اخبار فارکس

بازار فارکس امروز – همه نگاه ها به گزارش تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

در اینجا چیزی است که باید در روز پنجشنبه 27 آوریل (7 اردیبهشت) بدانید:

  • پیش از اولین برآورد دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده از میزان تولید ناخالص داخلی (GDP) سه ماهه اول، که پیش بینی می شود رشد سالانه 2% را نشان دهد، شاخص دلار آمریکا (DXY) در اوایل پنجشنبه نسبتاً آرام می ماند. کمیسیون اروپا داده‌های احساسات تجاری و مصرف‌کننده را برای ماه آوریل منتشر می‌کند و سند اقتصادی ایالات متحده همچنین دارای داده‌های میان‌رده، از جمله ادعاهای اولیه هفتگی بی‌کاری و فروش خانه‌های معلق در ماه مارس است.
  • تغییر مثبتی که در اواسط هفته به دنبال گزارش‌های درآمدی خوش‌بینانه از غول‌های فناوری ایالات متحده مشاهده شد، یافتن تقاضا را برای دلار آمریکا (USD) دشوار کرد. با توجه به افزایش بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده در جلسه آمریکا و سایر بخش های اصلی در وال استریت که برای جذب سرمایه گذاران تلاش می کنند، ضرر دلار محدود باقی ماند. در همین حال، مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه لایحه ای را برای افزایش سقف بدهی 31.4 تریلیون دلاری دولت تصویب کرد. با این حال، انتظار نمی رود این لایحه رای کافی در سنا به دست آورد.
  • EUR/USD روز چهارشنبه به بالاترین سطح خود در بیش از یک سال گذشته نزدیک به 1.1100 رسید، اما بخشی از سود روزانه خود را در آخرین جلسه آمریکا حذف کرد. این جفت در اوایل پنجشنبه در یک کانال فشرده در حدود 1.1050 نوسان می کند.
  • داده‌های نیوزلند نشان داد که شاخص اعتماد تجاری ANZ از -43.4 در ماه مارس به -43.8 در آوریل کاهش یافته است. در همین دوره، شاخص چشم انداز فعالیت ANZ اندکی بهبود یافت و از 8.5- به -7.6 درصد رسید. علیرغم داده های مختلط، NZD/USD در منطقه مثبت نزدیک به 0.6150 در صبح اروپا معامله می شود.
  • GBP/USD در بحبوحه کاهش مجدد دلار، شتاب صعودی را جمع کرد و برای اولین بار در نزدیک به دو هفته در روز چهارشنبه به بالای 1.2500 صعود کرد. این جفت در یک مرحله تثبیت زیر آن سطح در جلسه اروپا در روز پنجشنبه باقی می ماند.
  • USD/JPY در روز چهارشنبه 133.00 را آزمایش کرد، اما کاهش روزانه خود را به بالای 133.50 رساند. این جفت به صورت جانبی به زیر 134.00 در روز پنجشنبه حرکت می کند. انتظار می رود بانک ژاپن (BoJ) تنظیمات سیاست پولی خود را در روز جمعه بدون تغییر باقی بگذارد.
  • قیمت طلا علیرغم ضعف دلار در روز چهارشنبه نتوانست در بالای 2000 دلار تثبیت شود زیرا افزایش بازده اوراق قرضه آمریکا رشد صعودی آن را محدود کرد. XAU/USD در اوایل پنجشنبه در محدوده مثبت معامله می شود اما هنوز حرکت قانع کننده ای فراتر از 2000 دلار انجام نداده است.
  • بیت کوین روز چهارشنبه به شدت افزایش یافت، اما پس از مواجهه با مقاومت 30000 دلاری، اکثر رالی روزانه خود را از دست داد. در زمان انتشار، BTC/USD در روز کمی بالاتر از 29000 دلار معامله می شد. اتریوم در روز چهارشنبه نوسانات شدیدی داشت اما در نهایت روز را ثابت به پایان رساند. ETH/USD در روز پنجشنبه بیش از 1% افزایش یافته و به 1900 دلار نزدیک شده است.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید

Telegram کانال فارکس و طلا