بازار فارکس امروز – دلار آمریکا پیش از انتشار داده های کلیدی، به رشد خود ادامه می دهد

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز پنجشنبه 8 تیر در بازار فارکس بدانید:

شاخص دلار امریکا DXY

دلار آمریکا (USD) در اوایل روز پنجشنبه در برابر رقبای خود انعطاف‌پذیر باقی می‌ماند و شاخص دلار آمریکا پس از صعود روز چهارشنبه در بالاترین حد دو هفته اخیر نزدیک به 103.00 قرار داشت. امروز کمیسیون اروپا داده های کسب و کار و احساسات مصرف کننده ماه ژوئن را در نشست اروپایی منتشر خواهد کرد. بعداً در روز، ارقام تورم آلمان و بازبینی نهایی اداره آمار کار ایالات متحده برای رشد تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول (GDP) در کنار داده‌های هفتگی اولیه ادعاهای بیکاری توسط فعالان بازار به دقت بررسی خواهد شد.

جروم پاول، رئیس FOMC، در یک پانل سیاست در نشست بانک مرکزی ECB در روز چهارشنبه، خاطرنشان کرد که آنها بر این باورند که به دلیل بازار کار قوی، انقباض بیشتری در راه است. پاول در حالی که اوایل پنجشنبه در یک رویداد در اسپانیا صحبت می کرد، پیام تندورانه خود را تکرار کرد و به بازارها یادآوری کرد که اکثریت قوی سیاست گذاران انتظار دو یا چند افزایش نرخ را تا پایان سال دارند. در همین حال، تست استرس بانک فدرال رزرو نشان داد که بانک های بزرگ ایالات متحده در موقعیت خوبی برای مقابله با رکود شدید قرار دارند و به وام دادن ادامه می دهند.

یورو به دلار EUR/USD

EUR/USD در طول ساعات معاملات آسیایی قبل از شروع یک بازگشت متوسط به زیر 1.0900 سقوط کرد. کریتسین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، در حالی که در همان پانل با پاول صحبت می کرد، تکرار کرد که احتمال افزایش نرخ بهره دیگر در ماه ژوئیه وجود دارد، اما از تایید هر گونه سیاست دیگر در اواخر سال خودداری کرد. در همین حال، شاخص قیمت مصرف کننده سالانه در اسپانیا در ماه ژوئن 1.9 درصد افزایش یافت که نسبت به افزایش 3.2 درصدی ثبت شده در ماه مه به شدت کاهش یافت.

پوند به دلار GBP/USD

GBP/USD بیش از 100 پیپ از دست داد و در فاصله نزدیک 1.2600 در روز چهارشنبه قرار گرفت. این جفت در اوایل پنجشنبه برای به دست آوردن مسیر دشواری دارند.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

USD/JPY به بالاترین سطح خود از نوامبر تا کنون به بالای 144.70 در صبح اروپا در روز پنجشنبه صعود کرد اما در عرض چند دقیقه پس از آن جهش بیش از 50 پیپ از دست داد. در زمان ویرایش، این جفت ارز اندکی زیر 144.50 معامله می شد. در نشست آسیایی روز جمعه، داده های شاخص قیمت مصرف کننده، تولید صنعتی و نرخ بیکاری توکیو در سند اقتصادی ژاپن ارائه خواهد شد.

اونس جهانی طلا - XAU/USD

لفاظی های بانک مرکزی هاوکی همچنان بر قیمت طلا تاثیر گذاشت و XAU/USD به 1900 دلار سقوط کرد و به پایین ترین سطح خود از اوایل ماه مارس در این روند رسید.

بیت کوین - BTC/USD

بیت کوین در روز چهارشنبه 2 درصد از دست داد اما توانست به راحتی بالای 30000 دلار بماند. اتریوم در اواسط هفته در فاصله 1800 دلاری قرار گرفت و در روز پنجشنبه به 1850 دلار رسید.

اتریوم - ETH/USD
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید