بازار فارکس امروز – دلار آمریکا در تلاش برای یافتن جای پایی محکم قبل از داده های سطح متوسط است

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه شما باید در روز سه شنبه 25 آوریل (5 اردیبهشت) بدانید:

  • پس از فروش گسترده که در جلسه روز دوشنبه آمریکا مشاهده شد، دلار آمریکا (USD) تلاش می‌کند تا اوایل روز سه‌شنبه با بازگشت شاخص دلار آمریکا DXY از پایین‌ترین سطح 10 روزه خود در 101.20 در اوایل جلسه آسیایی، تثبیت شود. شاخص قیمت مسکن فوریه، فروش مسکن جدید در مارس و شاخص اعتماد مصرف کننده هیئت کنفرانس برای ماه آوریل در سند اقتصادی ایالات متحده در اواخر روز منتشر می شوند.
  • کاهش شدیدی که در بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا مشاهده شد، روز دوشنبه به شدت بر دلار آمریکا تأثیر گذاشت. بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده بیش از 2 درصد از دست داد و برای اولین بار از 14 آوریل به زیر 3.5 درصد رسید. اوایل روز سه شنبه، بازدهی 10 ساله دوران سختی برای بازگشت به بازار داشت. در همین حال، شاخص‌های اصلی وال استریت در حالی بسته شدند که نزدک کامپوزیت زیان‌های خفیفی را ثبت کرد و میانگین صنعتی داوجونز 0.2 درصد افزایش یافت. معاملات آتی شاخص سهام آمریکا در صبح روز اروپا در محدوده منفی معامله می شود.
  • EUR/USD بر روی کاهش مجدد دلار در روز دوشنبه سرمایه گذاری کرد و رشد قوی ای را ثبت کرد. به نظر می رسد این جفت در اوایل روز سه شنبه در حوالی 1.1050 وارد فاز تثبیت شده است. از آنجایی که هیچ گونه اطلاعات سطح بالایی از منطقه یورو منتشر نخواهد شد، ارزش گذاری دلار و نظرات سیاست گذاران بانک مرکزی اروپا (ECB) می تواند باعث حرکت این جفت شود.
  • GBP/USD روز دوشنبه در محدوده مثبت بسته شد و در ساعات معاملات آسیایی روز سه شنبه به روند صعودی خود ادامه داد. با این حال، این جفت پس از رسیدن به مقاومت 1.2500 کشش خود را از دست داد و آخرین بار در روز با اندکی کاهش در حدود 1.2470 معامله شد.
  • USD/JPY در روز دوشنبه کمی بالاتر از 134.00 بسته شد و در روز سه‌شنبه در محدوده‌ای محدود به معامله ادامه می‌دهد. کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن گفت: ما پیش‌بینی کاهش نرخ تورم را بیشتر از ریسک مورد انتظار می‌بینیم، به همین دلیل است که بانک ژاپن (BoJ) باید سیاست خود را در حال حاضر حفظ کند.
  • قیمت طلا از کاهش بازدهی آمریکا منتفع شد و در روز دوشنبه شتاب صعودی گرفت. XAU/USD در روز سه‌شنبه به صعود خود به سمت سطح کلیدی 2000 دلار ادامه می‌دهد.
  • پس از پرایس اکشن بلاتکلیف روز دوشنبه، بیت کوین BTC/USD در اوایل روز سه شنبه اندکی کاهش یافت و آخرین بار زیر 27500 دلار معامله شد. اتریوم ETH/USD در روز دوشنبه 1 درصد از دست داد و در روز سه شنبه 1 درصد دیگر کاهش یافت و کمی بالاتر از 1800 دلار معامله شد.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید