوط کنیم، به دنبال آن به 1.16 حرکت می کند. پوند انگلیس لزوماً ارزی نیست که به نظر ما دچار مشکل باشد، بلکه کمابیش همه چیز مربوط به فدرال رزرو و تمایل آن به تشدید سیاست های پولی در آینده است. رک و پوست کنده، ما معتقدیم که این بازاری است که به پایین تر رفتن ادامه خواهد داد، اما این مسیر مسطح نخواهد بود.

نمودار هفتگی GBP/USD

GBP/JPY

پوند انگلیس در برابر ین ژاپن کاهش یافت، اما بیشتر این کار در روز جمعه انجام شد. این جفت ارز در اطراف سطح ¥162.50 معلق است، منطقه ای که در گذشته در نمودار روزانه حمایت شده است. در پایین تر، سطح 160 ین را داریم، منطقه ای که فکر می کنیم برای سلامت بلندمدت این روند بسیار مهم باشد. به خاطر داشته باشید که این جفت به ریسک پذیری بازارها بسیار حساس است، بنابراین ممکن است دلیل اصلی عقب نشینی نیز همین باشد. در سوی دیگر معادله، بانک مرکزی ژاپن همچنان بازار را پر از ین می کند.

GBP/JPY

پیش بینی بازار فارکس این هفته | دلار همچنان میتازد


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید