اخبار فارکس

بازار فارکس امروز – نظرسنجی PMI برای بازگرداندن نوسانات به بازارها

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

این چیزی است که باید در روز جمعه، 21 آوریل ( 1 اردیبهشت) در بازار فارکس بدانید:

  • بازارها پس از تلاش برای حرکت جهت دار در طول هفته، برای شروع آخرین روز معاملاتی هفته بلاتکلیف هستند. نظرسنجی‌های PMI تولید و خدمات S&P Global برای آلمان، منطقه یورو، بریتانیا و ایالات متحده در روز جمعه توسط سرمایه‌گذاران از نزدیک مشاهده خواهد شد. داده های خرده فروشی از کانادا در جلسه NA منتشر خواهد شد و چندین سیاست گذار بانک مرکزی اروپا (ECB) سخنرانی خواهند کرد.
  • به دنبال افزایش روز چهارشنبه، بازدهی جهانی در روز پنجشنبه به سمت جنوب چرخید و بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری آمریکا نزدیک به 2 درصد کاهش یافت و عملکرد دلار آمریکا (USD) را برای رقبای خود دشوار کرد. با این حال، در حالی که شاخص‌های اصلی وال استریت تحت فشار نزولی قرار داشتند، شاخص دلار آمریکا (DXY) توانست جایگاه خود را پیدا کند. در اوایل روز جمعه، DXY در نیمه بالایی محدوده هفتگی خود نزدیک به 102.00 به حرکت خود ادامه می دهد. در همین حال، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده تقریباً بدون تغییر در روز معامله شد.
  • دفتر آمار ملی بریتانیا روز جمعه گزارش داد که خرده فروشی در ماه مارس 0.9 درصد به صورت ماهانه کاهش یافته است. تغییر سالانه از 3.5-% به 3.1% بهبود یافت و مطابق با اجماع بازار بود. GBP/USD به دنبال داده های ناامیدکننده تحت فشار نزولی اندکی قرار گرفت و آخرین بار در محدوده منفی کمی بالاتر از 1.2400 معامله شد.
  • برای دومین روز متوالی در روز پنجشنبه، EUR/USD تقریباً بدون تغییر نزدیک به 1.0950 بسته شد. این جفت به حرکت خود در حدود همین سطح در صبح روز جمعه اروپا ادامه می دهد. پیش‌بینی می‌شود S&P Global Composite PMI در منطقه یورو در برآورد فوری آوریل روی 53.7 ثابت بماند، در حالی که انتظار می‌رود شاخص PMI ترکیبی برای آلمان تا 52.7 برسد.
  • S&P Global Composite PMI در استرالیا از 48.5 در ماه مارس به 52.2 بهبود یافت و PMI خدمات از 50.7 به 52.6 رسید. با این حال، AUD/USD نتوانست از این گزارش استفاده کند و آخرین بار مشاهده شد که در محدوده منفی زیر 0.6700 معامله می شود.
  • USD/CAD افزایش هفتگی خود را در روز پنجشنبه افزایش داد زیرا فشار نزولی بدون کاهش قیمت نفت خام همچنان بر دلار کانادا حساس به کالاها فشار می آورد. این جفت حرکت صعودی خود را در اوایل روز جمعه حفظ کرد و در بالاترین حد خود در بیش از یک هفته گذشته بالای 1.3500 معامله شد. پیش بینی می شود خرده فروشی در کانادا در ماه فوریه 0.6 درصد کاهش یابد.
  • قیمت طلا از کاهش بازده اوراق قرضه سود برد و روز پنجشنبه در محدوده مثبت نزدیک به 2000 دلار بسته شد و زیان روز چهارشنبه را از بین برد. به نظر می رسد XAU/USD برای حفظ جایگاه خود در روز جمعه با مشکل مواجه شده است و آخرین بار در روز کمتر از 1990 دلار نزدیک به 1% از دست داده است.
  • USD/JPY پس از مواجهه با مقاومت نزدیک به 135.00 جهت خود را معکوس کرد و کاهش خود را در اوایل جمعه افزایش داد. در زمان انتشار، این جفت 0.3% در روز زیر 134.00 کاهش داشت.
  • پس از افت شدید روز چهارشنبه، بیت کوین موفق به بازگشت نشد و در روز پنجشنبه نزدیک به 2 درصد از دست داد. BTC/USD در روز جمعه به کاهش خود ادامه می دهد و آخرین بار در آزمایش 28000 دلار مشاهده شد. اتریوم روز پنجشنبه تلاش کرد 2000 دلار را پس بگیرد اما نتوانست شتاب صعودی کافی برای این کار را جمع کند. به نظر می رسد ETH/USD با فشار نزولی جدیدی در صبح اروپا مواجه شده و به سمت 1900 دلار کاهش یافته است.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید

Telegram کانال فارکس و طلا