اخبار فارکس

افزایش سهام جهانی با خوش بینی در بحبوحه مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده و اعلامیه های بانک مرکزی

اخبار NASDAQ

سهام جهانی در روز دوشنبه با خوش بینی محتاطانه پیش از بحث در مورد سقف بدهی ایالات متحده، انتشار داده های اقتصادی و اعلامیه های بانک مرکزی در مورد افزایش احتمالی نرخ بهره افزایش یافت.

خلاصه بازار امروز

معاملات آتی سهام ایالات متحده با افزایش قیمت سهام S&P 500 و Nasdaq به ترتیب 0.4% و 0.3% افزایش یافتند.

بازارهای اروپایی نیز با رشد 0.4 درصدی شاخص Stoxx صعود کردند.

در بازارهای نوظهور، لیر ترکیه پس از انتخابات آخر هفته به پایین‌ترین حد خود در دو ماه اخیر رسید، در حالی که بات تایلند پس از عملکرد خوب احزاب مخالف در نظرسنجی‌های آخر هفته، تقریباً 1 درصد افزایش یافت.

نگرانی ها در مورد سقف بدهی ایالات متحده باعث ایجاد انحراف در منحنی بازدهی کوتاه مدت شده است، زیرا سرمایه گذاران از سررسید اسناد خزانه در طول دوره بالقوه دیفالت اجتناب می کنند.

بازده اوراق 10 ساله خزانه داری ایالات متحده اندکی افزایش یافت و به 3.4887% رسید، در حالی که بازدهی دو ساله در 4.0083% ثابت ماند.

مقامات فدرال رزرو، از جمله رئیس جروم پاول، قرار است این هفته سخنرانی کنند و ممکن است بینش های بیشتری در مورد سیاست پولی ارائه دهند.

به دنبال گزارشی در مورد انتظارات تورمی بلندمدت بالاتر و افزایش بازده دلار و خزانه داری، احتمال ثابت ماندن نرخ های فدرال رزرو به 17.7 درصد افزایش یافته است.

داده های ادعاهای بیکاری هفتگی ایالات متحده با توجه به پرونده های تقلبی احتمالی در ماساچوست به دقت رصد خواهد شد.

هر بشکه نفت برنت و نفت خام آمریکا اندکی افزایش یافت و به ترتیب به 74.36 دلار و 70.26 دلار رسید، در حالی که قیمت طلا با 0.1 درصد افزایش به 2013.46 دلار در هر اونس رسید.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید

Telegram کانال فارکس و طلا