نگاهی به بازارها – قبل از شروع تعطیلات به داده های ایالات متحده نگاه کنید

Forex News
  • پس از بسته شدن نسبتاً بالاتر در روز چهارشنبه، شاخص دلار آمریکا DXY به سمت جنوب چرخید و در اوایل پنجشنبه در بحبوحه بهبود وضعیت بازار سهام به زیر 104.00 سقوط کرد. بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده زیر 3.7 درصد باقی می ماند و معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده افزایش روزانه اندکی را نشان می دهد. دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده تخمین نهایی رشد تولید ناخالص داخلی (GDP) سه ماهه سوم را منتشر خواهد کرد.
  • در روز چهارشنبه، داده های ایالات متحده نشان داد که فروش خانه های موجود در ماه نوامبر 7.7 درصد به صورت ماهانه کاهش یافته است. علاوه بر این، انتظارات نرخ تورم مصرف‌کننده یک‌ساله در بررسی احساسات مصرف‌کننده انجمن کنفرانس از 7.1 درصد به 6.7 درصد در دسامبر کاهش یافت. شاخص‌های اصلی وال استریت افزایش یافت و قدرت دلار آمریکا را در نیمه دوم روز با مشکل مواجه کرد.
  • با حمایت از فشار فروش پیرامون دلار آمریکا، EUR/USD در ساعات معاملاتی آسیا در روز پنجشنبه به سمت 1.0650 صعود کرد.
  • GBP/USD در اوایل صبح اروپا در روز پنجشنبه با اندکی کاهش به سمت 1.2100 رسید. داده های منتشر شده توسط دفتر آمار ملی بریتانیا (ONS) اعلام کرد که تولید ناخالص داخلی (GDP) با نرخ سالانه 1.9٪ در سه ماهه سوم رشد داشته است، که انتظارات بازار برای افزایش 2.4٪ را از دست داده است.
  • پس از کاهش شدیدی که در روز سه شنبه شاهد بودیم، USD/JPY موفق شد روز چهارشنبه رشدهای روزانه کمی را ثبت کند، اما در تلاش است تا بهبود خود را در روز پنجشنبه افزایش دهد. در زمان انتشار، USD/JPY در محدوده منفی در حدود 132.00 معامله می شد. داده های ژاپن در اوایل روز نشان داد که شاخص Leading Economic اندکی بالاتر از 98.2 در ماه سپتامبر به 98.6 در ماه اکتبر رسیده است.
  • XAU/USD در اوایل روز پنجشنبه کمی بالاتر از 1810 دلار به معاملات ثابت در روز ادامه می دهد.
  • در روز چهارشنبه، داده های کانادا نشان داد که شاخص قیمت مصرف کننده سالانه از 6.9 درصد در ماه اکتبر به 6.8 درصد در ماه نوامبر کاهش یافته است. USD/CAD هیچ واکنشی به گزارش تورم در روز چهارشنبه نشان نداد، اما در اوایل پنجشنبه شروع به کاهش کرد و به زیر 1.3600 در صبح اروپا رسید.
  • بیت کوین کمی پایین تر از 17000 دلار حرکت می کند و اتریوم در حدود 1200 دلار آرام مانده است.
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید