بازار فارکس امروز – بازارها همچنان متلاطم هستند و سرمایه گذاران در انتظار داده های اقتصادی بعدی هستند

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

در اینجا چیزی است که باید در روز سه شنبه 9 مه (19 اردیبهشت) بدانید:

  • دلار آمریکا توانست جایگاه خود را در دومین روز معاملاتی هفته حفظ کند، در حالی که شاخص دلار آمریکا DXY پس از بسته شدن نسبتاً بالاتر در روز سه‌شنبه، بالاتر رفت. سند اقتصادی ایالات متحده امروز شامل شاخص خوش‌بینی تجاری NFIB و شاخص خوش‌بینی اقتصادی IBD/TIPP خواهد بود. در غیاب انتشار داده های سطح بالا، فعالان بازار همچنان به نظرات مقامات بانک مرکزی توجه خواهند کرد.
  • موضع محتاطانه بازار، همانطور که با عملکرد متفاوت در شاخص های اصلی وال استریت منعکس شده است، و بازگشتی که در بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده مشاهده شد، به دلار آمریکا در برابر رقبای اصلی خود در روز دوشنبه کمک کرد. در جلسه اخیر آمریکا، نظرسنجی افسر ارشد وام فدرال رزرو ایالات متحده (فدرال رزرو) نشان داد که پاسخ دهندگان در این نظرسنجی استانداردهای سخت‌تر و تقاضای ضعیف‌تر برای وام‌های تجاری و صنعتی (C&I) به شرکت‌های بزرگ و متوسط را نیز گزارش کردند.
  • در ساعات معاملات آسیایی روز سه شنبه، داده های چین نشان داد که مازاد تجاری از 88.19 میلیارد دلار در ماه مارس به 90.2 میلیارد دلار در آوریل افزایش یافته است. این قرائت با اختلاف زیادی از انتظار بازار 71.6 میلیارد دلاری فراتر رفت. در همین حال، خرده‌فروشی در استرالیا در سه ماهه اول 0.6٪ کاهش یافت، در حالی که تحلیلگران برای کاهش 0.4٪ برآورد کردند. پس از انتشار این داده ها، AUD/USD پس از رسیدن به بالاترین حد خود از اواسط آوریل، بالای 0.6800، در محدوده منفی در حدود 0.6750 معامله می شود.
  • پس از مرحله تثبیت نزدیک به 1.1000 در جلسه آسیایی، EUR/USD در صبح اروپا شروع به کاهش کرد. مارتینس کازاکس، سیاستگذار بانک مرکزی اروپا (ECB) روز سه شنبه گفت که افزایش نرخ ممکن است در ماه ژوئیه به پایان نرسد اما این اظهارنظر نتوانست به یورو کمک کند تا قدرت بیشتری پیدا کند.
  • GBP/USD در روز دوشنبه زیان های کوچکی را ثبت کرد و در اوایل سه شنبه به منطقه 1.2600 عقب نشینی کرد. پس از سه روز آخر هفته، شاخص FTSE 100 بریتانیا با کاهشی اندک باز شد.
  • قیمت طلا در بحبوحه افزایش بازده اوراق قرضه آمریکا برای رسیدن به شتاب صعودی تلاش کرد و روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر به پایان رسید. در اوایل روز سه‌شنبه، XAU/USD همچنان در محدوده 2020 دلار در محدوده باریکی در نوسان است.
  • USD/JPY حرکت جانبی خود را نزدیک به 135.00 روز سه شنبه افزایش می دهد. کازوئو اوئدا، رئیس بانک ژاپن (BoJ) اوایل روز گذشته گفت که تأثیر ورشکستگی اخیر بانک های ایالات متحده و اروپا بر سیستم مالی ژاپن احتمالاً محدود است.

بیت کوین نزدیک به 3 درصد از دست داد و روز دوشنبه به زیر 28000 دلار رسید. BTC/USD در اوایل روز سه شنبه نسبتاً آرام می ماند و بالای 27500 دلار معامله می شود. اتریوم برای سومین روز متوالی در محدوده منفی بسته شد و قبل از اینکه روز سه‌شنبه وارد فاز تثبیت شود، در فاصله 1800 دلاری قرار گرفت.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید