کاردانو هفتمین ماه متوالی را با زیان شروع کرد، ADA به پایین ترین سطح از فوریه 2021 رسیده است

تحلیل تکنیکال در بخش اخبار
  • قیمت Cardano علیرغم انباشت رکورد شکنی توسط نهنگ ها نزولی است.
  • بسته شدن روزانه ADA کمترین میزان در 390 روز گذشته است.
  • سقوط فلش ​​به 0.35 دلار به طور فزاینده ای به دلیل اینکه خریداران ظاهرا Cardano را کنار می گذارند، افزایش می یابد.

اخبار کاردانو: پرایس اکشن Cardano در دوشنبه گذشته به بهبود احتمالی و تغییر روند گسترده‌تر پس از شش ماه متوالی زیان اشاره میکرد. با این حال، فروشندگان همچنان کنترل خود را حفظ کردند و نه تنها تمام سودهای روز دوشنبه کاردانو را از بین بردند، بلکه کاردانو را به کمترین میزان بسته شدن جدید در 390 روز گذشته سوق دادند.

قیمت Cardano برای حرکت 60٪ به 0.35 دلار آماده می شود و به سطح قیمت ژانویه 2021 باز می گردد.

قیمت کاردانو در حال حاضر زیر تمام سطوح حمایتی اندیکاتور ایچیموکو است و ضعف گسترده و ادامه روند نزولی قیمت را نشان می دهد. مهم ترین سطح پشتیبانی برای ADA منطقه 0.80 دلاری است. این آخرین گره با حجم بالا را در نمایه های حجم 2021 و 2022 نشان می دهد قبل از اینکه Cardano بتواند سقوط سریع با حجم بالا بعدی به قیمت 0.35 دلار راه اندازی کند. نمایه حجم بین 0.35 تا 0.80 دلار تقریبا خالی است، که فرصت کوتاهی شگفت انگیزی را در پیش روی فروشندگان و خرس های بازار قرار میدهد.

با این حال، با وجود شرایط نزولی و رها شدن ظاهری توسط خریداران، قیمت کاردانو از منظر زمانی بلند مدت در یکی از صعودی ترین زمانها برای یک سال آینده است.

روش WD Gann که یکی از روشهای اصلی در تحلیل تکنیکال است، تحلیلگران، سرمایه گذاران و معامله گران را گیج و سردرگم می کند. مهمترین عامل در تحلیل گان تمرکز زمانی است.  زمان دلیل حرکت بازارها و تغییر روندها است. عامل زمان موثر بر کاردانو یکی از چرخه های گان است.

کاردانو در یکی از قدرتمندترین بخش‌های چرخه سال درونی – چرخه 180 روزه قرار دارد. براساس گان، هر ابزاری که به مدت 180 روز به شدت روند داشته باشد، با احتمال بسیار بالایی از معکوس شدن روند یا حرکت اصلاحی قوی روبرو است. در نتیجه، 1 مارس 2022،  روز 180 از بالاترین قیمت 3.09 دلاری است که در 2 سپتامبر 2021 رخ داد. علاوه بر این، 1 مارس 2022، آغاز مرحله New Moon است – یکی دیگر از رویدادهای زمانی مهم در تحلیل گان.

کاردانو هفتمین ماه متوالی را با زیان شروع کرد، ADA به پایین ترین سطح از فوریه 2021 رسیده است

نمودار روزانه ایچیموکو  ADA/USD

ممکن است پانزده روز پس از رویداد چرخه‌ای طول بکشد تا عمل قیمت یک ابزار پاسخ دهد. این بدان معناست که قیمت Cardano ممکن است قیمت‌های پایین‌تری را تجربه کند، اما همچنان بین 1 مارس و 15 مارس یک معکوس گسترده‌تر را آغاز کند.

همراه با فروش افراطی کاردانو، پایین ترین سطح جدید در شاخص کامپوزیت ماهانه، و شکاف های عظیم بین بدنه شمعدان ها و تنکان سن، کاردانو آماده یک حرکت انفجاری بالاتر است. بنابراین، اولین هدفی که گاوها به عنوان مقاومت آزمایش خواهند کرد، سطح بحرانی روانی 1 دلار است. فیبوناچی اصلاحی 50% و Kijun-Sen روزانه 1 دلار را به اشتراک می گذارند.

در نهایت، اگر گاوها بخواهند کاردانو را به یک روند صعودی جدید و واضح تبدیل کنند، قیمت کاردانو باید یک Breakout Ichimoku Ideal Bullish را تکمیل کند. این بدان معناست که Cardano باید در منطقه ارزش 1.30 دلار یا بالاتر از آن بسته شود.

مرتبط: بهترین ابزار تحلیل تکنیکال بیت کوین و دیگر رمزارزها

منبع

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید