بازار فارکس امروز – افزایش قیمت دلار پیش از انتشار داده های کلیدی از بین می رود

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز پنجشنبه 9 مارس (18 اسفند) در بازار فارکس بدانید:

  • پس از افزایش چشمگیر روز سه شنبه، شاخص دلار آمریکا (DXY) در روز چهارشنبه ثابت بسته شد و در اوایل پنجشنبه کمی کاهش یافت. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران پیش از انتشار گزارش مشاغل فوریه از ایالات متحده در روز جمعه به حاشیه رفته‌اند. بعداً در جلسه، مطالبات اولیه بیکاری هفتگی در سند اقتصادی ایالات متحده ارائه خواهد شد.
  • در دومین روز شهادت شش ماهه خود، رئیس FOMC، جروم پاول، گفت که آنها هنوز هیچ تصمیمی در مورد جلسه سیاست گذاری ماه مارس نگرفته اند و یادآور شد که آنها به داده ها وابسته هستند. در همین حال، داده های ایالات متحده نشان داد که اشتغال در بخش خصوصی در ماه فوریه 242000 نفر افزایش یافته است. با این وجود، DXY روز خود را در یک کانال باریک بالا و پایین سپری کرد و بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در روز چهارشنبه افزایش اندکی را ثبت کرد. شاخص‌های اصلی وال استریت پس از متحمل شدن زیان‌های سنگین در روز سه‌شنبه بسته شدند.
  • بانک مرکزی کانادا (BoC) پس از جلسه سیاست گذاری خود در ماه مارس اعلام کرد که نرخ بهره معیار خود را بدون تغییر در 4.5 درصد همانطور که انتظار می رفت، باقی گذاشت. در بیانیه سیاست خود، BoC تکرار کرد که قصد دارد نرخ را در این سطح نگه دارد، “مشروط به این که اقتصاد به طور گسترده مطابق با پیش بینی های خود توسعه یابد.” USD/CAD به صعود خود ادامه داد و به قوی ترین سطح خود از اکتبر در 1.3817 رسید و سپس در اوایل پنجشنبه به منطقه 1.3800 عقب نشینی کرد.
  • USD/JPY در ساعات معاملات آسیایی روز پنجشنبه به سمت جنوب چرخید و به زیر 137.00 رسید. داده های ژاپن نشان داد که تولید ناخالص داخلی واقعی (GDP) با نرخ سالانه 0.1 درصد در سه ماهه چهارم رشد داشته است، که انتظار بازار 0.8 درصد را با یک حاشیه زیادی از دست داده است. روز جمعه، بانک ژاپن تصمیمات سیاست پولی خود را در آخرین نشست سیاستی به رهبری هاروهیکو کورودا، رئیس کل این کشور اعلام خواهد کرد.
  • EUR/USD در روز چهارشنبه نتوانست حرکت قاطعی در هر دو جهت انجام دهد. این جفت در یک کانال باریک در حدود 1.0550 در صبح روز پنج شنبه به بالا و پایین شدن ادامه می دهد.
  • GBP/USD در روز چهارشنبه رشدهای روزانه کوچکی را ثبت کرد و در اوایل پنجشنبه کمی بالاتر به سمت 1.1850 رسید. دفتر آمار ملی بریتانیا اطلاعات تولید ناخالص داخلی، تولید صنعتی و تراز تجاری ژانویه را در روز جمعه منتشر خواهد کرد.
  • با ثابت ماندن بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا، قیمت طلا روز چهارشنبه توانست بالای 1810 دلار باقی بماند. اوایل روز پنجشنبه، بازده اوراق قرضه T 10 ساله ایالات متحده در حال آزمایش 4 درصدی است که اجازه نمی دهد XAU/USD کشش پیدا کند.
  • بیت کوین کاهش هفتگی خود را افزایش داد و تقریباً 3 درصد در روز از دست داد و به پایین ترین سطح خود از اواسط فوریه نزدیک به 21500 دلار رسید. BTC/USD در صبح اروپا نسبتاً آرام می ماند و در حدود 21700 دلار در نوسان است. اتریوم به پایین آمدن خود ادامه داد و روز چهارشنبه به نزدیکی 1500 دلاری رسید و در روز پنجشنبه به طور متوسط بهبود یافت. ETH/USD آخرین بار با 0.5 درصد افزایش در روز به 1540 دلار رسید.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید