بازار فارکس امروز – بازارها در شروع هفته جدید ساکت می مانند

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

در اینجا چیزی است که باید در روز دوشنبه، 25 اردیبهشت در بازار فارکس بدانید:

حرکت در بازارهای مالی در ابتدای هفته کاهش یافته است و شاخص دلار آمریکا (DXY) سودهای هفته گذشته را تثبیت کرد، در حالی که بالای 102.50 باقی مانده است. امروز داده های تولید صنعتی ماه می، از منطقه یورو در سند اقتصادی اروپا نشان داده خواهد شد. بعداً در روز، بانک فدرال رزرو نیویورک شاخص تولید امپایر استیت را منتشر خواهد کرد. در ساعات اولیه معاملات روز سه‌شنبه آسیایی، داده‌های تولید صنعتی و خرده‌فروشی از چین برای انگیزه‌های تازه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

اواخر روز جمعه، دانشگاه میشیگان گزارش داد که شاخص اعتماد مصرف کننده از 63.5 در ماه آوریل به 57.7 (مقدماتی) در ماه می کاهش یافته است. علاوه بر این، مؤلفه انتظار تورمی یک ساله از 4.6 درصد به 4.5 درصد کاهش یافت، اما انتظار تورمی 5 ساله از 3.0 درصد به 3.2 درصد رسید که بالاترین میزان از سال 2011 است. با حمایت از محیط بازار ریسک گریز، DXY افزایش یافت. نزدیک به 1.5 درصد در هفته گذشته و بالاترین بسته شدن هفتگی خود از اواخر مارس را ثبت کرد. اوایل روز دوشنبه، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده حدود 0.3 درصد افزایش یافت و بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده کمی پایین تر از 3.5 درصد ثابت نگه داشت.

پیش از این، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، گفته بود که انتظار دارد با رهبران کنگره برای دور بعدی مذاکرات محدودیت بدهی در روز سه شنبه دیدار کند.

EUR/USD در روز جمعه به زیر 1.0900 شکست و نزدیک به 100 پیپ در روز از دست داد. این جفت یک اصلاح فنی انجام می دهد و به سودهای کوچک بالای 1.0850 در اوایل دوشنبه می چسبد.

GBP/USD هفته گذشته نزدیک به 200 پیپ از دست داد و یک سری برد سه هفته ای را شکست. اگرچه این جفت در صبح اروپا بالاتر می رود، اما همچنان زیر 1.2500 معامله می شود.

USD/JPY در جلسه آسیایی شتاب صعودی داشت و به بالاترین سطح خود در بیش از 10 روز گذشته در 136.26 رسید و سپس به سمت 136.00 در جلسه اروپا عقب نشینی کرد.

قیمت طلا در هفته گذشته تقریباً بدون تغییر بسته شد زیرا خریداران توانستند از سطح کلیدی خود در روز جمعه دفاع کنند. XAU/USD در اوایل دوشنبه جایگاه خود را حفظ کرده و در محدوده مثبت نزدیک به 2020 دلار معامله می شود.

پیش از انتشار داده‌های کلیدی روز سه‌شنبه از چین، AUD/USD در اوایل دوشنبه صعودی باقی می‌ماند و به سمت 0.6700 ادامه می‌دهد. به همین ترتیب، NZD/USD آخرین بار در روز بالای 0.6200 0.5 درصد افزایش یافت.

پس از یک تعطیلات آخر هفته آرام، بیت کوین شتاب بهبود یافته و در اوایل دوشنبه به منطقه 24500 دلاری رسیده است. اتریوم در صبح اروپا نزدیک به 2 درصد افزایش یافت و بالای 1800 دلار معامله شد.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید