کسب درآمد از اینترنت در منزل – درآمد اینترنتی بدون سرمایه

کسب درآمد از اینترنت در منزل – درآمد اینترنتی بدون سرمایه

آیا به دنبال کسب در آمد از اینترنت در منزل خود هستید ؟ قطعا راههایی واقعی برای کسب درآمد بدون سرمایه گذاری وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید. در اینجا 13 روش مختلف برای کسب درآمد اینترنتی به شما ارائه می دهیم تا بتوانید با کار در منزل و تنها با داشتن اینترنت درآمد آنلاین داشته باشید. در بیشتر این روش ها می توانید با فعالیت در سایت های خارجی درآمد دلاری داشته باشید.

برخی از راه هایی که برای درآمد اینترنتی در این بخش آورده ایم مانند فعالیت های فریلنسری تخصص مشخصی نیاز دارد و برخی نیز مانند فعالیت در فارکس علاوه بر تخصص نیازمند سرمایه گذاری نیز می باشد. با این وجود در برخی موارد نیز مانند روش همکاری در فروش یا کسب درآمد از طریق کلیک برروی تبلیغات شما نیاز به تخصص و یا سرمایه گذاری ندارید. در تمام این روش ها اینترنت، کامپیوتر و یا لپ تاپ جزو ملزومات است.

1 – معامله در فارکس

ما در مورد فارکس مطالب زیادی در تجارت آفرین نوشته ایم. فعالیت در فارکس یکی از جدی ترین راه های کسب درآمد از اینترنت در منزل است. البته این کار نیاز به مهارت های تحلیل بازارهای مالی و مقداری سرمایه گذاری و ریسک پذیری بالایی دارد.

ثبت نام به فارکس چگونه است

شما می توانید با آموزش رایگان فارکس و گذراندن دوره های آن که گاهی به صورت رایگان و آنلاین برگزار می شود و خواندن روزنامه های اقتصادی شانسی برای خود در این بازار داشته باشید. همچنین می توانید با افتتاح حساب آزمایشی با یکی از بروکرهای فارکس، قبل از شروع معاملات واقعی، توانایی خود را در انجام معاملات فارکس محک بزنید. با این وجود به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از کسب توانایی در تحلیل بازاهای مالی، وارد خرید فروش در بازار فارکس نشوید زیرا ریسک این بازار برای افراد مبتدی بسیار بالا است.

اگر قصد فعالیت در بازار فارکس و در آمد در منزل را دارید حتما مطالب ما درباره Forex را مطالعه نمایید.

مرتبط : نحوه ورود به دنیای فارکس – ثبت نام در فارکس چگونه است

2 – فریلنسر شوید

یکی از روش های بسیار خوب کسب درآمد در منزل و بدون سرمایه، فریلنسر شدن است. بعنوان یک فریلنسر شما می توانید با کمپانی های کوچک و بزرگی به صورت موقت کار کنید و در ازای خدمات خود درآمد اینترنتی داشته باشید.

بسته به کاری که بعنوان یک فریلنسر انجام می دهید می توانید درآمدی بین 500 تا 2000 دلار در ماه بدست آورید. شما می توانید بعنوان طراح وب سایت، تولید کننده محتوا، متخصص بهبود سئو و غیره فعالیت داشته باشید. فعالیت فریلنسری می تواند تبدیل به یک شغل تمام وقت برای شما باشد البته بدون اینکه لازم باشد از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر در سر کار حاظر شوید.

مرتبط : بهترین سایت های فریلنسر خارجی – کسب درآمد اینترنتی واقعی

سایت های زیادی برای ارائه خدمات فریلنسرها وجود دارند. برای مثال در وب سایت هایی مانند UpWork، Freelancer.com، یا سایت ایرانی پونیشا و غیره می توانید برای خدمات آنلاین خود مشتری پیدا نمایید.

3 – کسب درآمد از اینترنت با دیدن تبلیغات اینترنتی

اگر می خواهید از طریق اینترنت و بدون هیچ سرمایه گذاری در منزل پول بدست بیاورید می توانید به سایت های قابل اعتماد تبلیغات کلیکی سری بزنید.

در این سایت های کلیکی افراد بدون هبچ تخصصی و تنها با کلیک برروی تبلیغات و تماشای آنها بین 10 تا 30 ثانیه، پول دریافت کنید. کسب در آمد از طریق تبلیغات کلیکی نیاز به هیچگونه سرمایه گذاری ندارد و شما می توانید از خانه و تنها با دسترسی به اینترنت از این سایت ها پول بدست بیاورید. البته فراموش نکنید که برای درآمد از این سایت ها صبر و پشتکار لازم است.

همچنین اینکه سایت های کلیکی تقلبی، بسیار بیشتر از سایت های کلیکی واقعی هستند. بنابراین حتما از اعتبار سایتی که می خواهید در آن فعالیت کنید مطمئن شوید و در مورد آن تحقیق کنید. ما در تجارت آفرین بهترین سایت های کلیکی خارجی برای درآمد دلاری و همچنین سایت های خوب کلیکی ایرانی را معرفی کرده ایم و همیشه این سایت ها را رصد می کنیم و در صورت تخلف نامشان را از لیست خود حذف می کنیم. برای آشنایی با بهترین سایت های کلیکی خارجی و قابل اعتماد می توانید از این لینک استفاده نمایید.

درآمد-از-سایت-های-کلیکی-سایت-کلیکی-خارجی

فعالیت در سایت های کلیکی ایرانی درآمد بسیار کمتری برای فعالان این عرصه دارد. پیشنهاد ما این است که اگر تصمیم به کسب درآمد در منزل با تماشای تبلیغات دارید از چند سایت معتبر همزمان استفاده کنید. بنابراین می توانید در کنار سایت های PTC خارجی از سایت های کلیکی ایرانی که تعدادشان بسیار محدود است نیز استفاده کنید.

4 – فروش در فروشگاه های آنلاین

فروش در فروشگاه های آنیلان یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت در منزل در دنیا بشمار میرود. افراد مقیم ایران میتوانند فروش در دیجی کالا را تجربه کنند با این روش به کسب درآمد از اینترنت در منزل بپردازند. این روش در کشورهای دیگر نیز بسیار استقبال میشود و افراد با فروش در آمازون ، Ebay و یا Ozon درآمد آنلاین بسیار خوبی کسب میکنند.

کسب درآمد از اینترنت در منزل با آمازون - درآمد اینترنتی

با این وجود فروش در فروشگاه های آنلاین ایرانی و خارجی درآمد اینترنتی بدون سرمایه گذاری نیست و نیاز به سرمایه اولیه دارد. همچنین برخی از فروشگاه های آنلاین تنها با شرکت ها کار میکنند و افراد معمولی نمیتوانند در آنها محصولات خود را بفروشند.

5 – فاست بیت کوین

با وجود نوسانات قیمت بیت کوین این ارز دیجیتالی همواره محبوبیت بالایی داشته است. این احتمال می رود که در سالهای آینده قیمت بیت کوین بالاتر نیز برود. سایت های فاست بیت کوین به شما این اجازه را می دهند تا بدون هیچ ریسکی کمی بیت کوین رایگان بدست آورید. گاهی در فاست ها می توان درآمد بالا و گاهی نیز تنها چند ساتوشی بابت هر چرخش بدست می آورید. فعالیت در اینگونه سایت ها وقت زیادی از شما نمی گیرند و نیاز به سرمایه گذاری و تخصص نیز ندارند. شما هم می توانید شانس خود را در اینگونه سایت ها برای کسب درآمد اینترنتی در منزل امتحان کنید.

درآمد اینترنتی بدون سرمایه گذاری از طریق فاست بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال امکان پذیر است.

مرتبط : بهترین سایت های فاست برای کسب بیت کوین رایگان

6 –  درآمد اینترنتی از روش همکاری در فروش

یکی دیگر از روشهای درآمد اینترنتی بدون سرمایه گذاری روش همکاری در فروش است. اساس این روش درآمدزایی، عضویت در یک سامانه فروش محصول و بازاریابی اینترنتی محصولات آن سامانه می باشد. برخی از شرکت ها این امکان را به فروشنده ها می دهند تا برای خود نماینده فروش داشته باشند و از فروش آنها نیز کسب درآمد کنند. به این نوع فروش و بازاریابی، بازاریابی شبکه ای اینترنتی نیز گفته می شود. با عضویت در یکی از این شبکه ها می توانید درآمد کسب کنید ولی این موضوع را در نظر داشته باشید که اغلب این طرح ها کلاهبرداری می باشد. بنابراین در انتخاب آنها بسیار دقت کنید.

7 – کسب درآمد از اینترنت با نظرسنجی های آنلاین

یکی دیگر از راه های کسب درآمد در منزل از طریق اینترنت، تکمیل کردن نظرسنجی هایی است که توسط شرکت های مختلف ارائه می شود. تکمیل نمودن هر کدام از این نظرسنجی ها بین 5 تا 20 دقیقه بسته به نیازهای آن کمپانی زمان می برد. شما باید بازخورد و نظر خود را در مورد یک نظرسنجی اعلام نمایید. البته برای این کار همیشه گزینه های انتخابی وجود دارد و نیازی نیست که به زبان انگلیسی کاملا مسلط باشید و متنی را بنویسید.

شما می توانید بسته به اندازه نظرسنجی، نوع پروفایلتان، کشوری که در آن هستید، مبلغی بین 1 تا 20 دلار از هر کدام از این نظرسنجی ها درآمد اینترنتی کسب کنید.

8 – Captcha ها را حل کنید

از دیگر روشهای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه گذاری میتوان به حل Captcha اشاره کرد. اگر در روز تقریبا 2 ساعت وقت آزاد دارید می توانید برای خودتان کمی درآمد اینترنتی داشته باشید. با حل کردن Captcha ها کاربران می توانند به راحتی از طریق اینترنت در خانه درآمد داشته باشید.

برای این کار نیاز دارید کمی سریع عمل کنید تا بتوانید درآمد بهتری داشته باشید. شما برای هر 1000 Captcha که حل نمایید، درآمدی حدود 2 دلار خواهید داشت.

9 – دستیار مجازی شوید

یکی از راه های کسب درآمد در خانه از طریق اینترنت کمک به دیگران به صورت آنلاین برای انجام کارهایشان است. شما می توانید برای مثال با رسیدگی به وب سایت یک نفر، بازاریابی برای او، مشاوره، تحقیق و یا تولید محتوی در منزل کسب درآمد کنید.

سایت های بیشماری وجود دارند که با ثبت نام در آنها و ارائه توانایی ها خود می توانید در خانه و از طریق اینترنت کسب درآمد کنید. برای مثال سایت های My Tasker  و Zirtual نمونه هایی از این سایت ها هستند.

10 – فروشندگی آنلاین انجام دهید

فروشندگی آنلاین یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه گذاری است. شما با تبلیغ کالاهای خود یا دیگران در اینترنت و شبکه های اجتماعی می توانید محصولات مختلفی را در تمام کشور به فروش برسانید. همچنین می توانید برای خود وب سایتی طراحی کنید و از طریق آن محصولات خود و یا محصولات دیگران را به فروش برسانید.

درامد اینترنتی بدون سرمایه گذاری

11 – آموزش و مشاوره آنلاین

اگر توانایی هایی دارید که افراد دیگر ممکن است به آن نیاز داشته باشند می توانید آنها را به صورت آنلاین به دیگران ارائه دهید. برای مثال می توانید کلاس آنلاین آموزش زبان انگلیسی، یا کلاس های کامپیوتر آنلاین برگزار نمایید. شما می توانید برای تبلیغات کلاس های آنلاین خود از شبکه های اجتماعی مختلفی مانند فیسبوک و لینکدین استفاده کنید. این روش نی یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه گذاری است که درآمد مناسبی نیز برای شما به همراه می آورد.

12 – درآمد اینترنتی بدون سرمایه گذاری با نوشتن مقاله

یکی از جالب ترین روش های کسب درآمد از اینترنت در منزل و بدون سرمایه نوشتن یا ترجمه مقاله برای برخی وبلاگ ها و وب سایت ها است. به این کار تولید محتوا نیز گفته می شود. سایت های خارجی زیادی هستند که شما می توانید مقالات خود را در آنها بگذارید و چنانچه تعداد بازدید از مطالب شما بالا باشد بابت هر بازدید کننده به شما مبلغی را پرداخت می کنند.

سایت تجارت آفرین نیز این امکان را برای کاربران گذاشته است که مقالات خود در حوزه کارآفرینی، تجارت آنلاین، فروش، مدیریت، اقتصاد، تکنولوژی و غیره را ثبت کنند و در ازای هر بازدید از مقاله به نویسنده آن مبلغی را پرداخت می کند. روش کار به این صورت است که شما مقاله ای را می نویسید یا ترجمه می کنید و آن را در قسمت ثبت مقالات ثبت می کنید. پس از بررسی مقاله شما و اطمینان حاصل کردن از اصالت آن، مقاله به نام شما برروی سایت گذاشته می شود. به ازای هر بازدید از مقاله شما در سایت تجارت آفرین مبلغ 50 ریال به حساب شما افزوده می شود. چنانچه مقاله شما در روز 1000 بازدیدکننده داشته باشد شما روزانه مبلغ 50.000 ریال دریافت می کنید. مقالات به نام نویسنده در سایت چاپ می شود و هر نویسنده می تواند به تعداد نامحدودی مقاله برای خود ثبت نماید.

نکته ای که در این نوع درآمد اینترنتی وجود دارد این است که شما باید مطالبی بنویسید که برای بقیه افراد جذاب باشد و دیگران در اینترنت به دنبال آنها بگردند. در این صورت مطلب شما می تواند بازدید زیادی در روز داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از درآمد اینترنتی سایت تجارت آفرین وارد این لینک شوید.

13 – کسب درآمد از اینترنت در منزل توسط تلفن همراه

اپلیکیشن های زیادی برای تلفن های همراه هوشمند وجود دارد که می توانید از طریق آنها و با انجام دادن کارهایی ساده، درآمد اینترنتی بدون سرمایه گذاری داشته باشید.

برای مثال می توانید با اپلیکیشن های نظرسنجی آنلاین، بازی های آنلاین و تماشای ویدئوهای تبلغیاتی کسب در آمد اینترنتی داشته باشید. برخی از سایت های کلیکی نیز دارای اپلیکیشن موبایل هستند که می توانید با دانلود آن از طریق موبایل خود کسب درآمد اینترنتی کنید.


کسب درآمد از اینترنت در منزل – درآمد اینترنتی بدون سرمایه


تجارت آفرین فارکس

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید