اخبار فارکس

ثبات روبل روسیه با پرداخت مالیات ها – سهام روسیه به بالاترین سطح یک سال اخیر رسید

روبل روسیه

روبل روسیه (RUB) روز دوشنبه در برابر دلار آمریکا نزدیک به 80 باقی ماند. صادرکنندگان مالیات ماهانه می پرداختند که معمولاً منجر به تبدیل درآمد ارز خارجی برای پاسخگویی به بدهی های محلی و ارائه حمایت از روبل می شود. با این حال، با پایان دوره پرداخت مالیات، روبل ممکن است با تضعیف احتمالی به دلیل تقاضای داخلی برای ارز خارجی مواجه شود.

در زمان ویرایش، USD/RUB حدود 0.1 درصد قوی تر بود، با 80.00 معامله می شد و روبل حدود 0.3 درصد در برابر یورو از دست داده و در 85.94 معامله می شود. همچنین در برابر یوان 0.1% تقویت شده بود و در 11.29 معامله شد.

انتظار می رود ثبات در بازارهای انرژی، با معامله نفت خام برنت در بشکه ای 77.50 دلار، به روبل کمک کند تا موقعیت خود را در حدود 80 در برابر دلار حفظ کند. بوگدان زواریچ، تحلیلگر ارشد بانکی.رو، این دیدگاه را بیان کرد.

شاخص‌های سهام روسیه عملکرد خوبی داشتند و شاخص MOEX مبتنی بر روبل به بالاترین سطح خود از 5 آوریل 2022 رسید و با 0.8 درصد افزایش به 2704.2 واحد رسید. بانک سرمایه گذاری سینارا خاطرنشان کرد که پیشرفت در قرارداد سقف بدهی ایالات متحده و پرداخت سود سهام توسط شرکت های روسی می تواند ریسک پذیری و قیمت کالاها را افزایش دهد و به نفع سهام روسیه باشد.

در مورد اخبار خاص شرکت، توسعه دهنده Samolet پس از اعلام بازخرید سهام تا سقف 10 میلیارد روبل (128.7 میلیون دلار) شاهد معامله سهام آن در حدود 7 درصد افزایش یافت.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید

Telegram کانال فارکس و طلا