هوآوی میخواهد در 2 سال آینده اپل را در تلفن هوشمند شکست دهد

هوآوی میخواهد در 2 سال آینده اپل را در تلفن هوشمند شکست دهد

شرکت چینی هوآوی-تکنولوژی میخواهد که در طی 2 سال به دومین تولید کننده گوشی های هوشمند در دنیا تبدیل شود. این خبر را ریچارد رو اخیراً به رویترز داده است.

با وجود اینکه هوآوی تنها چند سال است خود را بعنوان تولید کننده تلفن همراه معرفی کرده است ولی توانسته است در طی این مدت کوتاه خود را به عنوان سومین تولید کننده این نوع گوشی در دنیا معرفی کند. جایی که اپل در جایگاه دوم آن قرار دارد و سامسونگ الکترونیک با بازاری 400 میلیارد دلاری جایگاه نخست را در آن به خود اختصاص داده است.

آقای “ریچارد رو” در مراسمی در مونیخ گفت: زمانیکه ما اعلام کردیم که میخواهیم تلفن همراه بفروشیم مردم به ما گفتند که احتمالا عقل خود را از دست داده ایم. همچنین وقتیکه گفتیم میخواهیم 100 میلیون گوشی بفروشیم آنها گفتند که ما دیوانه شده ایم”

هوآوی اخیراً گوشی پریمیوم خود را به بازار معرفی کرد که قیمت آن تقریباً 780 دلار میباشد. این مدل جدید با طراحی پورشه قیمتش 1.550 دلار است. این گوشی که مجهز به هوش مصنوعی جدیدی میباشد که میتواند رفتار و عادات مصرف کننده را یاد بگیرد و اپلیکیشن هایی که بیشتر مورد استفاده قرار گرفته شده را سریع تر در دسترس استفاده کننده قرار دهد.

این کمپانی چینی 9% سهم بازار تلفن همراه را در اختیار دارد و سه ماهه سوم سال 2016 توانسته است 33.6 میلیون گوشی به فروش برساند. این پیشرفتی قابل ملاحظه برای هوآوی بشمار میرود.

اپل نیز همچنان با فاصله قابل ملاحظه ای و با در اختبار داشتن 12% از سهم بازار و فروش 45.5 میلیون دستگاه در جایگاه دوم قرار دارد. سامسونگ نیز سهم 20.1 درصدی در بازار دارد و در این سه ماه 75.3 میلیون دستگاه فروخته است.

آقای یو گفته است که ما میخواهیم قدم به قدم به اپل نزدیک شویم و با نوآوری های خود از آنها پیشی بگیریم.

موقعیت های زیادی در دنیای مجازی و هوش مصنوعی برای تولید کنندگان تلفن همراه بوجود آمده است که میتوانند با بهره گیری از این موقعیت ها تغییری در نسل تلفن های همراه بوجود آورند. با استفاده از این قابلیت ها هوآوی توانسته است در بازار اروپا برای خود رکورد بزند و امروز هوآوی در فنلاند برند شماره یک میباشد. همچنین در آلمان، فرانسه و بریتانیا نیز رکوردهای جدیدی در فروش به جا گذاشته است.

با درنظر گرفتن شرایط اپل و سامسونگ انتظار این میرود که هوآوی بتواند تا حدی به این هدف خود برسد. مگر اینکه دوبار اپل بتواند با یک نوآوری همه را شگفت زده کند و سامسونگ نیز بتواند شکست اخیر را به گونه ای جبران کند.

مرتبط: بزرگترین و با ارزش ترین شرکت های دنیا در سال ۲۰۲۲

هوآوی میگوید که ما قدم به قدم اعتماد سازی میکنیم و مشتریان وفاداری برای برند خود میسازیم. مسئله اصلی اعتماد و وفاداری است.


هوآوی میخواهد در 2 سال آینده اپل را در تلفن هوشمند شکست دهد


تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید