بهترین سایت های فریلنسر خارجی سال 2024 – کسب درآمد اینترنتی واقعی

بهترین سایت های فریلنسر خارجی

وقتیکه به تاریخچه سایت های فریلنسر خارجی نگاه می کنیم می بینیم که سایت های مختلفی مانند Scriptlance, RentACoder, iFreelance و غیره آمده اند که همگی یا توسط دیگر سایت های فریلنسری خریداری شده اند یا با هم ادغام شده اند. در اینجا می خواهم لیست بهترین سایت های فریلنسر خارجی در سال 2024 را به شما معرفی کنم تا با فعالیت در آنها بدون سرمایه گذاری و در منزل کسب درآمد اینترنتی واقعی کنید و به صورت دلار دستمزد خود را دریافت کنید.

در سال های اخیر افراد زیادی در دنیا سعی می کنند تا به صورت دور کاری فعالیت های فریلنسری انجام دهند. پس از اینکه مردم بدلیل همه گیری جهانی مجبور به کارکردن در خانه و بصورت آنلاین شدند، بازگشت به محل کار برای خیلی ها دشوار شده است. برخی نیز با یادگیری روش های کسب درآمد آنلاین توانسته اند منبع درآمد خود را به سمت کارهای فریلنسری تغییر دهند.  

در این راستا سایت هایی به عنوان لیدر این صنعت در دنیا فعالیت می کنند که شما نیز می توانید با فعالیت در آنها کسب درآمد اینترنتی واقعی در منزل و بدون سرمایه گذاری را تجربه کنید. البته برای فریلنسر شدن حتما باید دانش یا هنری داشته باشید که دیگران به دنبال آن باشند. در سایت های فریلنس شما در ازای انجام پروژه های دیگران از آنها دستمزد دریافت می کنید.

بهترین سایت های فریلنسر خارجی سال 2024

Upwork

سایت فریلنسر خارجی Upwork

سایت فریلنس خارجی Upword شاید بزرگترین بازار پروژه های آنلاین  در دنیا باشد. شما با هر تخصصی می توانید در این سایت شغلی فریلنسری پیدا کنید. جدا از تکنولوژی های مختلف در این سایت، فریلنسرها می توانند پروژه های کوتاه مدت، بلند مدت و سطح تخصصی پروژه ها را نیز انتخاب نمایند.

Upwork یکی از بهترین سایت های فریلنسر خارجی در سال 2024 است که شما می توانید تنها با کار در منزل در آن کسب درآمد اینترنتی واقعی داشته باشید.

PeoplePerHour

pph-min بهترین سایت های فریلنسر خارجی سال 2022 – کسب درآمد اینترنتی واقعی

در این سایت، فریلنسرها می توانند به بازار وسیعی از پروژه های گوناگون از طراحی وب سایت گرفته تا فروش، مارگتینگ و ترجمه متون دسترسی پیدا کنند.

سایت فریلنسر خارجی PeoplePerHour از قابلیت های Fiverr نیز استفاده کرده است که در آنجا فریلنسرها می توانند اعلام کنند که در یک ساعت چه کارهایی می توانند انجام دهند تا افرادی که پروژه تعریف می کنند از آنها استفاده نمایند.

Guru

guru-min بهترین سایت های فریلنسر خارجی

Guru یکی دیگر از بازارهای جهانی برای پیدا کردن شغل و پروژه های اینترنتی است. این سایت شیوه بسیار آسانی برای استخدام در پیش گرفته است که یه همین دلیل مشتریان می توانند به سادگی فریلنسرهای خود را استخدام کنند. از آنجاییکه Guru نسبت به دو سایت قبلی کوچک تر است شما در آنجا فریلنسرهای کمتری نسبت به Upwork یا PeoplePerHour پیدا می کنید که این رقابت را برای شما آسان تر می کند. جدا از این مسئله، سایت Guru قابلیت Work Room دارد که این اجازه را به فریلسنرها می دهد تا بتوانند کارهایشان را آسان تر مدیریت کنند.

Freelancer.com

freelancer-min بهترین سایت های فریلنسر خارجی

یکی از بهترین سایت های فریلسنر خارجی در سال 2024 سایت Freelancer است که شاید آن را بتوان از اولین های این صنعت دانست. این بازار کسب درآمد اینترنتی بسیار گسترده است و فریلنسرها می توانند پروژه های گوناگونی را در آن پیدا کنند. در این سایت بیشتر از 4 میلیون مشتری پروژه های خود را تعریف می کنند و فریلنسرها می توانند برای میلیون ها کسب و کار کوچک در سرتاسر دنیا کار کنند و از آنها دستمزد دریافت کنند.

Fiverr

fiverr-min سایت فریلنسر خارجی

شیوه کار Fiverr با دیگر سایت های فریلنسری متفاوت است. در این سایت فریلنسرها می توانند اعلام کنند که با 5 دلار چه کاری می توانند انجام دهند و مشتریان نیز می توانند با جستجو در آن، سفارش خود را برای فریلسنر ارسال نمایند. این سایت یکی از معتبرترین و قدیمی ترین بازارها برای فریلسنرها است که می توانید از طریق آن کسب درآمد اینترنتی واقعی را تجربه کنید.

نگران نباشید شما مجبور نیستید که تنها 5 دلار بابت کار خود حق الزحمه دریافت کنید، زیرا همیشه می توانید مزایایی اضافی بابت کار خود اعلام کنید تا قیمت را بالاتر ببرید. هزینه های این سایت بالاتر سایت هایی مانند Upwork و Freelancer است.

LinkedIn

linkedin-min دورکاری

بدون شک بزرگترین شبکه اجتماعی تخصصی کسب و کار برای افراد حرفه ای LinkedIn می باشد که روزانه پروژه های زیادی در آن پست می شود. میلیون ها شغل در لینکدین وجود دارد که البته بیشتر آنها شغل های تمام وقت است و برخی نیز ممکن شغل های کوتاه مدت باشند. اگر شما شغلی را در آن پیدا کردید که با تخصص تان همخوانی دارد می توانید برای احراز آن در سایت اقدام نمایید.

شاید قبلا با خود فکر نکرده بودید که لینکدین نیز میتواند یک سایت فریلنسر خارجی باشد، اما این یکی از کارهایی است که این سایت مطرح انجام میدهد.

iWriter

iwriter-min بهترین سایت های فریلنسر خارجی

یکی دیگر از بهترین سایت های فریلنسر خارجی در سال 2024 سایت iWriter است که می توان آن را بزرگترین بازار برای نویسنده ها نامید. شما می توانید از هزاران پروژه موجود که برای نوشتن مقاله در آن تعریف شده است پروژه مورد نظر را انتخاب کنید و پیشنهاد قیمتی خود را نیز ارسال نمایید. برای کسب درآمد اینترنتی واقعی می توانید به این سایت نگاهی بیندازید و ببینید که آیا می توانید پروژه ای با سطح توانایی خود پیدا کنید یا خیر.

99Designs

99designs-min سایت فریلنسر خارجی

شاید بتوان این سایت را بزرگترین بازار برای فریلنسرهایی که طراحی لوگو، وب و کارهای گرافیکی می کنند نامید. شیوه کار در این وب سایت کاملا نوآورانه است. مشتری ها آنچه مدنظرشان است را به صورت خلاصه اعلام می کنند و فریلنسرها نیز طرح های اولیه خود را برای آنها ارسال می کنند تا از میان آنها انچه نزدیک تر به خواسته آنها است را برای ادامه کار انتخاب کنند.

سایت Freelancer.com نیز پس از آنکه 99Designs در این شیوه فریلنسیگ موفقیت بالایی کسب کرد، از این مدل نیز در پروژه های خود استفاده کرد.

TopTal

99designs-min بهترین سایت های فریلنسر خارجی سال 2022 – کسب درآمد اینترنتی واقعی

TopTal  نیز در لیست بهترین سایت های فریلسنر خارجی سال 2024 ما قرار گرفته است. این بازار فریلنسی از روش کاملا جدیدی برای ارزیابی پیشنهادها و آسان سازی انتخاب برای مشتریان استفاده می کند.

DesignHill

designhill-min

سایت فریلنسر خارجی DesignHill نیز بازاری بزرگ برای فریلنسرهایی است که به دنبال پروژه های طراحی لوگو، سایت و کارهای گرافیکی هستند. یکی از خوبی های این سایت این است که گزینه ثبت نام بعنوان طراح در آن خیلی واضح نیست. به همین دلیل رقابت بین طراحان در آن نسبت به دیگر سایت ها کمتر است و دستمزدها نیز در DesignHill نسبتا بالاتر است.

بنا به آنچه در وب سایت ذکر شده این سایت بیش از 50.000 مشتری فعال و خوشحال دارد.

Hub Staff

hubstaff-min بهترین سایت های فریلنسر خارجی سال 2022 – کسب درآمد اینترنتی واقعی

تقریبا همه سایت های فریلنسی از مشتریان و فریلنسرها هرینه ثبت نام دریافت می کنند ولی HubStaff هیچ هزینه ای برای ثبت نام از کاربران خود دریافت نمی کند. این سایت کاملا برای مشتریان و فریلنسرها رایگان است. در این سایت بیش از 7000 بازار فریلنسری وجو دارد که هر روز نیز در حال گسترش است. ممکن است که این سایت هم در آینده برای عضویت در سایت هزینه دریافت کند. پس بهتر از اگر قصد فعالیت در آن را دارید زودتر دست به کار شوید.

Boxer

broxer سایت های فریلنسری

یکی دیگر از بازاهای شغل های فریلنسری، Boxer می باشد که تقریبا می توان آن را نسخه ای شبیه به Fiverr دانست با این تفاوت که تمرکز این سایت بیشتر برروی کشور هندوستان است. این سایت کمترین میزان کمیسیون را دارد و تنها 2% کمیسیون شامل قراردادها می شود و تمام آن را هم از مشتری دریافت می کند نه از فریلنسر.

این بدین معنی است که شما به همان اندازه ای که برای یک پروژه هزینه اعلام می کنید دریافت خواهید داشت. در مقایسه با سایت Fiverr که 20% حق کمیسیون از فریلنسرها دریافت می کند این سایت می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. با این وجود Boxer هنوز سایت جدیدی است و با این روش می خواهد جای خود را در بین بهترین سایت های فریلنسری پیدا نماید. فریلنسرها نیز می توانند از این موقعیت استفاده کنند و پروژه های بیشتری در آن انجام دهند.

از آنجاییکه ثبت نام در بسیاری از سایت های فریلنسری خارجی برای افراد مقیم ایران امکان پذیر نیست می توانید از خدمات تجارت آفرین برای فعالیت در این سایت ها استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر فرم زیر را تکمیل نمایید تا شرایط فعالیت در این سایت ها و گرفتن پروژه از کارفرمایان خارجی برایتان ارسال شود.

فرم فریلنسرها

امیدواریم که از لیست بهترین سایت های فریلنسر خارجی سال 2024 استفاده کامل را ببرید و بتوانید از طریق اینترنت و در منزل خود کسب درآمد اینترنتی واقعی داشته باشید.

سئوالات متداول

سایت فریلنسر چیست ؟

سایت‌های فریلنسر پلتفرمهای هستند که کسب و کارها و فریلنسرها را در تمام دنیا به هم متصل میکنند. این سایت‌ها اغلب از کارمزدی که از فریلنسر و کارفرما دریافت میکنند سود کسب میکنند و در ازای این پول به هر دو طرف اجازه فعالیت بدون مشکل و آسان را در پلتفرم خود میدهند.

فریلنسر چه کسی است ؟

فریلنسر به کسی گفته میشود که خویش‌فرما است و مجبور به انجام کار مشخصی نیست. این افراد در ازای پروژه‌های خود در بازه‌های زمانی نسبتا کوتاه کسب درآمد می‌کنند. از مزایای فریلنسر بودن میتوان به آزادی از محیط کار، کار از راه دور و ساعات کار منعطف اشاره کرد.

بهترین سایت‌های فریلنسر خاجی کدام هستند ؟

در این پست به بهترین سایت‌های فریلنسر خارجی اشاره کردیم. همچنین توضیحاتی در مورد هر کدام از این سایت‌ها آورده شده است. این سایت‌ها عبارتند از :
·      Upwork
·      PeoplePerHour
·      Guru
·      Freelancer.com
·      Fiverr
·      LinkedIn
·      iWriter
·      ۹۹Designs
·      TopTal
·      DesignHill
·      Hub Staff
·      Boxer

آیا از ایران می‌توان در سایت فریلنسر خارجی فعالیت کرد؟

اغلب سایت‌های فریلنسر خارجی در ایران باز هستند و میتوان در آنها پروژه‌ها را پیدا کرد. بااین وجود افراد مقیم ایران برای احراز هویت، دریافت پول و شارژ کردن حساب‌های خود اغلب با مشکل برخورد می‌کنند. به همین دلیل فعالیت در بسیاری از این سایت‌ها از ایران مشکل است و نیاز به پیدا کردن فردی در خارج از ایران بعنوان مالک حساب کاربری دارد.

بهترین سایت فریلنسر ایرانی کدام است ؟

بهترین سایت‌های فریلنسر ایرانی که درآمد در آنها بصورت ریالی است عبارتند از:
·      پونیشا
·      کارلنسر
·      انجام میدم
·      پارسکدز

چگونه فریلنسر شویم ؟

برای تبدیل شدن به یک فریلنسر باید تخصصی را در خود پرورش دهید. اغلب فریلنسرها افرادی هستند که میتوانند از راه دور پروژه‌های مشخصی را بدون حظور در محل کارفرما اجرا کنند. بنابراین برای فریلنسر شدن باید حرفه‌ای را انتخاب کنید که قابلیت اجرا از راه دور و در منرل را داشته باشد.

چه مهارت‌های بیشتر مورد نیاز کارفرمایان است؟

مهارت‌های محبوب برای فریلنسر شدن عبارتند از:
·      تولید محتوای ویدئویی
·      برنامه نویسی
·      ویرایش محتویات
·      تولید محتوای متنی
·      ساخت انیمیشن
·      طراحی لوگو
·      طراحی گرافیکی
·      تولید بروشور و کاتالوگ
·      ورود داده‌ها و اطلاعات
·      طراحی سایت
·      بازاریابی دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی

دستمزد کدام شغل‌های فریلنسری بیشتر است ؟

دستمزد سایت‌های فریلنسر خارجی اغلب به دلار است. در اینجا میانگین دستمزد برخی از شغل‌های پردرآمد فریلنسری آمده است:
·      تولید محتوای متنی یا کپی رایتر – ساعتی ۳۸ دلار
·      برنامه نویس – ساعتی ۳۸ دلار
·      طراح گرافیکی – ساعتی ۳۶ دلار
·      طراح سایت – ساعتی ۳۵ دلار


بهترین سایت های فریلنسر خارجی سال 2024


تجارت آفرین فارکس

19 دیدگاه

  • سلام جناب مهندس..یکی از راحت ترین راه ها واسه گرفتن دستمزد اینه که از طریق ارزهای دیجیتال کیف پول شمارو شارژ کنند..من همیشه به این صورت دریافت میکنم

  • با سلام. پیشنهاد میکنم سایتهای فریلنسر ایرانی مانند سایت “حذف تبلیغات” رو نیز به این مقاله اضافه کنید ‌‌

  • سلام و ممنون از مطالبتون. متاسفانه بیشتر این سایتها، موقع تایید شماره تلفن اصلا ایران رو توی لیست ندارن و این مرحله که لازم هم هست باعث میشه نتونیم سابمیت کنیم. توی چند تا از اینها عضو شدم، رزومه هم آپلود کردم و کارهای خوبی هم برای تخصص من داشتن ولی به همین علت نتونستم باهاشون لینک بشم.

  • سلام

    ممنون از مقاله خوبتون
    لطفا سایت های فریلنسری ایرانی هم معرفی بفرمایید

    باتشکر

  • سلام.‌ با کدوم سایت میشه کار کرد از ایران بدون اینکه فامیل خارجی داشته باشیم؟ دوستان لطفاً راهنمایی کنید

  • سلام با برنامه ای که قراره واسه ملی شدن اینترنت اجرا شه به نظرتون میشه بعدش توی سایت های فریلنسری خارجی فعالیت داشت؟

  • سلام به جز سایت hub staff، سایت های فریلنسری خارجی دیگه ای هم هستن که ثبت نام در اون ها رایگان باشه؟

  • درود
    بنده باید چطور دلار ها را به ریال تبدیل کنم بدون دردسر
    لطفا یکی راهنماییم کنه

  • حساب بانکي خارجي رو از ايران ميشه تهيه کرد. منتها دو تا مشکل خود اين سايتها دارن، يکي اينکه ظاهرا بعضي هاشون با ايراني ها کار نميکنن و سايتشون هم براي ايران فيلتره و دوم اينکه اين حق عضويت ماهانه ميگيرن که چون دلاري هست براي ما زياد ميشه!
    حالا اگه کسي سايتي ميشناسه که اين مشکلات رو نداره به ما هم معرفي کنه 🙂

  • سایت فریلنسر
    آپ ورک
    فی ور
    تا بفهمن ایرانی هستی میبندنت
    نیاز داره یکی رو خارج داشته باشی با اطلاعات اون ریجستر کنی

  • با سلام
    سایت freelancer.com که همین که میفهمه ایرانی هستیم اکانت رو میبنده , ایا بقیه سایت ها هم همین طوره ؟ چون تحریم هستیم به این سادگی ها هم نمیشه با این سایت ها کار کرد .
    دوستانی که تجریه ای در این زمینه دارند ممنون میشم به اشتراک بذارن . با سپاس

  • کدوم یکی رو میشه از ایران ثبت نام کرد و کار گرفت اگر فامیل خارجی نداشته باشیم امکانش نیست آیا؟

    • شما توی اغلب سایت های فیلنسری می توانید کار کنید. در واقع یک قرارداد بین شما و کارفرما هست و به سایت کاری ندارد. فقط باید راهی داشته باشد که در ازای انجام پروژه بتوانید پول خود را دریافت کنید.

    • سلام
      برای فعالیت در سایت های فریلنسری باید در آنها عضو شوید و پروفایل خود را تکمیل کنید. پس از عضو شدن باید دنبال پروژه هایی در آنجا باشید که با تخصص های شما همخوانی دارند. همچنین خود سایت نیز برای شما برخی پرژه های مشابه را ارسال میکند. شما با ارسال پیشنهاد و درخواست خود به استخدام کننده می توانید او را متقاعد کنید که شما را برای پروژه استخدام کند. از آنجاییکه فعالیت فریلنسری اغلب نیاز به حظور فیزیکی ندارد شما می توانید به صورت ریموت در ایران پروژه را آماده کنید و تحویل دهید و مبلغ حق الزحمه تواقفی خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید