بازار فارکس امروز – فعالیت بازار پرتلاطم در اواسط هفته ادامه دارد

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز چهارشنبه 30 فروردین (19 آوریل) در بازار فارکس بدانید:

  • جفت ارزهای اصلی در تلاش هستند تا در نیمه اول هفته حرکتی تعیین کننده در هر دو جهت انجام دهند زیرا سرمایه گذاران به جستجوی کاتالیزور بعدی ادامه می دهند. با این وجود، به نظر می‌رسد که جو محتاطانه بازار در اوایل چهارشنبه به دلار کمک می‌کند تا دوباره به حالت اول بازگردد. یوروستات اصلاحات مربوط به شاخص هماهنگ قیمت مصرف کننده (HICP) را در اواخر جلسه منتشر خواهد کرد. در ساعات پایانی معاملات آمریکا، فدرال رزرو کتاب بژ خود را منتشر خواهد کرد.
  • شاخص دلار آمریکا (DXY) روز سه شنبه علیرغم اظهارنظرهای تندروانه مقامات فدرال رزرو در محدوده منفی بسته شد. در اوایل چهارشنبه، DXY به سودهای کوچک چسبیده است زیرا معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده بین 0.2٪ تا 0.5٪ کاهش یافته است. در این میان، بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده پس از اصلاح فنی که در روز گذشته مشاهده شد، به نزدیک 3.6 درصد بازگشت.
  • دفتر آمار ملی بریتانیا روز چهارشنبه گزارش داد که تورم، همانطور که توسط شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اندازه گیری می شود، از 10.4 درصد در فوریه به 10.1 درصد در ماه مارس کاهش یافته است. این رقم بالاتر از انتظار بازار 9.8 درصد بود. شاخص CPI سالانه که قیمت‌های بی‌ثباتی مواد غذایی و انرژی را کاهش می‌دهد، بدون تغییر در 6.2 درصد در مدت مشابه باقی ماند، در حالی که تحلیلگران 6 درصد برآورد کردند. با حمایت این داده ها، GBP/USD در اوایل روز چهارشنبه افزایش یافت و آخرین بار در بالای 1.2450 معامله شد.
  • جفت ارز EUR/GBP تحت فشار نزولی مجدد قرار گرفت و پس از ارقام تورم بریتانیا به زیر 0.8800 سقوط کرد.
  • EUR/USD در تلاش است تا بر اساس رشد روز سه‌شنبه بهبود یابد، اما توانسته است کمی بالای 1.0950 ثابت بماند. فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا (ECB) و ایزابل اشنابل، عضو شورای حکومتی، بعداً در روز سخنرانی خواهند کرد.
  • طلا پس از جهش روز سه شنبه کشش خود را از دست داد و به زیر 2000 دلار سقوط کرد. به نظر می رسد افزایش بازدهی جهانی پس از داده های تورم در بریتانیا بر روی XAU/USD در اواسط هفته تاثیر گذاشته است.
  • بیت کوین در روز سه شنبه بیش از 3 درصد افزایش یافت و به نظر می رسد که در اوایل چهارشنبه کمی بالاتر از 30000 دلار وارد مرحله تثبیت شده است. اتریوم در یافتن مسیر با مشکل مواجه است زیرا همچنان به بالا و پایین رفتن بالای 2000 دلار ادامه می دهد.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید