اخبار فارکس امروز – سکوت بازارها در جواب سکوت فدرال رزرو

اخبار فارکس امروز

آنچه باید در روز چهارشنبه، 11 ژانویه بدانید:

  • بازار فارکس در روز سه‌شنبه در خلال عدم وجود تقویم اقتصاد کلان و در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر شفاف‌سازی برخی بانک‌های مرکزی هستند، جرکت چندانی نکرد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده و همتایانش از کانادا و ژاپن، نیز به عنوان بخشی از یک سمپوزیوم در مورد استقلال بانک مرکزی، هیچ سرنخ جدیدی در مورد سیاست های پولی ارائه نکردند.
  • شاخص دلار آمریکا در نیمه اول روز رشد کرد، اما به دلیل اینکه وال استریت توانست ضررهای قبل از بازگشایی را بازگرداند و پیشرفتی ملایم داشته باشد، به آن پایان داد. همزمان، بازده اوراق قرضه دولتی ایالات متحده افزایش یافت. سرمایه گذاران تمایلی به ریسک زیادی در آستانه انتشار آمار تورم ایالات متحده در پنجشنبه آینده ندارند.
  • جفت EUR/USD در حوالی 1.0740 حرکت می کند، در حالی که GBP/USD در 1.2160 قرار دارد که در طول روز کاهش یافته است. ارزهای مرتبط با کالا نیز در برابر دلار آمریکا کاهش یافتند و AUD/USD حدود 0.6890 و USD/CAD در منطقه قیمت 1.3420 معامله شدند. در نهایت، جفت USD/JPY با اندکی افزایش در حدود 132.20 معامله می شود.
  • طلا در حدود 1876 دلار در هر اونس تثبیت شد، در حالی که نفت خام در بعدازظهر آمریکا افزایش یافت. WTI در بشکه ای 75.20 دلار فروخته شد.
  • جلسه آسیایی آتی در رابطه با داده های اقتصاد کلان جالب خواهد بود، زیرا استرالیا شاخص قیمت ماهانه مصرف کننده ماه نوامبر را منتشر خواهد کرد که 7.3 درصد در سال پیش بینی شده است، از 6.9 درصد قبلی. همچنین، استرالیا خرده‌فروشی نوامبر را اعلام خواهد کرد که انتظار می‌رود پس از کاهش 0.2 درصدی در ماه قبل، 0.6 درصد افزایش داشته باشد. در نهایت، شایان ذکر است که چین شاخص قیمت مصرف کننده دسامبر (CPI) و شاخص قیمت تولید کننده (PPI) را برای منتشر خواهد کرد.
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید