بازار فارکس امروز – با تغییر تمرکز به مذاکرات سقف بدهی، دلار آمریکا عقب نشینی کرد

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز دوشنبه 1 خرداد در بازار فارکس بدانید:

دلار آمریکا (USD) برای شروع هفته جدید همچنان در عقب باقی می ماند زیرا فعالان بازار بر سرفصل های پیرامون مذاکرات محدودیت بدهی در ایالات متحده متمرکز هستند. در جلسه اروپایی، بوندس بانک آلمان گزارش ماهانه خود را منتشر خواهد کرد و یورواستات داده های اولیه شاخص اعتماد مصرف کننده را برای ماه می منتشر خواهد کرد. هیچ گونه انتشار اطلاعات کلان اقتصادی با تأثیر بالا در اسناد اقتصادی ایالات متحده وجود نخواهد داشت، اما چندین مقام فدرال رزرو سخنرانی خواهند کرد.

شاخص دلار امریکا DXY

جروم پاول، رئیس FOMC در حالی که روز جمعه صحبت می کرد، تکرار کرد که آنها قویا متعهد هستند که تورم را به هدف 2 درصد برگردانند. پاول در رابطه با تأثیر بالقوه بحران بانکی اخیر بر این سیاست گفت که ممکن است نیازی نباشد که نرخ‌ها به اندازه‌ای که در غیر این صورت افزایش می‌یابد. اگرچه شاخص دلار آمریکا، که عملکرد دلار را در برابر سبدی از شش ارز اصلی دنبال می‌کند، در روز جمعه کاهش یافت، اما در نهایت برای دومین هفته متوالی در محدوده مثبت بسته شد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه پس از تماس تلفنی خود با کوین مک کارتی، رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان، گفت که گفتگو به خوبی پیش رفته است و افزود که آنها روز دوشنبه دوباره صحبت خواهند کرد. در همین حال، جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده در آخر هفته گفت که اول ژوئن “مهلت سخت” برای افزایش سقف بدهی است.

یورو به دلار EUR/USD

EUR/USD در روز جمعه در 1.0760 به پایین ترین سطح خود از اواخر مارس رسید، اما موفق شد قبل از تعطیلات آخر هفته اصلاح فنی انجام دهد. این جفت در اوایل دوشنبه در کانالی باریک کمی بالاتر از 1.0800 معامله می شود.

پوند به دلار GBP/USD

علیرغم تقویت گسترده دلار آمریکا، GBP/USD جایگاه خود را حفظ کرد و تقریباً بدون تغییر در هفته گذشته بسته شد. با این وجود، این جفت در ابتدای هفته برای به دست آوردن کشش و حرکت به سمت زیر سطح 1.2450 کار دشواری دارد.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

USD/JPY هفته گذشته بیش از 200 پیپ افزایش یافت و بالاترین بسته شدن هفتگی خود از نوامبر را به ثبت رساند. این جفت در صبح اروپا آرام می ماند و زیر 138.00 نوسان می کند.

اونس جهانی طلا - XAU/USD

قیمت طلا در بحبوحه افزایش بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا در هفته گذشته تحت فشار نزولی شدید باقی ماند و به فاصله 1950 دلاری رسید. اگرچه XAU/USD در روز جمعه به طور قاطع بهبود یافت، اما در تلاش است تا با این افزایش ها در اوایل روز دوشنبه افزایش یابد در حالی که کمی زیر 1980 دلار معامله می شود.

AUD/USD دلار استرالیا به دلار امریکا

AUD/USD در اوایل دوشنبه با قیمت قرمز زیر 0.6650 معامله می شود. در جلسه آسیایی روز سه‌شنبه، S&P Global گزارش‌های PMI تولید و خدمات استرالیا را منتشر خواهد کرد.

بیت کوین - BTC/USD

بیت کوین در روز یکشنبه زیان های نهایی داشت اما در محدوده هفتگی خود باقی ماند. اوایل روز دوشنبه، بیت کوین/دلار آمریکا در روز کمی کمتر از 27000 دلار معامله می شود. پس از اقدام غیرقطعی هفته قبل، اتریوم همچنان در کانالی فشرده در حدود 1800 دلار نوسان می کند.

اتریوم - ETH/USD

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید