بازار فارکس امروز – دلار آمریکا در فاز تثبیت و معامله گران به داده های تورم آوریل ایالات متحده چشم دوخته اند

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز چهارشنبه 20 اردیبهشت بدانید در اینجا آمده است:

  • به نظر می رسد شاخص دلار آمریکا DXY که عملکرد دلار آمریکا (USD) را در برابر سبدی از شش ارز اصلی دنبال می کند، پس از بسته شدن دو روز اول هفته در محدوده مثبت، وارد مرحله تثبیت شده است. اگرچه بازارها در اوایل روز چهارشنبه نسبتاً آرام می مانند، داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) آوریل از ایالات متحده باید نوسانات را در نیمه دوم روز افزایش دهد.
  • شاخص های اصلی وال استریت روز سه شنبه در بحبوحه عدم پیشرفت در مذاکرات سقف بدهی در محدوده منفی بسته شدند. معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در صبح روز چهارشنبه اروپا نسبتاً بالاتر بود و بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده کمی بالاتر از 3.5 درصد نوسان داشت.
  • EUR/USD اصلاح نزولی خود را در روز سه شنبه افزایش داد و بسیار زیر 1.1000 بسته شد. با اظهار نظرهای تندروانه روسای بانک مرکزی اروپا (ECB) که به یورو کمک می کند تا جایگاه خود را حفظ کند، این جفت ارز در اوایل روز چهارشنبه بالاتر می رود اما همچنان زیر 1.1000 باقی مانده است. داده های آلمان در اوایل روز نشان داد که CPI سالانه در ماه آوریل 7.2 درصد افزایش یافته است که با برآورد اولیه و انتظارات بازار مطابقت دارد.
  • زیان GBP/USD علیرغم ریسک گریزی معامله گران در روز سه شنبه محدود باقی ماند زیرا بازارها در آستانه اعلام سیاست بانک انگلستان در روز پنجشنبه از گمانه زنی در مورد ضعف پوند استرلینگ خودداری کردند. این جفت ارز در اوایل روز چهارشنبه بالای 1.2600 در نوسان است.
  • USD/JPY در روز سه‌شنبه افزایش‌های کوچکی را ثبت کرد و در صبح اروپا بالای 135.00 معامله شد. داده های ژاپن نشان داد که شاخص اقتصادی پیشرو در ماه مارس از 98 در فوریه به 97.5 کاهش یافته است. در همین حال، کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن (BoJ) روز چهارشنبه گفت که خرید ETF BoJ با جلوگیری از آسیب رساندن به اعتماد عمومی از حرکت‌های نوسان بازار به تقویت مصرف و سرمایه کمک می‌کند.
  • به دنبال یک جلسه آرام در اروپا، قیمت طلا در نیمه دوم روز سه‌شنبه افزایش یافت و با حمایت جریان‌های امن در محدوده مثبت بسته شد. XAU/USD در روز چهارشنبه نسبتاً آرام می ماند و در کانالی فشرده در حدود 2030 دلار بالا و پایین می رود.
  • بیت کوین روز سه شنبه برای یافتن مسیر تلاش کرد و روز را تقریباً بدون تغییر بالای 27500 دلار به پایان رساند. BTC/USD در صبح اروپا تحت فشار نزولی متوسط باقی می ماند. اتریوم در روز سه‌شنبه زیان‌های کوچکی را ثبت کرد و در اوایل چهارشنبه در فاصله نزدیک 1800 دلاری به معامله ادامه می‌دهد.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید