بازار فارکس امروز – تورم داغ بریتانیا از پوند استرلینگ حمایت کرد، چشم ها به شهادت پاول

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز چهارشنبه 31 خرداد در بازار فارکس بدانید:

حال و هوای بازار ریسک گریز به دلار آمریکا (USD) کمک می کند تا در اواسط هفته جایگاه خود را حفظ کند، زیرا سرمایه گذاران منتظر شهادت جروم پاول، رئیس FOMC در مقابل کمیته خدمات مالی مجلس هستند. تقویم اقتصادی امروز هیچ گونه انتشار داده های کلان اقتصادی با تاثیر بالا را ارائه نخواهد کرد و نظرات مقامات بانک مرکزی برای کاتالیزورهای جدید مورد توجه قرار خواهد گرفت.

شاخص دلار امریکا DXY

با انعکاس وضعیت نامطلوب بازار، شاخص های شانگهای کامپوزیت و هانگ سنگ هر دو بیش از 1 درصد در روز چهارشنبه از دست دادند. علاوه بر این، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده به دنبال عملکرد ضعیف شاخص های اصلی سهام در روز سه شنبه در محدوده منفی معامله می شود. شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از بسته شدن سه روز معاملاتی قبلی در بازار سبز، به رشدهای کوچک روزانه بالای 102.50 می چسبد.

پوند به دلار GBP/USD

داده های داغ تورم از بریتانیا به پوند استرلینگ کمک کرد تا تقاضا را در اوایل صبح روز چهارشنبه اروپا پیدا کند. تورم سالانه که با تغییر در شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اندازه گیری می شود، در ماه می 8.7 درصد ثابت ماند و از انتظار بازار 8.4 درصد فراتر رفت. شاخص CPI اصلی، که قیمت‌های بی‌ثبات مواد غذایی و انرژی را در نظر نمی‌گیرد، 7.1 درصد در مدت مشابه در مقایسه با برآورد تحلیلگران 6.8 درصد افزایش یافت. در گزارشات روز بریتانیا تنها شاخص قیمت تولیدکننده به صورت ماهانه کاهش یافت. پس از صعود اولیه به بالای 1.2800، GBP/USD کاهش یافت و بالای 1.2750 تثبیت شد.

یورو به دلار EUR/USD

یورو/دلار آمریکا برای دومین روز متوالی در روز چهارشنبه در کانال بسیار فشرده بالای 1.0900 به نوسان ادامه می دهد. یواخیم ناگل، ایزابل اشنابل و فابیو پانتا، سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا (ECB) در اواخر روز سخنرانی خواهند کرد.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

پس از افت روز سه‌شنبه، USD/JPY شتاب صعودی داشت و آخرین بار بالای 142.00 معامله شد. کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن روز چهارشنبه تکرار کرد: «بانک ژاپن (BoJ) با صبر و حوصله یک سیاست پولی آسان را برای دستیابی به هدف نرخ بهره 2 درصدی همراه با رشد دستمزد پایدار و پایدار حفظ خواهد کرد.

دلار امریکا به دلار کانادا USD/CAD

USD/CAD در یک باند باریک بالای 1.3200 بالا و پایین می رود. Statistics Canada داده های خرده فروشی ماه آوریل را بعداً در جلسه امروز منتشر خواهد کرد.

AUD/USD دلار استرالیا به دلار امریکا

AUD/USD در روز چهارشنبه تحت فشار نزولی قرار دارد و در محدوده منفی زیر 0.6800 معامله می شود.

اونس جهانی طلا - XAU/USD

قیمت طلا روز سه شنبه متحمل زیان زیادی شد زیرا سرمایه گذاران به تأثیر منفی احتمالی کاهش رشد در چین بر چشم انداز تقاضای فلز زرد واکنش نشان دادند. XAU/USD در اوایل چهارشنبه زیر 1940 دلار نسبتاً آرام باقی می ماند.

بیت کوین - BTC/USD

بیت کوین شتاب صعودی گرفت و به قوی ترین سطح خود از هفته اول ماه می به بالای 28800 دلار رسید. اتریوم در روز سه شنبه بیش از 3 درصد افزایش یافت و رالی خود را به بیش از 1800 دلار در اوایل چهارشنبه افزایش داد.

اتریوم - ETH/USD
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید