بازار فارکس امروز – گزارش های مشاغل فوریه ایالات متحده باعث افزایش نوسانات بازار می شود

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه که باید در روز جمعه 10 مارس (19 اسفند) در بازار فارکس بدانید:

  • بازارها در اوایل روز جمعه محتاط می مانند زیرا معامله گران در انتظار گزارش مشاغل فوریه ایالات متحده از گرفتن موقعیت های بزرگ خودداری می کنند، که می تواند پیامدهای مهمی بر چشم انداز نرخ فدرال رزرو ایالات متحده داشته باشد. شاخص دلار آمریکا به دنبال کاهش روز پنجشنبه و معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در قلمرو منفی، در بالای 105.00 ثابت ماند. آمار کانادا همچنین داده‌های بازار کار ماه فوریه را منتشر خواهد کرد و کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) در اواخر روز سخنرانی خواهد کرد.
  • در روز پنجشنبه، داده‌های منتشر شده توسط وزارت کار ایالات متحده نشان داد که مطالبات اولیه بیکاری در هفته با 21000 افزایش به 211000 در هفته منتهی به 4 مارس رسید. با کاهش بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده بیش از 2 درصد در روز، دلار آمریکا در برابر رقبای اصلی خود به تضعیف ادامه داد.
  • در اوایل روز جمعه، بازده اوراق قرضه 10 ساله آمریکا همچنان به پایین‌تر شدن خود ادامه می‌دهد و آخرین بار با کاهش بیش از 2 درصدی در روز در 3.82 درصد مشاهده شد. با این حال، دلار آمریکا در حال حاضر انعطاف پذیر است. پیش بینی می شود حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ایالات متحده در ماه فوریه به میزان 205000 افزایش یابد ( پس از افزایش چشمگیر 517000 در ژانویه). پیش‌بینی می‌شود که تورم سالانه دستمزد، همانطور که با میانگین درآمد ساعتی اندازه‌گیری می‌شود، از 4.4 درصد در ژانویه به 4.7 درصد افزایش یابد.
  • پس از بازگشت روز پنجشنبه، EUR/USD در یک محدوده باریک اندکی به زیر 1.0600 در صبح اروپایی بالا و پایین می رود. بعید است لاگارد در آینده در مورد چشم انداز سیاست اظهارنظر کند زیرا بانک مرکزی اروپا در حال حاضر در “دوره آرام” قرار دارد.
  • GBP/USD در اوایل روز جمعه پس از اینکه دفتر آمار ملی بریتانیا اعلام کرد که تولید ناخالص داخلی واقعی 0.3٪ در ژانویه افزایش یافته است نزدیک به 1.1950 معامله می شود. از سوی دیگر، تولیدات صنعتی و تولیدات صنعتی در مدت مشابه به ترتیب ۰.۴ درصد و تولیدات صنعتی ۰.۳ درصد کاهش یافتند.
  • همانطور که انتظار می رفت، بانک ژاپن (BoJ) تنظیمات سیاست خود را پس از آخرین جلسه سیاست گذاری به رهبری هاروهیکو کورودا، فرماندار مستعفی خود، بدون تغییر رها کرد. در کنفرانس مطبوعاتی، کورودا تکرار کرد که در صورت لزوم از تسهیل سیاست پولی بیشتر دریغ نخواهند کرد، اما این اظهارات نتوانست واکنش معناداری در بازار ایجاد کند. در زمان انتشار، USD/JPY اندکی بالاتر بود و در 136.40 بود.
  • USD/CAD رالی هفتگی خود را در روز پنجشنبه تمدید کرد و در روز جمعه به بالاترین سطح خود از اکتبر 1.3850 رسید و سپس تا 1.1830 عقب نشینی کرد. پیش‌بینی می‌شود که نرخ بیکاری در کانادا از 5 درصد در ژانویه به 5.1 درصد در فوریه افزایش یابد و تغییر خالص در اشتغال به 10K+ برسد.
  • قیمت طلا بر اساس کاهش بازده اوراق قرضه آمریکا در روز پنجشنبه سرمایه گذاری کرد و به بالای 1830 دلار بازگشت. XAU/USD در اوایل روز جمعه کمی بالای 1830 دلار در یک کانال فشرده نوسان دارد.
  • بیت کوین در روز پنجشنبه بیش از 6 درصد از دست داد و در اوایل جمعه به روند کاهشی خود ادامه داد. BTC/USD آخرین بار در حال آزمایش 20000 دلار مشاهده شد که در روز نزدیک به 2 درصد کاهش داشت. اتریوم به زیر 1500 دلار رسید و به ضعیف ترین سطح خود در نزدیک به دو ماه اخیر در 1392 دلار رسید . ETH/USD در روز جمعه کمی بالاتر از 1400 دلار بهبود یافت.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید