اخبار فارکس امروز – دلار زخم های خود را میلیسد

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز جمعه، 20 ژانویه بدانید:

  • دلار آمریکا در حال لیسیدن زخم های خود است، جاییکه به نظر می رسد یک هفته دیگر DXY کاهش پیدا کرده است، زیرا انتظارات ضعیف از فدرال رزرو ایالات متحده همچنان ادامه دارد. نظرسنجی رویترز حاکی از آن است که اکثر اقتصاددانان انتظار دارند در سه ماهه اول سال جاری نرخ بهره ۲۵ واحد پایه افزایش یابد و به دنبال آن چرخه انقباضی آن متوقف شود. تمایل ریسک تا کنون در این روز جمعه در وضعیت بهتری قرار دارد، به طوری که سهام آسیایی بهبود یافته اند در حالی که معاملات آتی S&P 500 ایالات متحده 0.20٪ در روز و معاملات آتی NASDAQ نیز 0.10% افزایش یافته است. بازارها از بسته شدن منفی وال استریت کنار می‌روند و سرمایه‌گذاران موقعیت خود را قبل از تعطیلات سال نو ی چینی تعدیل می‌کنند. علاوه بر این، جهش تعداد مشترکین نتفلیکس به خوش بینی بازار افزود. نتفلیکس سال گذشته را با بیش از 230 میلیون مشترک جهانی به پایان رساند که بیش از انتظارات بازار بود.
  • حال و هوای خوب بازار بر اوراق قرضه دولتی ایالات متحده فشار می آورد و بازده اوراق خزانه داری ایالات متحده را برای تلاش برای جهش ملایم از پایین ترین سطح های چند ماهه تحریک می کند. جفت USD/JPY در بحبوحه بازدهی قوی تر و توقف روند نزولی دلار آمریکا به بالای 129.00 صعود می کند، اگرچه بانک ژاپن (BoJ) بر تصمیم خود پافشاری می کند.
  • در همین حال، سرمایه گذاران آخرین اظهار نظر سیاست گذاران فدرال رزرو را که از شنبه به «دوره خاموشی» فدرال رزرو می رود، ارزیابی می کنند. لائل برینارد، نایب رئیس فدرال رزرو، گفت: “حتی با تعدیل اخیر، تورم همچنان بالاست و سیاست ها باید برای مدتی به اندازه کافی محدود کننده باشد تا اطمینان حاصل شود که تورم به طور مداوم به 2 درصد باز می گردد.” در همین حال، جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک، گفت: “مقصد، نه سرعت، موضوع کلیدی برای سوال افزایش نرخ است.”
  • روز جمعه شاهد سخنرانی رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا و پاتریک هارکر و فرماندار کریستوفر والر خواهیم بود و سیاستگذاران آخرین فرصت را پیش از اعلامیه سیاست پولی در 2 فوریه خواهند داشت.
  • AUD/USD و NZD/USD سودهای بهبود اخیر خود را حفظ کرده اند در حالی که USD/CAD در بحبوحه جهش جزئی دلار آمریکا و عقب نشینی قیمت های WTI در حدود 1.3450 ثابت معامله می شود. قیمت نفت آمریکا در بحبوحه خطرات رکود اقتصادی و افزایش ذخایر نفت خام EIA ایالات متحده افزایش می یابد.
  • EUR/USD پس از سخنرانی کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) در حال افزایش دامنه بازی خود به بالای 1.0800 است. روز پنجشنبه، لاگارد گفت که “تورم بسیار بالاست” و بنابراین، بانک مرکزی “با افزایش نرخ ها مسیر خود را حفظ خواهد کرد” و انتظارات بازار از افزایش های کوچکتر نرخ بانک مرکزی اروپا را از بین می برد.
  • GBP/USD در عقب افتاده است و در اوایل جلسه آسیایی با شکست نرخ 1.2400 روبرو شده بود. سرمایه‌گذاران مشتاقانه منتظر داده‌های خرده‌فروشی بریتانیا هستند تا انگیزه معاملاتی جدید داشته باشند.
  • در بحبوحه افزایش بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده، قیمت طلا XAU/USD از بالاترین رقم 9 ماهه 1935 دلار کاهش یافته است.
  • بیت کوین در محدوده باریکی درست زیر سطح 21000 دلار گیر کرده است، در حالی که اتریوم در میان اخباری مبنی بر اینکه شرکت جنسیس وام دهنده کریپتو، اعلام ورشکستگی کرده است،پایین تر آمده است.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید