بازار فارکس امروز – معامله گران چشم به بانک مرکزی اروپا دوختند

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

در اینجا چیزی است که باید در روز پنجشنبه (31فروردین) 20 آوریل بدانید:

  • بازار پرتلاطم در این هفته ادامه دارد زیرا معامله گران به دنبال محرک اصلی بعدی هستند. شاخص دلار آمریکا پس از بازگشت غیر الهام بخش روز چهارشنبه، روند صعودی خود را افزایش داد و وضعیت ریسک در روز پنجشنبه خنثی می ماند. بانک مرکزی اروپا (ECB) صورتجلسه آخرین جلسه سیاستگذاری خود را منتشر خواهد کرد و کریستین لاگارد سخنرانی خواهد کرد. تقویم اقتصادی ایالات متحده شامل فروش خانه های موجود، ادعاهای بیکاری هفتگی و نظرسنجی تولید فدرال رزرو فیلادلفیا خواهد بود. والر، رئیس فدرال رزرو و والر، مستر، بومن و لوگان سیاستگذاران نیز قرار است در اواخر روز سخنرانی کنند.
  • موضع محتاطانه بازار و افزایش بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا به دلار آمریکا (USD) کمک کرد تا در برابر رقبای خود در روز چهارشنبه مقاوم بماند. اوایل پنجشنبه، بازده اوراق قرضه 10 ساله آمریکا به زیر 3.6 درصد کاهش یافت. کتاب بژ بانک فدرال رزرو اواخر چهارشنبه فاش کرد که سطح کلی قیمت ها نسبتاً افزایش یافته است و به نظر می رسد نرخ افزایش قیمت ها در دوره نظرسنجی منتهی به 10 آوریل کاهش یافته است.
  • در طول ساعات معاملات آسیایی، داده های نیوزلند نشان داد که شاخص قیمت مصرف کننده سالانه (CPI) در سه ماهه اول از 7.2 درصد به 6.7 درصد کاهش یافته است. این آمار کمتر از حد انتظار بازار 7.1 درصد بود و بر دلار نیوزیلند/دلار آمریکا تأثیر گذاشت. این جفت آخرین بار با کاهش 0.4% در روز در 0.6170 مشاهده شد.
  • EUR/USD بخشی از سود روزانه خود را در جلسه آمریکا پاک کرد و زیان روزانه کوچکی را در روز چهارشنبه ثبت کرد. این جفت ساکت می ماند و در صبح روز پنجشنبه بالای 1.0950 نوسان می کند.
  • پوند استرلینگ در برابر دلار آمریکا روز چهارشنبه با توجه به آمار تورم داغ از بریتانیا قوی شد. پس از بسته شدن نسبتاً بالاتر، به نظر می رسد GBP/USD در روز پنجشنبه در حدود 1.2450 وارد مرحله تثبیت شده است.
  • USD/CAD در روز چهارشنبه به شدت افزایش یافت و نزدیک به 100 پیپ در راه رسیدن به بالاترین سطح هفتگی بالای 1.3470 افزایش یافت. با کاهش بیش از 2 درصدی قیمت نفت خام به صورت روزانه، این جفت حساس به کالا برای یافتن تقاضا تلاش کرد. به نظر می رسد این جفت ارز در اوایل پنجشنبه نزدیک به 1.3450 تثبیت شده است.
  • USD/JPY از افزایش بازده اوراق قرضه آمریکا سود برد، اما پس از مواجهه با مقاومت سخت نزدیک به 135.00، کشش خود را از دست داد. این جفت سودهای خود را در حدود ساعت 134.50 صبح اروپا تثبیت می کند.
  • قیمت طلا در روز چهارشنبه به ضعیف‌ترین سطح خود در دو هفته اخیر به زیر 1970 دلار رسید و سپس بخش عمده‌ای از افت روزانه خود را در نیمه دوم روز کاهش داد. اوایل پنجشنبه، XAU/USD در کانالی باریک اندکی زیر 2000 دلار بالا و پایین می‌رود.
  • بیت کوین به زیر 30000 دلار رسید و در روز چهارشنبه بیش از 5 درصد از دست داد. به نظر می رسد BTC/USD در روز پنجشنبه در حدود 29000 دلار ثابت شده است. اتریوم بزرگترین کاهش یک روزه خود از نوامبر را به ثبت رساند زیرا در روز چهارشنبه بیش از 8 درصد از دست داد. ETH/USD پس از آخرین فروش، کمتر از 2000 دلار کلیدی معامله می شود.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید