تست قبولی طلا و نقره، رالی در حال انفجار

تست طلا و نقره قبولی، رالی در حال انفجار

اخبار طلا: طلا، نقره و پلاتین آزمون سطوح را پس داده اند و با کندل های سبز، قیمت های بالاتر را پشت سر گذاشته اند. اکنون قرار است سطوح مقاومت بعدی را آزمایش کنند. پرایس اکشن  بسیار قوی بوده است و مهمتر از آن بسیار باثبات است.

مرتبط: نکاتی برای معامله نماد طلا XAU

بسیاری اخبار فارکس را به عنوان عامل محرک رالی اخیر طلا و دیگر کالاها میدانند. اما این تجمع خریدار خیلی قبل از اخبار روسیه/اوکراین و سایر اخبار آغاز شد. در واقع، پرایس اکشن به ما میگوید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و انتظار چه حرکتی را باید داشته باشیم.

این رالی تا کجا می تواند فلزات را ببرد؟ طلا در آستانه رسیدن به بالاترین رکورد تاریخی خود است. سطح بعدی قیمت در نقره 28 دلار و در پلاتین 1300 دلار است. توقف هایی در این رالی قیمتها وجود خواهد داشت که در آن شاهد فروشهای جزئی خواهیم بود، اما قیمت ها بالاتر می روند. تا اطلاع ثانوی، همه دیپ های حمایتی باید خریداری شوند.

مرتبط: معامله با پرایس اکشن – خرید و فروش بر مبنای پرایس اکشن

فلزات گرانبها بخصوص طلا و نقره باید به صورت فیزیکی و با سرمایه ای که فردا یا به این زودی نیازی به آن ندارید، خریداری شوند. معاملات را با پول نقد انجام دهید، زیرا در اینصورت است که می‌توانیم در هر دو سمت بدون احساسات معامله کنیم.

در همه بازارها، پرایس اکشن تعیین می کند که در روز، هفته یا ماه آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. معامله و سرمایه گذاری را از هم جدا کنید. بدترین معامله، معامله ای است که در آن فرد یک ترید را  تبدیل به یک سرمایه گذاری میکند و به امید راه خروج مینشیند. معامله گران باید یاد بگیرند که ضررهای خود را قبول کنند و به معامله بعدی بروند.

صبر، انضباط و مدیریت سرمایه همیشه پیروز است. اجازه دهید نقشه بازار، راه را به شما نشان دهد.

 

تست قبولی طلا و نقره، رالی در حال انفجار

منبع

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید