بازار فارکس امروز – دلار آمریکا به دنبال جای پای خود می گردد

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

در اینجا چیزی است که باید در روز سه شنبه 26 اردیبهشت در بازار فارکس بدانید:

تغییر مثبتی که در خلق و خوی ریسک مشاهده شد، یافتن تقاضا را برای دلار آمریکا در روز دوشنبه دشوار کرد و شاخص دلار آمریکا (DXY) یک زنجیره برد دو روزه را شکست. اوایل سه‌شنبه، DXY جایگاه خود را حفظ می‌کند، زیرا بازارها منتظر داده‌های خرده‌فروشی آوریل از ایالات متحده هستند. در جلسه اروپا، یورواستات داده های رشد تولید ناخالص داخلی را برای سه ماهه اول منتشر خواهد کرد و نظرسنجی ZEW – احساسات اقتصادی برای منطقه یورو و آلمان نیز برای انگیزه جدید مورد توجه قرار خواهد گرفت. فعالان بازار همچنان به نظرات مقامات بانک مرکزی توجه خواهند داشت.

معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در آن روز اندکی کاهش یافت و بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در محدوده منفی زیر 3.5% باقی می ماند. به دنبال کاهش 0.6 درصدی ثبت شده در ماه مارس، پیش بینی می شود فروش خرده فروشی در ایالات متحده در ماه آوریل 0.7 درصد افزایش یابد. جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در ساعت 19:00 به وقت گرینویچ با رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان کوین مک کارتی و سه رهبر ارشد دیگر کنگره برای دور بعدی مذاکرات محدودیت بدهی دیدار خواهد کرد.

اوایل روز سه‌شنبه، داده‌های منتشر شده توسط دفتر آمار ملی بریتانیا (ONS) نشان داد که نرخ بیکاری ILO در سه ماه منتهی به مارس به 3.9 درصد افزایش یافته است. این رقم بالاتر از انتظار بازار 3.8 درصد بود. در همان دوره، تورم دستمزد، همانطور که با میانگین سود با احتساب پاداش اندازه‌گیری شد، در 5.8 درصد ثابت ماند اما با حاشیه وسیعی از تخمین 5.1 درصدی تحلیلگران پیشی گرفت. پس از گزارش مشاغل مختلط، پوند استرلینگ تحت فشار شدید فروش قرار گرفت و GBP/USD به زیر 1.2500 رسید.

EUR/USD در روز دوشنبه افزایش های کوچکی را ثبت کرد اما در نهایت زیر 1.0900 بسته شد. این جفت در اوایل روز سه شنبه نسبتاً ساکت می مانند. به نقل از منابع یوروسیستم، MNI در روز دوشنبه گزارش داد که بانک مرکزی اروپا (ECB) به احتمال زیاد در این چرخه انقباض یک یا دو بار دیگر نرخ های کلیدی را افزایش خواهد داد.

با حمایت از افزایش بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده، USD/JPY به بالاترین سطح خود در بیش از 10 روز گذشته به بالای 136.00 روز دوشنبه رسید. به نظر می‌رسد این جفت در اوایل روز سه‌شنبه وارد فاز تثبیت شده و آخرین بار دیده شد که چند پیپ زیر 136.00 معامله می‌کنند.

USD/CAD روز دوشنبه به شدت کاهش یافت و به زیر 1.3500 بسته شد زیرا افزایش قیمت نفت خام به تقویت “دلار کانادایی حساس به کالا” کمک کرد. در اواخر روز، اداره آمار کانادا داده های شاخص قیمت مصرف کننده را برای ماه آوریل منتشر خواهد کرد که پیش بینی می شود در ماه مارس 4.1 درصد افزایش یابد.

در طول ساعات معاملات آسیایی، داده های استرالیا نشان داد که شاخص اعتماد مصرف کننده Westpac از 9.4 درصد در ماه مارس به -7.9٪ در ماه می بدتر شده است. AUD/USD در روز سه‌شنبه تحت فشار نزولی ملایم باقی می‌ماند و پس از عدم تثبیت در بالای آن سطح در روز دوشنبه، در محدوده منفی زیر 0.6700 معامله می‌شود.

به دنبال یک جلسه آرام آسیایی، قیمت طلا در صبح اروپا به سمت جنوب چرخید و به 2000 دلار کاهش یافت.

بیت کوین روز دوشنبه تا 28000 دلار افزایش یافت، اما قبل از آزمایش آن سطح، شتاب صعودی خود را از دست داد. BTC/USD در اوایل روز سه‌شنبه در وضعیتی منفی باقی می‌ماند و نزدیک به 27000 دلار معامله می‌شود. اتریوم روز دوشنبه افزایش های اندکی را ثبت کرد. در صبح اروپا، ETH/USD در کانالی فشرده کمی بالای 1800 دلار نوسان می کند.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

منبع: fxstreet.com
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید