بازار فارکس امروز – شروع محتاطانه هفته، قبل از گزارش فدرال رزرو

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

در اینجا چیزی است که باید در روز دوشنبه 8 مه (18 اردیبهشت) بدانید:

  • با تقویت مجدد قاطع سهام بانکی در روز جمعه، شاخص‌های اصلی وال استریت به سمت شمال برگشتند و هفته را با روند صعودی به پایان رساندند. در اوایل روز دوشنبه، به نظر می‌رسد که بازارها با توجه به نظرسنجی افسر ارشد وام فدرال رزرو آمریکا محتاط شده‌اند، که می‌تواند سرنخ‌های تازه‌ای در مورد شرایط مالی سخت ارائه دهد. داده‌های Sentix Investor Confidence برای ماه می در سند اروپایی ارائه خواهد شد و سرمایه‌گذاران نیز نظرات مقامات بانک مرکزی را زیر نظر خواهند داشت.
  • روز جمعه، اداره آمار کار ایالات متحده گزارش داد که حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه آوریل 253,000 افزایش یافته است که با اختلاف زیادی از انتظار بازار 179,000 فراتر رفته است. در یک نکته منفی، افزایش 236000 در ماه مارس به 165000 کاهش یافت. نرخ بیکاری در همان دوره به 3.4 درصد کاهش یافت و تورم دستمزد سالانه از 4.3 درصد به 4.4 درصد افزایش یافت. اگرچه واکنش اولیه به دلار آمریکا کمک کرد تا مقداری تقاضا پیدا کند، اما فضای ریسک مثبت بازار باعث شد که شاخص DXY دلار آمریکا سودهای خود را از دست داد.
  • EUR/USD در هفته گذشته تقریباً بدون تغییر در بالای 1.1000 بسته شد. این جفت به سمت 1.1050 در صبح روز دوشنبه بالاتر می رود.
  • GBP/USD شتاب صعودی را افزایش داد و به بالاترین سطح خود در نزدیک به یک سال گذشته بالای 1.2650 اواخر روز جمعه رسید. این جفت در اوایل دوشنبه نسبتاً ساکت ماننده و در حدود آن سطح نوسان دارد.
  • به دنبال کاهش شدیدی که در نیمه اول هفته قبل مشاهده شد، USD/JPY دو روز گذشته را در محدوده مثبت بسته بود. با این حال، این جفت ارز برای تثبیت بالای 135.00 تلاش کرد و در ساعات معاملاتی روز دوشنبه آسیا به زیر آن سطح عقب نشینی کرد. در اوایل روز، داده های ژاپن نشان داد که PMI خدمات بانک جیبون در آوریل به 55.4 در مقایسه با انتظار بازار 54.9 بهبود یافته است.
  • پس از صعود به بالای 2070 دلار در روز پنجشنبه، قیمت طلا در روز جمعه اصلاح فنی عمیقی انجام داد زیرا بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده بخشی از کاهش هفتگی خود را دوباره دنبال کرد. با این وجود، XAU/USD پس از اینکه از اواسط آوریل چندین بار نتوانسته است این سطح را پاک کند، به راحتی بالای 2000 دلار نگه داشته می شود.
  • USD/CAD در روز جمعه در بحبوحه افزایش شدید قیمت نفت خام WTI و گزارش خوش‌بینانه مشاغل آوریل از کانادا، نزدیک به 200 پیپ از دست داد. این جفت آخرین بار در محدوده منفی 1.3350 معامله شد. در همین حال، هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدیت پس از افزایش 4 درصدی در روز جمعه، 1 درصد در روز کمی بالاتر از 72 دلار افزایش یافت.
  • AUD/USD در بالاترین سطح خود در نزدیک به یک ماه گذشته معامله می شود و در اوایل روز دوشنبه پس از ثبت افزایش هر روز در هفته گذشته در 0.6800 بسته می شود. داده های خرده فروشی سه ماهه اول استرالیا در جلسه آسیایی روز سه شنبه منتشر خواهد شد. داده های تراز تجاری از چین نیز توسط فعالان بازار به دقت مشاهده خواهد شد.
  • بیت کوین پس از بازگشت روز جمعه مسیر خود را معکوس کرد و در روزهای شنبه و یکشنبه در محدوده منفی بسته شد. بیت کوین/دلار در اوایل دوشنبه باقی می ماند و تا 28000 دلار کاهش یافت. اتریوم در آخر هفته نزدیک به 6 درصد از دست داد و قبل از ورود به مرحله تثبیت برای شروع هفته جدید، به زیر 1900 دلار رسید.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید