اخبار فارکس

بازار فارکس امروز – بازارها سعی می کنند قبل از داده های مربوط به تورم ایالات متحده به ثبات برسند

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه که باید در روز سه شنبه 14 مارس (23 اسفند) در بازار فارکس بدانید:

  • بازارها در اوایل روز سه‌شنبه نسبتاً آرام می‌مانند، زیرا سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنند بفهمند سیاست بانک‌های مرکزی بزرگ پس از فروپاشی بانک سیلیکون ولی (SVB) که آسیب‌پذیری‌های بخش مالی را آشکار کرد، چگونه شکل خواهد گرفت. پیش از انتشار داده های مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) فوریه از ایالات متحده، شاخص دلار آمریکا DXY به رشد اندکی نزدیک به 104.00 چسبیده است و به نظر می رسد بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در حدود 3.5 درصد تثبیت شود. پس از معاملات مختلط روز دوشنبه در وال استریت، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در صبح اروپا نسبتاً افزایش یافت.
  • پیش بینی می شود که تورم سالانه در ایالات متحده، همانطور که توسط CPI اندازه گیری می شود، از 6.4 درصد در ژانویه به 6 درصد در فوریه کاهش یابد. انتظار می رود که CPI اصلی 0.4٪ باشد.
  • تحت فشار سقوط SVB و Signature Bank، شاخص مالی S&P 500 در روز دوشنبه نزدیک به 4 درصد کاهش یافت. در همین حال، Moody’s اواخر دوشنبه اعلام کرد که رتبه بدهی Signature Bank را به “ناخواسته” کاهش داده است و First Republic Bank (FRC.N)، Zions Bancorporation (ZION.O)، Western Alliance Bancorp (WAL.N)، Comerica Inc (CMA) را قرار می دهد. .N)، UMB Financial Corp و Intrust Financial Corporation در دست بررسی.
  • EUR/USD در روز دوشنبه به بالاترین سطح خود در یک ماه گذشته در 1.0750 صعود کرد اما روز سه شنبه کشش خود را از دست داد. در زمان نوشتن، این جفت در محدوده منفی زیر 1.0700 معامله می شد. یانیس استورناراس، سیاستگذار بانک مرکزی اروپا (ECB) روز سه شنبه در مصاحبه با یک روزنامه یونانی گفت که هیچ تاثیری از سقوط SVB بر بانک های منطقه یورو نمی بیند.
  • پس از صعود شدید روز دوشنبه، GBP/USD وارد فاز تثبیت زیر 1.2200 شد. داده های منتشر شده توسط دفتر آمار ملی بریتانیا در روز سه شنبه نشان داد که نرخ بیکاری ILO بدون تغییر در 3.7 درصد باقی مانده است. علاوه بر این، میانگین درآمد با احتساب پاداش در سه ماه منتهی به ژانویه 5.7 درصد افزایش یافت که از 6 درصد در دسامبر کاهش یافت.
  • USD/JPY در روز دوشنبه نزدیک به 2 درصد از دست داد و به پایین ترین سطح خود به زیر 132.50 رسید و قبل از اینکه در اواخر جلسه آمریکا یک جهش داشته باشد. این جفت در حدود ساعت 133.50 در صبح اروپا به افزایش اندک بهبودی چسبیده است.
  • قیمت طلا در روز دوشنبه روند صعودی خود را افزایش داد و بیش از 2 درصد افزایش یافت. پس از یک اصلاح فنی به سمت 1900 دلار در اواخر جلسه آسیایی، XAU/USD توانست کشش خود را بازیابد و آخرین بار مشاهده شد که کمی بالاتر از 1910 دلار معامله شد.
  • پس از جهش روز یکشنبه، بیت کوین در روز دوشنبه نزدیک به 10 درصد افزایش یافت و پیش از از دست دادن کشش خود، تا 25000 دلار در اوایل روز سه شنبه افزایش یافت. در زمان انتشار، BTC/USD در روز با 24380 دلار معامله شد. اتریوم برای سومین روز متوالی در محدوده مثبت بسته شد و در آن دوره نزدیک به 15 درصد رشد کرد. ETH/USD در روز سه شنبه نسبتاً آرام می ماند و اندکی زیر 1700 دلار معامله می شود.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید

Telegram کانال فارکس و طلا