کسب درآمد دلاری از سایت استار کلیکس

کسب درآمد دلاری از سایت استار کلیکس (1)

با توجه به افزایش روز افزون قیمت ارز مخصوصا دلار در ایران، شاید این بالا رفتن دلار برای خیلی از افراد دردسر ساز باشد، اما دسته ای دیگر از افراد هستند که نه تنها این افزایش قیمت ها برای آن ها دردسر ساز و یا همراه با ضرر نبوده است، بلکه کلی هم از این فرصت ها استفاده کرده اند و سود بسیاری برده اند. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید از این فرصت پول بسازید و کسب درآمد دلاری داشته باشید، پس به شما تبریک میگوییم. این مقاله مناسب شماست.

در لحظه ای که این مقاله به رشته تحریر در می آید، قیمت هر دلار در بازار آزاد ایران چیزی بین 11 تا 12 هزار تومان می باشد که این به آن معناست، شما به ازای هر یک دلار درآمدی که بدست آورید، 12 هزار تومان کاسبی خواهید کرد!

در این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی یک سایت معتبر بپردازیم، که بدون هیچ تخصص خاصی میتوان از آن درآمد دلاری کسب کرد و آن درآمدها را بصورت ریالی به ایران منتقل کرد، پس با تجارت آفرین همراه باشید.

تبلیغات کلیکی به چه معناست؟

اگر در زمینه تبلیغات اینترنتی کمی اطلاعات مختصری داشته باشید، احتمالا می دانید که، یکی از راههای تبلیغات در سطح اینترنت، تبلیغات کلیکی است که نه تنها در ایران، بلکه در دنیا نیز بسیار متداول است.

تبلیغات کلیکی، روشی می باشد که شرکت های تبلیغ کننده به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ شما، از شما هزینه دریافت خواهند کرد. برای مثال شما یک تبلیغی را به شرکتی میدهید که مثلا بصورت همزمان در هزار سایت مختلف به نمایش درآید. در ابتدا هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد، اما در صورتی که هر فردی در هر کجای از دنیا بر روی تبلیغ شما کلیک کند، هزینه ای برای شما در نظر گرفته خواهد شد. حال اگر آن فرد کلیک کننده بر روی تبلیغ شما مثلا دوست شما باشد، قسمتی از آن هزینه به حساب دوست شما بابت کلیک کردن بر روی تبلیغ شما واریز خواهد شد.

در این مقاله ما قصد داریم تا یک سایت معتبر تبلیغ کلیکی را با نام (star-clicks) به شما معرفی کنیم، که بابت کلیک کردن شما بر روی هر تبلیغ، هزینه ای به حساب شما واریز می کند.

درباره استار کلیکس

سایت استار کلیکس یک سایت در زمینه تبلیغات کلیکی می باشد، که چنانچه تمایل دارید با کلیک کردن از آن کسب درآمد دلاری کنید، بسیار سایت خوبی می باشد.

این سایت در سال 2008 راه اندازی شده است و مقر آن در ایرلند شمالی قرار دارد. هرچند مدیریت آن توسط شرکتی بنام  EASY LOGIC UK LTD اداره می شود که تحت قوانین بریتانیا فعالیت دارد و برای اینکه بدانید آیا چنین شرکتی وجود خارجی دارد یا خیر، به سادگی می توانید شماره ثبت این شرکت را 10979875 در مراجع ذیربط پیگیری نمایید. همچنین به گفته خود این سایت، این بیزینس توسط فروشندگان معروفی همچون Verisign, Norton Trust, UKTrustSeal and UK Companies House تایید شده است.

نکته مهم در خصوص این شرکت این است که خوشبختانه سایت استار کلیکس با ایرانی ها نیز رابطه خوبی دارد و برخلاف خیلی از سایت های مشابه دیگر که ایران را تحریم کرده اند، شما می توانید کاملا آزادانه و تقریبا بدون محدودیت در این سایت فعالیت داشته باشید.

نکته جالب تر اینجاست که، شما اگر رتبه این سایت را در الکسا چک کنید، خواهید دید که بیش از 40 درصد از آمار کاربران این سایت را ایرانی ها تشکیل میدهند.

کسب درآمد دلاری از سایت استار کلیکس (1)
رتبه سایت استار کلیکس در دنیا و ایران توسط الکسا
کسب درآمد دلاری از سایت استار کلیکس (2)
آمار بازدیدکنندگان سایت استار کلیکس در دنیا و ایران توسط الکسا

چطور به سایت استار کلیکس اعتماد کنم؟

هیچ تعجبی ندارد که با بوجود آمدن سایت های متعدد کلاه برداری (Scam) در دنیا، و یا با تبلیغات دروغین بسیاری از سایت ها که وعده و وعید های کسب درآمدهای دلاری آن چنانی به کاربران میدهند، نتوان به سادگی به هر سایتی اعتماد کرد.

نویسنده این مطلب به سهم خود تحقیقات مناسبی در این زمینه انجام داده است، اما در صورت بروز هر مشکلی، هیچ مسئولیتی در این زمینه نمیپذیرد! لذا شما نیز به سهم خود حتما در این زمینه تحقیقاتی را انجام دهید و صرفا به مطالب این مقاله اکتفا نکنید.

یکی از راههای اعتماد به سایت استار کلیکس و یا هر سایت دیگری در اصطلاح اثبات پرداخت (payout proof) نام دارد. شما به سادگی میتوانید از قسمت سوالات متداول سایت (FAQs) لیست پرداختی های این سایت را به کاربرانش مشاهده کنید و یا اینکه با قسمت پشتیبانی سایت تماس بگیرید و از آن ها درخواست اثبات پرداخت نمایید تا لیست آن را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین اگر شما عضو سایت استار کلیکس شوید (Sign up) و در سایت وارد شوید (Sign in) از قسمت اعضای ممتاز (Top members) خواهید توانست لیست جدیدترین پرداختی های این سایت را به کاربران ممتازش مشاهده کنید و در صورت لزوم به هرکاربری که علاقه دارید، پیامی ارسال کنید. نکته ای که وجود دارد این است که شما نمی توانید پیام با کاراکترهای Unicode مثل فارسی و یا عربی ارسال کنید و متن پیام شما باید انگلیسی یا فینگلیش باشد.

بنده شخصا به تعدادی از کاربران ایرانی این سایت پیام داده ام، و از صحت پرداختی های سایت استار کلیکس مطمئن شده ام.

کسب درآمد دلاری از سایت استار کلیکس (14)
صفحه کاربران ممتاز سایت استار کلیکس
متن پیام یکی از کاربران سایت استار کلیکس
متن پیام یکی از کاربران سایت استار کلیکس

چقدر میتوانم از سایت استار کلیکس درآمد کسب کنم؟

هنگامی که شما به رایگان عضو سایت استار کلیکس می شوید، عضویت شما بر روی پلن نقره ای (Silver) قرار دارد. در این پلن شما بطور متوسط هر 24 ساعت یکبار 10 تبلیغ کلیکی مشاهده خواهید کرد، که کلیک کردن بر روی هر تبلیغ برای شما 1 سنت درآمد خواهد داشت.

اگر شما پلن خود را به طلایی (Gold) ارتقا دهید، تعداد تبلیغات روزانه شما بسیار بیشتر خواهد شد، در نتیجه با کلیک بیشتر، درآمد بیشتری هم کسب می کنید. یکی از کاربران سایت استار کلیکس میزان درآمد روزانه خود را از این پلن 5 دلار در روز عنوان کرد. هر چند شما اگر یک سایت پر بازدید داشته باشید، میتوانید کد HTMLی را که سایت بعد از ارتقا پلن در اختیار شما قرار میدهد در سایت خود قرار دهید، و کاربرانی که در سایت شما بر روی آن تبلیغات کلیک میکنند، درآمد حاصل از کلیک کاربرانتان به حساب شما واریز شود.

همچنین سایت استار کلیکس  پلن دیگری بنام پلاتین (Platinum) نیز دارد، که درآمد حاصل از هر کلیک شما را به 2 سنت افزایش میدهد اما متاسفانه به دلایلی که علت آن را جویا نشده ام، این پلن به کاربران ایرانی ارائه نمی شود!

اما یکی از بهترین راه های افزایش درآمد روزانه شما از سایت استار کلیکس ارجاع کاربران به این سایت (Referral) و تشویق به عضویت و فعالیت در این سایت می باشد. شما به سادگی میتوانید از قسمت سمت چپ پنل کاربری خود بر روی منوی Referral Links کلیک کنید و یکی از لینک های ارجاع خود را به دوستان و یا آشنایان خود بدهید و یا اینکه از منوی Invite People ایمیل دوست خود را وارد نمایید، تا لینک ارجاع برای دوست خود ارسال شود.

به ازای عضویت هر فرد توسط لینک ارجاع شما در سایت، 8 سنت به حساب شما واریز خواهد شد و اگر آن فرد عضویت خود را به طلایی ارتقا دهد، 5 دلار دیگر به حساب شما واریز می شود. همچنین عضویت پلاتینی برای شما 10 دلار سودآوری خواهد داشت.

کسب درآمد دلاری از سایت استار کلیکس (3)
لینک های ارجاع در سایت استار کلیکس
صفحه دعوت از مردم در سایت استار کلیکس
صفحه دعوت از مردم در سایت استار کلیکس
ایمیل ارسالی توسط سایت استار کلیکس
ایمیل ارسالی توسط سایت استار کلیکس

 

چطور با سایت استار کلیکس کار کنم؟

اولین قدم طبیعتا عضویت در این سایت است. از آنجایی که نویسنده این مطلب زمان زیادی برای گردآوری و تحقیق این مقاله صرف نموده است، شما عزیزان برای حمایت از نویسنده میتوانید از لینک ارجاع نویسنده و با کلیک بر روی سایت استار کلیکس به این سایت هدایت شوید. طبیعتا بدون لینک ارجاع هم شما قادر به ثبت نام خواهید بود و هیچ تفاوتی برای شما نخواهد داشت، اما در صورت استفاده از لینک ارجاع، با سودی که عاید نویسنده میشود، در آینده انگیزه لازم برای نوشتن مقالات جدیدتر و با کیفیت تری را به نویسنده می دهید.

لینک ارجاع:

پس از کلیک کردن بر روی لینک ارجاع شما به سایت استار کلیکس و صفحه پیش ثبت نام هدایت می شوید. طبق تصاویر زیر بر روی Publisher sign up کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام هدایت شوید.

صفحه پیش ثبت نام سایت استار کلیکس
صفحه پیش ثبت نام سایت استار کلیکس
صفحه ثبت نام سایت استار کلیکس
صفحه ثبت نام سایت استار کلیکس

مواردی که شما باید در حین ثبت نام تکمیل نمایید بصورت مختصر شرح داده میشوند:

Your first name:  نام شما

Your last name:  نام خانوادگی شما

Your date of birth: تاریخ تولد شما که میتوانید با جستجوی “تبدیل تاریخ شمسی به میلادی” در گوگل، تاریخ تولد خود را به میلادی تبدیل کرده و از گزینه تقویم کنار این بخش کمک بگیرید و تاریخ تولد میلادی خود را وارد نمایید

Your billing/postal address: در این بخش آدرس خود را وارد نمایید

Your city: شهر شما

Your state: استان شما که البته فقط از استان های کشور آمریکا پشتیبانی می شود پس آن را خالی بگذارید

Where do you live? شهری که در آن زندگی می کنید

Zip/Post Code: کد پستی شما

Your phone number (International Format starting with 00); شماره تماس ثابت شما بصورت بین المللی مثلا 00980210000000

Your mobile number (International Format starting with 00); شماره همراه معتبر شما بصورت بین المللی مثلا 00989120000000

Your email address: آدرس ایمیل معتبر شما که همان نام کاربری شما نیز می باشد

Confirm your email address: تکرار آدرس ایمیل شما

Please choose a password: رمز عبور شما

Confirm the password: تکرار رمز عبور شما

Choose a security question: یک سوال امنیتی از این لیست انتخاب کنید تا در صورتی که حساب کاربری شما در این سایت به مشکلی برخورد، این سوال امنیتی را پاسخ دهید. مثلا سوال اینکه رنگ مورد علاقه شما چیست و یا نام شهری که در آن به دنیا آمده اید

Type an answer for security question: پاسخ سوال امنیتی که در بالا انتخاب کرده اید در این بخش باید درج شود

Where did you find us? در این بخش می توانید مشخص کنید که با این سایت به چه طریق آشنا شده اید. می توانید گزینه دوست یا آشنا را انتخاب کنید

Enter The Code Below: در این کادر باید کد 5 رقمی نمایش داده شده در زیر را به درستی وارد نمایید

در آخر شما می بایست تیک گزینه I confirm … را بزنید و بر روی Get Your Account کلیک کنید. اگر خطایی نداشته باشید، یک ایمیل تائیدیه به آدرس ایمیل شما ارسال می شود و همانند تصاویر زیر، شما با کلیک کردن بر روی لینک تایید، حساب کاربری خود را تایید می کنید و پس از آن می توانید از قسمت Sign in به عنوان کاربر Publisher با وارد کردن ایمیل خود به عنوان نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت استار کلیکس شوید.

ایمیل تائیدیه سایت استار کلیکس
ایمیل تائیدیه سایت استار کلیکس
صفحه ورود کاربران سایت استار کلیکس
صفحه ورود کاربران سایت استار کلیکس

به شما تبریک میگوییم، اگر شما تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشید، هم اکنون شما عضو سایت استار کلیکس هستید. مطمئن شوید که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید تا در خصوص موارد امنیتی مهم، اطلاعاتی را کسب نمایید.

پس از وارد شدن به پنل کاربری خود، شما با یک راهنمای کوتاه مواجه خواهید شد که با زدن گزینه next کل آن راهنما را میتوانید مطالعه نمایید و پس از آن شما گزینه هایی همچون تصاویر زیر در اختیار خواهید داشت که قصد داریم به صورت مختصر، به معرفی آن ها بپردازیم. توجه داشته باشید که برخی از منوهایی که در بالای پروفایل شما قرار دارند، با منوهای سمت چپ یکی می باشند و فقط برای دسترسی سریعتر قرار گرفته اند.

پنل کاربری سایت استار کلیکس
پنل کاربری سایت استار کلیکس

خلاصه ای از توضیحات منوها و بخش های پنل کاربری شما:

PPC Ads: تبلیغات روزانه ای که شما با کلیک کردن روی آن کسب درآمد می کنید

Upgrade:  جهت ارتقای حساب کاربری خود از این گزینه استفاده نمایید

Inbox: صندوق ورودی پیام های شما که توسط پشتیبانی سایت و یا کاربران سایت ممکن است پیام هایی را دریافت نمایید

Bonuses: جوایز و یا پاداش هایی که به علت فعالیت خوب شما در سایت ممکن است به شما اهدا شود

Support: پشتیبانی سایت که در صورتی که به مشکلی بر بخورید و یا سوالی داشته باشید می توانید از این قسمت اقدام به طرح سوال خود کنید

HTML Code: در صورتی که اکانت خود را ارتقا داده باشید، میتوانید از این قسمت کدی را دریافت کنید که با قرار دادن آن در سایت خود، درآمد روزانه خود را افزایش دهید

Top Members: لیست اعضای ممتاز سایت و میزان درآمدهایی که در هفته گذشته به آن ها پرداخت شده است

Account Overview: با کلیک بر روی این گزینه، خلاصه ای از فعالیت های خود و آمارهایی را که سایت در اختیار شما قرار داده است را می توانید مشاهده کنید

Account Verification: از این قسمت شما میتوانید ایمیل خود و شماره تماس خود را تایید نمایید. توجه داشته باشید اگر شماره تماس شما تایید نشود، هیچ وجهی را نمی توانید برداشت کنید

Balance Transfer:  از گزینه های زیر مجموعه این قسمت شما میتوانید درخواست انتقال وجه به حساب خود را داشته باشید و یا اینکه تاریخچه دریافتی های خود را مشاهده نمایید. حداقل مبلغی که شما میتوانید برداشت کنید 50 دلار است که درخواست شما در مدت 15 روز کاری مورد پردازش قرار می گیرد.

Account Settings: از این قسمت شما می توانید کلیه اطلاعات کاربری خود را مشاهده و در صورت لزوم آن ها را تغییر دهید و یا حتی درخواست بستن حساب کاربری خود را داشته باشید. تنظیمات حساب بانکی شما و یا روش های پرداختی شما هم نیز در همین بخش قرار دارند.

Referrals: از این بخش شما قادر خواهید بود لینک های ارجاع خود را مشاهده و برای دوستان خود ارسال کنید. همچنین در صورتی که دوستی با لینک ارجاع شما عضو سایت شده باشد و حساب کاربری خود را تایید کرده باشد، شما میتوانید تاریخچه دوستان خود را نیز مشاهده نمایید.

Account Reports: کلیه گزارشات مربوط به دریافتی های شما، درآمدهای شما، و دوستان ارجاع شده شما نیز در این بخش قابل مشاهده اند.

Invite People: توسط این بخش شما میتوانید یک ایمیل حاوی لینک ارجاع خود برای دوستان و آشنایان تان ارسال نمایید.

Sign out: با این گزینه از حساب کاربری خود خارج شوید.

چطور اکانت خود را در سایت استار کلیکس ارتقا دهم؟

روش های ارتقا حساب کاربری خود در سایت استار کلیکس
روش های ارتقا حساب کاربری خود در سایت استار کلیکس

همانطور که پیش از این گفته شد، حساب کاربری نقره ای پیش فرض شما محدودیت هایی را دارد که در طول روز نمی توانید درآمد قابل توجهی کسب نمایید. چنانچه مصمم باشید که حساب کاربری خود را ارتقا دهید، فقط کافیست بر روی گزینه Upgrade در بالای پنل کاربری خود کلیک کنید. با توجه به محدودیت های فعلی کشور ایران شما فقط قادر خواهید بود اکانت خود را به طلایی ارتقا دهید که هزینه آن 30 دلار است اما معمولا یک تخفیف 10 دلاری شامل حال شما میشود و با 20 دلار میتوانید از امکانات مربوط به حساب کاربری طلایی به مدت یکماه استفاده نمایید.

شما میتوانید این هزینه را با کارت های اعتباری همچون مستر کارت و یا دبیت کارت و یا حساب پی پل و یا حتی بیت کوین و یا انتقال بانکی، پرداخت نمایید. اما با توجه به تحریم های ایران و مشکل استفاده از کارت های اعتباری بین المللی در ایران، شاید شما نتوانید چنین کاری را انجام دهید. برای این منظور به سادگی با جستجو در گوگل شرکت های معتبر ایرانی را خواهید توانست پیدا کرد، که این شرکت ها، با دریافت معادل ریالی ارتقای اکانت شما، حساب شما را برایتان به طلایی ارتقا میدهند و کارمزد ناچیزی دریافت میکنند. نکته ای را که باید به آن توجه کنید این است که همه این شرکت ها متاسفانه با سایت های کلیکی کار نمیکنند و احتمال دارد که این کار را برای شما انجام ندهند پس قبل از هر چیز با تماس با پشتیبانی شرکت مورد نظر، از این موضوع اطمینان کامل پیدا کنید و بعد در سایت آن ها اقدام به ثبت سفارش نمایید.

 

چطور از سایت استار کلیکس درآمدهای خود را برداشت کنم؟

روش های برداشت درآمد خود از سایت استار کلیکس
روش های برداشت درآمد خود از سایت استار کلیکس

چالش بعدی که احتمالا سد روی شماست، تبدیل درآمدهای کسب شده دلاری شما به ریال است و آن هم در حساب ایران شما. برای این منظور شما چند گزینه پیش رو دارید.

– اولین گزینه این است که از امکان انتقال بانکی سایت استار کلیکس استفاده نمایید تا معادل ریالی درآمد خود را به بانک ایرانی خود انتقال دهید که با توجه به تحقیقات بنده از دوستان فعال در این سایت، چنین گزینه ای خوشبختانه امکان پذیر است و تنها عیب آن وقفه 10 روزه این انتقال است.

– گزینه دیگر این است که خودتان از شرکت های ایرانی که خدمات ارزی ارائه میدهند کمک و مشورت بگیرید و یک حساب پی پل ایجاد کنید و با دور زدن تحریم ها، دلار خود را به حساب پی پل خود انتقال دهید و در نهایت آن را به ایران انتقال دهید و یا آن را در سایت های خارجی هزینه کنید که نیازی به انتقال هم نداشته باشد. مثلا خریدهای مجازی انجام دهید. که البته این گزینه بسیار ریسک بالایی دارد، چرا که هر لحظه که هویت ایرانی بودن شما برای پی پل مشخص گردد، ممکن است حساب شما مسدود شود.

– گزینه دیگر این است که درآمد خود را به حساب دوستان و یا آشنایان خود در خارج از کشور منتقل کنید و به نحوی آن درآمد را از دوستان خود دریافت کنید که در اینصورت ریسک کمتری برای شما دارد.

– گزینه آخر هم این است که درآمد خود را به بیت کوین تحویل بگیرید و با توجه به مقالات بسیاری که در این زمینه نوشته شده است، بیت کوین های خود را توسط واسطه ها به ریال تبدیل کنید.

 مرتبط : درآمد از تبلیغات اینترنت – کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات

تفاوت سایت استار کلیکس با سایر سایت های تبلیغات کلیکی در چیست؟

اگر در سطح اینترنت یک جستجوی مختصر انجام داده باشید، خواهید دانست که سایت های کلیکی زیادی برای کسب درآمدهای دلاری و حتی کسب درآمدهای ریالی وجود دارند. هر کدام از این سایت ها ممکن است مزایا و معایب خود را داشته باشند. قبل از هر چیز این نکته مهم را متذکر شوم که سایت هایی که به شما وعده های درآمدهای نجومی را میدهند، شک نکنید که کلاه برداری هستند و اصلا سمت آن ها نروید!

از بین سایت های کلیکی خارجی بسیاری که وجود دارند، معمولا بعضی از این سایت ها، ایرانی ها را تحریم کرده اند که علنا بصورت آزاد نمی توان با آن ها کار کرد و مخفیانه کار کردن هم ریسک های خود را دارد. پس بهترین مزیت سایت استار کلیکس آزاد بودن آن برای ایرانی هاست.

از دیگر مزایای آن این است که به نسبت خیلی از سایت ها که درآمدهای آن ها 0.001 دلار است، این سایت درآمد 0.01 دلاری دارد و مهمتر از همه این است که برخی از سایت ها وقفه های 5 تا 10 و حتی 60 ثانیه ای برای نمایش تبلیغاتشان دارند که بسیار وقت گیر است و صرفه اقتصادی ندارند! سایت استار کلیکس این محدودیت را ندارد و به محض کلیک بر روی تبلیغاتش پنل شما ریلود می شود و هزینه آن برای شما منظور می شود.

درآخر این نکته را هم اضافه میکنم که درست است بعضی از سایت های کلیکی محدودیت هایی دارند، اما مزایای خود را نیز دارند مثلا به ازای درآمدهای کسب شده اعضای ارجاع داده شده شما، به شما درصدی را پرداخت میکنند در حالی که سایت استار کلیکس به ازای ثبت نام درصدی را به شما پرداخت میکند! پس با توجه به نیاز شما، بهترین سایت ممکن است از دید شما متفاوت باشد.

چه نکاتی را باید در هنگام کار با سایت استار کلیکس در نظر داشته باشم؟

شاید مهمترین قسمت این مقاله همین بخش باشد! چرا که اگر به نکاتی که خلاصه وار برای شما ذکر میکنم توجه نکنید، ممکن است بعدا مشکلاتی برای شما بوجود آید.

یکی از مهمترین قسمت های سایت های کلیکی، سیستم ها و قابلیت های ضد تقلب آن سایت ها می باشد. از آنجایی که چنین سایت هایی به شدت با مواردی همچون تقلب، پول شویی، هکرها، اسکریپت ها، روبات ها و … مبارزه می کنند، بنابراین بهتر است به فکر راههای تقلب در این سایت و یا سایت های دیگر آن هم برای افزایش درآمد خود نباشید، چرا که اگر راههای تقلب شما توسط سیستم های ضد تقلب، الگوریتم های قدرتمند، و حتی پشتیبان های این سایت ها کشف شود، نه تنها تمامی درآمدهای خود را از دست می دهید، بلکه اکانت شما هم مسدود و دیگر اجازه فعالیت به شما در سایت داده نمی شود. پس به شدت توصیه میشود قبل از هر کاری، قوانین و مقررات سایت (Terms)  و همچنین سوالات متداول سایت (FAQs) را به دقت مطالعه فرمایید.

برخی از موارد مهمی که ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند به شرح زیر است:

– شما باید یک اکانت در این سایت داشته باشید، اگر مشخص شود هر فردی بیش از یک اکانت ساخته است، همه اکانت های آن فرد مسدود می شوند.

– شما باید اطلاعات حقیقی خود را در سایت وارد کرده باشید، چرا که اگر مشخص شود شما اطلاعات غیر واقعی مثل کشور خود را وارد کرده اید، این کار باعث مسدود شدن اکانت شما می شود. همچنین ممکن است برای اثبات اطلاعات شما در هنگام درخواست واریز وجه، از شما کارت شناسایی دریافت شود.

– سعی کنید از vpnها و ابزارهای دیگری که باعث می شوند آدرس IP شما تغییر کنند در حین فعالیت در این سایت استفاده نکنید.

– شما از کد HTML دریافت شده بعد از ارتقا اکانت خود، برای کلیک کردن توسط خودتان نمی توانید استفاده کنید و باید از آن تبلیغات برای سایر افراد در سایت خودتان استفاده شود.

– کد HTML دریافت شده نیز در هر سایتی نمی تواند قرار گیرد که برای اطلاعات بیشتر باید قوانین سایت را مطالعه نمایید.

– هر اقدام، متد و روشی که باعث شود کلیک های شما بصورت غیر واقعی و یا تقلبی ثبت شوند، باعث مسدود شدن اکانت شما می شود.

نکته : حتما پس از عضویت در استارکلیکس ، ایمیل و شماره تلفن خود را در قسمت Account Verification تایید کنید.

  کلام آخر

در مقاله کسب درآمد دلاری از سایت استار کلیکس سعی شد تا اکثر نکات مهمی که در این زمینه برای شما مفید بوده است توسط تجارت آفرین به اطلاع شما عزیزان برسد. هر چند روش های کسب درآمد دلاری از اینترنت به تنها سایت های کلیکی محدود نمی شوند، اما برای آن دسته از دوستانی که تجربه چندانی در این خصوص ندارند، و یا از تخصص کافی برای روش های دیگر برخوردار نیستند، این روش پیشنهاد میشود. مجددا توصیه می شود که خود شما نیز، قبل از هر اقدامی در این خصوص تحقیقات لازم را انجام دهید، چرا که نویسنده این مطلب و یا تجارت آفرین در صورت مشکل، مسئولیتی در این زمینه تقبل نمیکنند.

مرتبط : بهترین سایت های کلیکی ایرانی – کسب درآمد در منزل با سایت کلیکی

مرتبط : کسب درآمد از اینترنت در منزل – درآمد اینترنتی بدون سرمایه


کسب درآمد دلاری از سایت استار کلیکس


تجارت آفرین فارکس

279 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر. برای برداشت از طریق بیت کوین هم باید مدارک ارسال کنیم؟ کسی این کارو کرده؟ میتونین روشش و توضیح بدید؟

  • وقتتون رو هدر نکنید این سایت هنگام پرداخت سنگ جلوی پای شما میندازه و منصرفتون میکنه،حتی اگر پاسپورت تهیه و ترجمه کنید هم پرداخت انجام نمیشود ،ترجمه پاسپورت و قبض تا این لحظه که این پیام رو میفرستم نزدیک به هفتصد هزار تومان است و با توجه به مبلغ برداشت پنجاه دلار ، بصرفه نیست، از طرفی قبوض در ادارات به راحتی با آدرس ثبت شده داده نمیشود،تجربه من این بود امیدوارم به درد کسی بخوره،موفق باشید.

    • سلام
      چنانچه از زیر مجموعه های سایت تجارت آفرین هستید آدرس ایمیل ثبت نامی خود را ارسال کنید تا پیگیری شود. در غیر اینصورت مستقیم به ساپورت استارکلیکس ایمیل بزنید.

  • سلام خسته نباشید من تو سایت استار کلیک برای پلن طلایی بیت کوین پرداخت کردم حدود 4 روز پیش ولی هنوز نه ایمیلی اومده نه اصلا ارتقا پیدا کرده تو سایت میشه راهنمایی کنید که چه کاری باید انجام بدم

  • سلام من به 50 دلار رسیدم ولی به من این ایمیل رو زده:
    ((در حین تأیید حساب شما متوجه شدیم که نمایه اقتصادی شما به طور کامل پر نشده است.

    بنابراین از شما خواهشمندیم آن را پرینت بگیرید، پر کنید، آن را با خودکار یا نشانگر امضا کنید و آن را به پیوست به این آدرس ایمیل ارسال کنید. همچنین به حروف/اسناد زیر نیاز داریم. لطفا آنها را آماده کنید و برای ما ارسال کنید:

    1. فرم مشخصات اقتصادی (پیوست به این ایمیل)

    2. اسکن شناسنامه/گذرنامه و ترجمه رسمی به زبان انگلیسی (ترجمه باید توسط حقوقدان و مهر رسمی تایید شود)

    3. مدرک نشانی (مانند قبض تلفن، قبض برق، صورت‌حساب بانکی یا صورت‌حساب کارت اعتباری که نشانی شما را نشان می‌دهد. باید با آدرس شما در نمایه شما مطابقت داشته باشد)

    4. تأییدیه اداره مالیات (به عنوان مثال نامه تأییدیه از اداره مالیات شما که وضعیت مالیاتی شما را تأیید می کند)

    لطفا مدارک را فقط به زبان انگلیسی و با کیفیت خوانا برای ما ارسال کنید. لطفا توجه داشته باشید ارائه مدارک جعلی منجر به بسته شدن حساب شما می شود.))

    الان مورد 4 رو از کجا بیارم ، یا ترجمه باید توسط حقوقدان و مهر رسمی تایید شود رو چکار کنم.
    من از روز اول تلفن و جیمیل رو تایید کردم.

  • سلام وقتتون بخیر ایا استارکلیکس به کیف پول وب مانی بیت کوین انتقال میده
    یا باید کیف پول دیگه ای باشه

  • سلام
    در صورتی که برای ارتقاع به طلایی برای یک ماه 30$ پرداخت کنیم و پس از ارتقاع به طلایی نهایتا از PPC Ads روزی 1$ درآمد کسب کنیم، اگر از HTML کد نتوانیم استفاده کنیم که درواقع درآمدمان فقط صرف ارتقاع حساب شده و چیزی برای برداشت باقی نمیماند؟
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  • سلام خدمت شما میخاستم بگم که میشه لطف کنید آدرس اون سایت های ایرانی ک گفتین برای ارتقا حساب تومنی پول میگیرن را بمن معرفی کنید من یدونه ایرانی کارت بود که گفتن متاسفانه اینکارو نمیکنن اگه لطف کنید منو راهنمایی کنید ممنون میشم.

  • سلام خسته نباشید ببخشید ایا من میتونم برای خانوادهی خودم با کامپیوتر ثبت نام کنم گفته نمیشه با یک دستگاه چند تا اکانت ساخت ایا منظورش همینه ؟؟ و من نمیتونم با کامپیوتر برای خانوادم ثبت نام کنم؟؟

      • سلام وقتتون بخیر ایا استار کلیک به حساب بانک ایران پول واریز میکنه؟
        و اینکه من نه حساب بیت کوین دارم نه پی پال چطور باید موجودیم رو تسویه کنم؟

        • سلام ، خیر استارکلیک به حساب بانک ایران پول واریز نمیکد. برای دریافت درآمد باید یا کیف پول بیت کوین و یا حساب پی پال داشته باشید.

  • سلام اقاي قانعي ميخواستم بدونم اگه اكانت رو ارتقاع بديم به گلد سايت واقعا روزي ٥دلار ميده؟يعني توي ماه واقعا ١٥٠ دلار ميده؟

    • سلام
      خیر، در حالت طلایی روزانه حدود 1 دلار تبلیغ برای کلیک کردن در سایت وجود دارد، بقیه باید از طریق کد html که سایت در اختیار شما می گذارد کسب شود که در این کار مشکلات زیادی وجود دارد. شما بیشتر می توانید روی روزی 1 دلار حساب کنید

  • سلام اکانت من سیلوره قبلا برام از ۶ تا تبلیغ کمتر نمیومد ولی اللن نزدیک دو سه ماهه ک سه یا چهارتا تبلیغ برام میاد چزا اینقدر کم شده چیکار کنم مثل قبل برام تبلیغ زیاد بیاد

  • سلام
    من موقعی که داشتم برای خرید اکانت گلد بیت کوین میفرستادم از وی پی ان استفاده کردم میخوام ببینم مشکلی پیش نمیاد الان یا بعدا ؟

  • سلام لطفا راهنمایی کنید برای برداشت تایددیه مالیاتی میخواد اینو از کجا بیارم ؟ من کارمندم آخه

  • سلام اقای قانعی
    ببخشید من سایتی ندارم که کد رو به اشتراک بزارم توش
    اگه گلد رو بخرم روزی حداقل 1 دلار رو میده دیگه؟
    چون من 2 تا لپ تاپ دارم و اگه تو هر کومم یک اکانت جدید بسازم درامدم دو برابر میشه.
    اگه میشه بگید که بدون اون کد میشه یانه.؟

    • سلام
      برای برداشت پول باید هویت خود را احراز کنید و چنانچه از یک هویت در 2 حساب استفاده کنند حساب ها مسدود می شوند. همچنین اگر از یک آی پی به 2 حساب متصل شوید باز هم حساب هایتان مسدود می شود.
      اگر حساب گلد داشته باشید، روزانه 1 دلار بدون استفاده از کد می توانید درآمد داشته باشید.

  • من ارتفا دادم حسابم رو با کد هم کار کردم به 60 دلار رسیدم و تونستم 60 دلار رو با بیت کوین دریافت کنم بسیار بسیار بسیار ممنون از این سایت عالی که معرفی کردین لطفا بازم سایتهای خوب رو معرفی کنین

    • دوست عزيز ميشه بگي چه مداركي فرستادي
      آخه چيزايي كه از طريق ايميل درخواست داده چون ترجمه رسمي ميخواد چند ميليون ميشه تازه بعضياش رو هم ندارم مثل برگه ماليات يا قبض خونه به نامم؟!

  • سلام
    اگر یک بار حسابم رو ارتقا بدم به حساب طلایی ماه بعد هم باید ارتقا بدم یا همین یک
    بار کافی هست برای همیشه؟

  • سلام آقا من الان دوبار ۱۰ دلار از این سایت بیت کوین گرفتم الان هم موجودیم بالای ۵۰ دلار هست باز دوباره مدارک میخواد که یه هفته اس مدام دارم میفرستم براشون ولی واریز نمیکنن الان من میخوام ۵۰ رو کامل بکشم بیرون ولی نمیده

    • سلام
      به صورت خودکار هربار این پیام که باید مدارک ارسال کنید برای برداشت ارسال می شود ولی نیاز به ارسال مدارک نیست.
      بهتر است که منتظر باشید تا پرداختی را خودشان انجام دهند. در صورت نیاز نیز می توانید به پشتیبانی سایت استارکلیکس ایمیل بزنید.

  • سلام خسته نباشید
    ببخشید من چطور میتونم به این سایت اعتماد کامل داشته باشم اخه اطلاعاتی که از من میخوان خیلی اعطلاعات مهمیه
    مثلا عکس پاسپورت میخوان که خیلی خطرناکه و اینکه اطلاعات خیلی حساسی از بانک میخوان که اینم خیلی اطلاعات مهمیه و اینکه با دادن عکس پاسپورت خیلی کارا میشه انجام داد مخصوصا که دیگه سایت خارجیه دیگه بدتر
    خب نظرتون؟؟؟

  • با سلام.
    ببخشید میتونم بپرسم برای کد html در یک روز چندتا باید کلیک بخوره تا روزانه 4 دلار رو پوشش بده؟
    یعنی به ازای هر کلیک روی بنر چند دلار به حساب اضافه میشه؟

    و سوال دوم اینکه اگر من به تعداد اعضای دوستان و خانواده (مثلا 30 نفر) بخوام که روی بنر کلیک کنند هرروز روزانه به 30 کلیک میرسم. آیا همین افراد میتونند فردا هم روی بنر کلیک کنند یا هرشخص و آی پی فقط و فقط یک بارکلیکش روی بنر تاثیر گذار هست؟

    خیلی ممنون از وقتی که برای پاسخدهی میذارید.

    • سلام
      طبق قوانین سایت این کار تخلف محسوب می شود و شما تنها از طریق تبلیغات داخل وب سایت یا وبلاگ خود می توانید از html کسب درآمد کنید. همچنین برای 4 دلار درآمد باید بیش از 400 کلیک توسط افراد مختلف انجام شود.

  • سلام خدمت شما
    من یه سایت دارم که ایرانی هست و به زبان فارسی.
    آیا میتونم یه سابدامنه بسازم و یه سایت انگلیسی زبان بالا بیارم.
    کلا با سابدامنه مشکلی نداره؟
    تشکر

    • سلام
      سایت استارکلیکس اغلب موضوعاتی که کمی نیز مشکوک باشد را بلاک می کند، بنابراین نمی توان چنین چیزی را با قطعیت گفت که از کار شما ایرادی نگیرند.

  • سلام
    من پاسپورت ندارم (سربازی نرفتم) ، باید چیکار کنم؟
    کلا بی خیال بشم یا مدرک دیگه ای رو میتونم بفرستم؟

  • سلام من اکانتم نقره ایه و ۲۰ دلار توش دارم. میخواستم با همین ۲۰ دلار اکانتمو گلد کنم میشه؟اگه میشه کجا باید برم؟تو قسمت آپگرید همچین گزینه ای نداره

  • سلام
    میخواستم بدونم با عضویت طلایی سایت استار کلیکس بدون داشتن زیرمجموعه چقدر در روز میتونیم درامد داشته باشیم ؟؟؟

  • درود،مدتیست که قصد آپگرید اکانت دارم اما در قسمت آپگرید این پیغام هر روز نوشته میشه، پشتیبانی هم که کلا مثله ربات هست و جواب نمیده. طبق این اکانت یعنی حد روزانه سایت برای آپگرید تمام شده اما هر روز این رو مینویسه و عجیبه. ایا بنظرتون طبق کارکرد این مدت اخیر استار کلیک، این سایت اسکم شده؟

    Unfortunately, account upgrade is not available as the number of daily limits for account upgrade has been reached

    • سلام
      خیر این سایت اسکم نشده، ولی متاسفانه به همه کاربرها اجازه آپگرید در این سایت داده نمی شود و تعداد کاربران گلد محدود است.

    • بله می تونه ثبت نام کنه، همچنین می تونید به نام پدر، مادر و یا کسی که پاسپورت دارد نیز ثبت نام کنید و برای برداشت هم از مشخصات آنها استفاده کنید. ولی این موضوع را فراموش نکنید که بیشتر از یک اکانت در این سایت نسازید.

  • سلام.وقت‌بخیر.
    آیابرای‌درامدزایی‌ازسایتstar_clicksحتمابایدکامپیوترداشته‌باشم
    یاباگوشی‌هم‌میشود؟
    من۵ماه‌است‌که‌عضوstar_clicksهستم‌و۱۵دلارموجودی‌دارم.
    من‌باگوشی‌عضوهستم.آیاباگوشی‌هم‌میشودازسایتstar_clicks
    درامدزایی‌کرد؟لطفامنو‌راهنمایی‌کنید.ممنون.

  • سلام من دیروز برای بار سوم مدارکم را ارسال کردم و امروز که وارد سایت شدم دیدم از 50 دلاری که تو حسابم داشتم 10 دلارش کم شده ایمیلم که چک کردم سایت پیام داده بود که ما 10 دلار به حساب بیتکوین شما واریز کردیم خب من 50 دلار تو حسابم داشتم چرا فقط 10 دلارش واریز کردن؟

    • سلام
      مدارک شما مورد قبول بوده است و از این به بعد سایت بصورت اتوماتیک به شما پول پرداخت می کند. پرداختی های سایت متفاوت است و اخیرا پرداخت های بیت کوین را 10 دلاری انجام می دهند.

  • سلام..ممنون میشم توضیح بدین که آیا روش دیگری برای استفاده از کد html غیر از داشتن سایت پربازید هست؟ مثلا من شنیدم سایت هایی وجود داره که میشه لینک یا کد رو قرار دا د تا ب نمایش دربیارن..اگه واقعیت داره چند تاشو معرفی کنین؟ من چند وقتی هست فعالیتمو تو سایت easyhits4u شروع کردم که در ازای دیدن تبلیغات میشه لینکتو تبلیع کنی ولی هنوز خودم لینکی قرار ندادم ؟ آیا این سایت معتبره؟

  • سلام من درآمدم از این سایت به ۴۶ دلار رسیده میخوام بدونم فقط از طریق بلاک چین میتونم بیت کوین دریافت کنم یا با payer یا perfect money که حساب بیت کوین دارن هم امکان انتقال وجود داره منظور برای سایت فرق میکنه ادرس کیف پول بیت کوین برای کجا هست یا خیر ممنون میشم راهنمایی کنید

    • شما می توانید هم از طریق بیت کوین و هم پی پال پول خودتون را دریافت کنید. مهم نیست که کیف پول الکترونیکی شما از کدام شرکت باشد ولی ترجیحا بلاک چین را استفاده کنید

  • سلام خدمت ادمین عزیز در نظرات خوندم که خیلی از افراد درباره ی نحوه ی نقد کردن پولشون مشکل دارن از جمله خود بنده…همین طور که مستحضر هستید شما با قسمت جدیدی که خود سایت در رابطه با payping گذاشته میتونید بدون نیاز به visa card و یا paypal و غیره میتونید حساب خودتون رو با کارت عابر بانک،،، مخصوص ایرانی ها ارتقا بدید.مشکل از اینجا شروع میشه که شما درباره ی ثبت نام در سایت به طور مفصل مطلب گذاشته اید اما در رابطه با نحوه ی انتقال پول به حساب بیت کوین فقط به این بسنده کردید که مدارکی مثل پاسپورت میخواد وغیره..همین و بس…لطفا به شرح کامــل این موضوع با ارائه تصاویر بپردازید در غیر این صورت تعریف و تمجید از این سایت وقتی نشود پول را منتقل کرد و کلی زمان هدر داد هیچ ارزشی ندارد……H

    • این مطلب توسط کاربران سایت نوشته شده است و سایت تجارت آفرین نمی تواند در محتوای آن تغییری ایجاد کند. با این حال ما سعی کرده این که به سئوالات کاربران تا حد امکان پاسخ دهیم

  • من در پلن گلد هستم ولی بلد نیستم قسمت html رو. لطفا اگر کسی میتونه راهنماییم کنه. ممنونم

  • سلام آقای قانعی میخواستم بدونم حسابی که مسدود شده میشه رفع مسدودی کرد؟ اگه میشه چجوری باید اینکارو بکنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  • سلام
    من تازه عضو شدم و همین امروز حسابم رو طلایی کردم میخوام بدونم برای دریافت مبلغ سایت شناسنامه و کارت ملی ایران رو قبول میکنه یا حتما باید گذرنامه داشت از اون جایی هم که سربازی نرفتم گذرنامه به من نمیدن میشه پاسپورت یکی دیگه رو داد ؟
    ممنون از سایت خوبتون

  • سلام آقای قانعی
    آیا درسته که بعد از ارتقا به طلایی با 20 دلار ، بعد از یک ماه 30 دلار باید بپردازیم. لابد ماه بعدش 40 دلار ؟؟
    شما خودتون تا حالا چند بار حسابتون را طلایی کردید با چه هزینه ای ظرف چند ماه ؟؟

    • سلام، ماه اول تخفیف برای آپگرید وجود دارد و از ماه های بعد این تخفیف از بین می رود و باید 30دلار پرداخت کنید. مبلغ پرداختی بیشتر از 30 دلار برای حساب طلایی نیست.

  • سلام آقای قانعی آیا ممکنه برام توضیح بدین که چه مدارکی رو برای دریافت در آمد بصورت بیت کوین در سایت استار کلیکس باید بفرستم و چطور آماده شون کنم ؟ من چند بار تصویر مدارک رو فرستادم اما نتیجه نگرفتم. آیا مدارک باید توسط دارالترجمه به زبان انگلیسی ترجمه بشوند؟ آیا نیاز به تایید سازمان و ارگان خاصی هست؟ من تصویر صفحه ی مشخصات گذرنامه و کارت ملی و فرمی که سایت بصورت pdf فرستاده رو پرکردم و به آدرسشون فرستادم اما هیچ تغییری ندیدم

    • سلام، مدارک مورد نیاز را خود سایت از طریق ایمیل برای شما ارسال می کند. فرم ارسالی در ایمیل را تکمیل کنید و به همراه مدارک شناسایی خود مانند پاسپورت ارسال کنید.

  • سلام من الان 50 دلار تو حسابم دارم با بیت کوین درخواست برداشت دادم اما ازم مدارک میخواد
    سوالم اینه آیا با فعال کردن پرداخت خودکار بدون مدارک برام واریز میکنن یا نه؟

      • من الان نزدیک یه ماهه که مدارکم فرستادم اما هنوز خبری نشده پرداخت نمیکنه! مدارک هم فقط اون فرمی که فرستاده بود پر کردم با عکس پاسپورتم فرستادم همینا کافیه یا مدارک دیگه هم باید بفرستم؟

        • بله مدتی است که سایت استارکلیکس درخواست ها را به موقع رسیدگی نمی کند. شاید دلیل این موضوع تعطیلی کشورها به دلیل ویروس کرونا باشد و شاید هم دلیل دیگری داشته باشد. به هر حال چنانچه خبری از این سایت بدست بیاید در همین جا اطلاع رسانی خواهیم کرد.

  • سلام ببخشید دوباره مزاحم شدم
    من گزینه ای رو نمیبینم که باهاش با اعتبار حسابم ،اکانتم رو ارتقا بدم
    میشه لطفا راهنماییم کنید

    این هم گزینه های موجود:
    Choose Payment Method
    Credit/Debit Card.1
    Paypal.2
    Bank Transfer.3
    Bitcoin/Litecoin.4
    Bitcoin (Option 2).5
    pay ping.6

      • من الان موجودی حسابم به بالای 20 دلار رسیده اولین بارمم هست که میخوام ارتقا بدم برای همین مبلغ ارتقا رو زده 19.95 ولی گزینه ای برای ارتقا از طریق موجودی برام نداره. توی سوالات متداول سایت خوندم برای بار اول حتما باید ارتقا اولیه بصورت نقدی باشه و از طریق موجودی نمیشه

        • سلام ، شما می توانید از طریق موجودی حساب خود برای ارتقا (حتی دفعه اول) پرداخت کنید. اما باید موجودی حساب شما به مبلغ ارتقای طلایی “بدون تخفیف” برسد.

  • سلام وقتتون بخیر اگر به درآمد ۱۹.۹۵ دلار برسم میتونم اکانتمو به گلد ارتقا بدم؟
    اخه در بین گزینه های ارتقا فقط کارت اتباری و پی پال و بیت کوین هست چطور با درآمد کسب شده اکانتمو طلایی کنم

  • سلام.یکی از اسونترین و مهمترین گزینه های رو ک ادمین تا حالا بهش نپرداخته رو براتون میگم البته با اجازه ادمین …
    شما وقتی ک یک حساب پابلیشر برای خودتون ساختید و عضویت گلد یا پلاتینیوم رو خریداری کردید میتونین یک حساب تبلیغاتی نیز برای خودتون بسازید و کدhtml خودتونو درش بزارید و بابت هرکلید0.02سنت پرداخت کنید و مینیمم dposit ۵دلار هست…
    به همین راحتی یا حتی شما میتونین توی سایت های دیگه فعالیت کنید و لینکتونو توی اون سایت بزارید و dposit کنین اون مقداری رو ک با دیدن تبلیغ بدست آوردید برای نمایش لینکتون بپردازید…
    ب همین راحتی??

  • سلام دوستان پرداخت نیاز نداره پاس ارسال کنین از من هیچی نخواست !!! دریافت کردم طلائی هم هستم فقط نکتش اینکه با فیلتر شکن برین ازتون مدرک میخواد واسه کد htm فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه تو سایت کلیکی بذارین واسه دریافت حتما پرداخت خودکار رو روشن کنین

  • سلام خیلی از دوستان در این سایت عضویت طلایی گرفتن و دارن به راحتی با کد html درآمد کسب میکنند خواهشا میشه یکی بیاد توضیح بده توی چه سایتی این کدش رو گذاشته؟ یا اصلا به ازای چند تا کلیک درآمدش میرسه به 8 دلار(هر کلیک چقدر حساب میشه) و یا اونایی که میان روی کد خودشون کلیک میکنند چندبار تغییر آی پی میدن یعنی به ازای هر آی پی یک کلیک رو قبول میکنه؟ اینجوری که هزار بار باید تغییر بدی؟؟؟؟
    کسی امتحان نکرده توی سایت کلیکی دیگه میشه گذاشت یا نه؟ اگر سایت کلیکی بزاریم حدس میزنید حساب رو می بنند یا وقعا می بنند ؟
    یکی لطف کنه بیاد این سوالات رو جواب بده امیدوارم خیر و بهره ببینه

  • سلام خسته نباشید یک سوالی دارم اقا من یک سایت دیگه دیدم اینو نوشت منظور ان دقیقا چیه
    موقع برداشت نیاز به تایید هویت دارد
    همین چیز هست یا نیسته در سایت استار کلیک

  • سلام خسته نباشین
    من الان رسیدم به 50 دلار و الان برداشتو زدم میگه مدرک باید بفرسی

    میشه راهنمایی کنین ممنونمیشم

  • سلام اقای قانعی من یه سایت دارم دو زبانه هست درمورد مکان های توریستی و با ورد پرس ساختمش و همچنین پسوندش .com هست ایا میتونم کد های html رو توی این سایت قرار بدم؟

  • من الان این صفحه رو دیدم سایتتون خیلی خوبه سایتهای خیلی خوبی هم معرفی کردین البته من یکم آشنایی داشتم توضیحاتتون چیزای بیشتر یادگرفتم من خودم چند ماه تو استار طلائی هستم و بنظرم سایت خوبیه ممنون

  • سلام وخسته نباشد .ادمین من میتونم باچندین حساب کاربری مختلف در یک سیستم ریفرال بگیرم و با شماره های مختلف وایمیل های مختلف زیر مجموعه جمع کنم .خواهش میکنم راهنمایی کنید

  • مدتیه حساب طلا دارم و با بیت کوین دریافت میکنم میگن سایت به حساب بانکی ایران نمیتونه پرداخت کنه به خود سایت ایمیل دادم گفت میفرسته اما اگه مشکل بانکی پیش بیاد تو ایران یا بخاطر تحریما پول نرسه مسئولیتی ندارن بعد یه سایت هایی هستن که میگن برای ایرانیا یه مبلغ کمی میگیرن و حساب بانکی باز میکنن و حتی کارت ویزا هم میدن آیا من اگه یکی از این حساب ها رو بگیرم خارج از ایران با توجه به اینکه حسابم تو سایت زدم ایران آیا سایت پول رو به حساب خارجی واریز میکنه؟ اگه این کار کنه خیلی به صرفه هست من الان دریافت های 50 دلاری میگیرم تو بیت کوین اما هر بار 1 2 دلار باید کار مزد بدم که از سایت بیاد به والت و بیت کوین هم قیمتش تغییر میکنه اینطوری 100 دلار سود ماهیانم کم میشه اگه اطلاعاتی دارین که میدونین این امکان هست ممنون میشم راهنمایی کنین
    ایام به کام

  • سلام
    حداقل رفرال باید چندتا باشه که درامدی به حساب ما اضافه بشه؟
    چونکه من با حساب طلاییم یک نفر را اوردم زیرمجموعه خودم و اون داره کار میکنه ولی درامدی برای من لحاظ نشده!!!

    • سلام
      بابت عضویت هر ریفرال 0.08 دلار به حساب شما واریز می شود و پس از آن درآمدی از کلیک های ریفرال های شما برای شما واریز نخواهد شد.

    • خیلی ممنون جناب با بیت کوین برام واریز کرد البته 50 دلار الان ارسال کرد فکر کنم باید دوباره درخواست ارسال کنم از تو سایت ممنون از شما و همه همکاراتون سایت خیلی خوبی رو معرفی کردین انشالا همیشه موفق باشین

  • دوست عزیز من به توصیه شما ماه گذشته به حساب گولد ارتقا دادم و تبلیغات داخل سایت و کد رو کلیک کردم و تونستم به مبلغ 93 برسم حسابم هم وریفای هست اما وقتی میخوام برداشت کنم میگه از طریق حساب بانکی هم میتونه ارسال کنه شما اینجا گفتین که یا بت بیت کوین یا با پی پال اما پی پال که ما ایرانی ها نمیتونیم باز کنیم حساب بیت کوین میمونه که شما پیشنهاد دادین حالا این چطوری هست که میگه با حساب بانکی هم ارسال میکنه؟ مستقیم به حساب با تو ایران ارسال میشه یا ممکنه درخواست بدیم پول نرسه؟ اگه سریع راهنمایی کنین ممنون میشم خیلی به این پول احتیاج دارم ایشاالا پایدار باشین

  • حداقل برداشت چقدر است؟ تو قسمت تاپ ممبر کسانی هستند با برداشت 10 دلار.آیا زیر 50 هست یا چه طوریه ،لطفا توضیح دهید

    • حداقل برداشت وقتی است که به 50 دلار رسیده باشید. اما اگر روی پرداخت اتوماتیک باشید قبل از رسیدن به 50 دلار پرداخت های 10 دلاری یا گاهی بیشتر انجام می دهد. البته بعد از اینکه مدارک شما تایید شود.

  • سلام آقا من تو یه ماه حدود 80 دلار درآمد کسب کردم تو حساب طلائی اما حالا میخواد با حساب بانکی دریافت کنم اما نمیدونم چطوری یه توضیح بده ممنونتم

  • سلام خیلی ممنون بابت پاسخ گویی و زحماتتون، یک سوال دارم که خیلی ذهنم مشغول کرده. الان برای شارژ ماهانه اکانت گلد چند دلار باید بپردازیم؟

  • سلام ببخشید 2 سوال داشتمذ لطفا جواب بدید چون دارم میکوبم سر و کله خودم
    سوال اولیم اینه بعد 1 ماه اکانت طلایی باید تمدید کرد؟
    سوال دومم اینه برای برداشت نیاز ب مدارکی داره؟

    • جواب سئوال 1 – بله ماهانه باید حساب خود را تمدید کنید
      سئوال 2 – برای دریافت پول خود باید مدرک ارائه دهید که مهمترین آن پاسپورت می باشد.
      دلیل اینکه استارکلیکس کپی پاسپورت شما را می خواهد این است که احتمالا شما بیش از یک اکانت برای خود نساخته باشید.

  • دوستان پرداخت اتوماتیک من فعال هست
    سه هفته هست رسیده به 65 دلار
    اما واریز نمیکنه اتوماتیک
    باید چیکار کنم ؟ دستی درخواست بدم ؟ اگه پاسپورت نداشته باشم نمیشه ؟

  • سلام من تونستم روزانه 3 دلار با کد کسب درآمد کنم فقط باید آی پی رو تغییر و کلیک کنین مشکلی که دارم اینه که پولم رو سایت زده به حساب بیت کوین بعد الان نمیدونم چطوری بیت کوین رو ریال کنم یه سایت ایرانی بود اما دیگه جواب نمیدن جای مطمئن دیگه ای سراغ ندارم اگه کسی یه صرافی آنلاین سراغ داره که کارش خوبه و کارمزدش پایین لطفا معرفی کنین ممنون

  • با سلام
    من تازه اکانتم رو به گلد ارتقا دادم متاسفانه روزی حدود یک دلار بیشتر نمی دهد لطفا کسانی که از طریق کد html تونستن مبلغ بیشتری بدست بیارن لطفا راهنمایی کنن .دو تا آدرسی هم که خود استارکلیکس برای ساخت سایت داده بود مبهمه.

  • سلام ببخشید ممکنه لطفا راهنمایی کنین
    من طلائی هستم و 50 دلار دریافت کردم از طریق بیت کوین الان میخوام بقیه پولم رو بگیرم ولی میخواد از یک کیف پول دیگه بیت کوین استفاده کنم
    آیا اگه کیف پول رو تغییر بدم مشکلی پیش نمیاد و حساب رو نمیبندن؟ یعنی باید همیشه کیف پول از یه جا باشه یا میشه آدرس کیف پول رو تغییر داد بدون پیش اومدن مشکلی؟ ممنون

  • سلام میخواستم سوال کنم برای اولین برداشت همون 50 دلار اگه به روش پرداخت خودکار بیت کوین باشه ازت مدارک نمیخوان .
    و سوال بعدی اینکه اگه موقع ثبت نام در سایت از یه خط اینترنت و برای لاگین کردن و ورود از یه خط دیگه استفاده کنیم مشکلی پیش نمی یاد

  • سلام.
    من توی سایت ثبت نام میکنمو اوکیه ولی بعدش به ایمیلم لینک ارسال نمیکنن ک عضویتمو تایید کنم با اینکه همه ی فیلد هارو درست پر کردم

  • سلام، اگه امکانش درمورد auto payout هم توضیح بدین،و اینکه اکانت گلد تاریخ انقضا داره؟! ینی دوبارهبرمیگرده به حالت سیلور؟

  • سلام خسته نباشید
    آیا اگر در یک خانه با یک اینترنت وای فای مشترک چند نفر با گوشی و کامپیوتر های مختلف در این سایت و سایت های مشابه عضو شوند، ip تکراری محسوب می شود و سایت حساب آنها رو می بندد؟

  • سلام ی سوال ک تو ذهنه همه هست اینکه حتما کد html میذاریم تو سایت باید محتوای سایت خارجی باشه؟؟؟

  • ممنون از پاسختون آقای قانعی. ممنون میشم اگر این سوالم هم جواب بدید.
    این کد html ام رو میتونم بزارم توی یک سایت کلیکی دیگه تا بقیه بعنوان تبلیغات روش کلیک کنند و ازش امتیاز بگیریم؟ توی خود همین سایت چی(بعنوان تبلیغات کلیکی) میتونم بزارم؟!

  • سلام بعد از اینکه من حسابم رو گلد کردم وقتی کد html رو توی یک سایت گذاشتم .خودم میتونم با تغییر آی پی بیام روش کلیک کنم و ازش امتیاز بگیرم؟
    مثلا با یک فیل ر شک.ن تغییر آی پی رو بدم؟

    • سلام، بله می تونید ، اما تعداد کلیک های خیلی زیاد باعث میشه که ازتون تایید بخواند تا متوجه بشوند که آیا کلیک ها واقعی هستند یا نه.

  • سلام اگر من با چند اکانت در این سایت فعالیت کنم و برای این اکانت ها یک حساب paypal یا perfectmoney یا… داشته باشم که پول اون اکانت ها فقط به یک حساب واریز بشه ایا مشکلی هست؟منو بلاک نمیکنن؟

  • سلام اقای قانعی.من 4 روزه اکانتم و طلائی کردم ولی روزی 1 دلار بیشتر نمیده بهم اینجوری که باید اخر ماه کلشو واسه تمدید عضویتم بدم.

    • برای اینکه درآمد خودتون رو بالا ببرید باید از کد html استفاده کنید. در غیر اینصورت روزی بیشتر از یک دلار درآمد نخواهید داشت.

    • اگر قصد سرمایه گذاری پول را دارید بهتر است به صورت بیت کوین دریافت کنید. اگر می خواهید به ریال تبدیل کنید بهتر است که به صورت دلار دریافت کنید.

  • سلام یه سوال داشتم که وقتی که در آمدم ۲۰دلار شد میتونم از خود پولی که جمع کردم برای ارتقا به گولد استفاده کنم ؟

  • دوستان سلام، من یک بررسی جامع و خلاصه از بحث آپگرید بگم که خیالتون راحت بشه.

    ببینید ماه اول که آپگرید کنید 20 دلار میخواد و این آفر کاملاً محدوده و واسه اولین بار اینجوری. ماه دوم به بعد همون 30 دلار رو میگیره.

    وقتی آپگرید کنی برای اینکه مقرون به صرفه باشه باید HTML Code رو بگیرید و ازش استفاده کنی. عموماً با استفاده از HTML Code و کلیک های تبلیغات حدوداً روزی 5 دلار به شما میده که میشه ماهانه 150 دلار. شما 30 دلار هم که به خاطر آپگرید ماه بعد کم میکنید، 120 دلار سود برای شما میمیونه. البته این حالت عموماً ایده آل هستش.

    من میخوام آپگرید کنم اما دوستان دو تا سوال. این سایت به ازای کلیک زیرمجموعه مستقیم هم پولی به معرف میده یا فقط به ازای آپگرید و ثبت نام پول میده؟ چون من از یکی فعالان پرسیدم گفت فقط 1 بار پول آپگرید رو میده و بس ولی اینجا دیدم که بعضیاً گفتم 0.08 میده.

    سوال دوم هم اینکه کیا HTML Code دارن و تو سایت قرار دادن؟ من میخوام HTML Code هاشون رو ببینم. لطفاً آدرس سایت ها رو برام بفرستین ممنون میشم.

    امیدوارم براتون مفید باشه.

    • سلام
      استارکلیکس تنها یک بار برای عضو شدن زیر مجموعه کومیسیون می دهد و بابت کلیک های آنها پولی پرداخت نمی کند. در ضمن مقدار پورسانت عضویت هم اخیرا از 0.08 به 0.05 کاهش داده اند.
      ممنون از توضیحات شما.

      • سلام
        من به فردی پیام دادم و گفتن از طریق ریفرال کسب درآمد قابل توجه دارند. به همین دلیل پرسیدم.

        دوستان شما تبلیغات HTML Code رو در کدوم سایت ها قرار دادین؟ میشه تبلیغات خودتون یا اسم سایت ها رو برام بفرستین؟ خیلی ممنون که وقت گذاشتین

  • سلام و خسته نباشین
    من یه مشاوره میخواستم بگیرم من الان 50 دلار از سایت دریافت کردم بصورت بیتکوین بعد متوجه شدم که بیتکوین خودش ارزشش میره بالا من زیاد تجربه پول دیجیتال ندارم بنظر شما بهتر هست که من 50 دلار رو که بصورت دیجیتال دارم نقد کنم یا نگه دارم بره بالا؟
    ممنون میشم جواب بدین و ممنون از اینکه این سایت ها رو معرفی میکنن

    • سلام
      قیمت بیت کوین نوسان زیادی داره برخی از پیش بینی ها میگه خیلی بالاتر ممکنه بره. از طرفی قیمت دلار هم در ایران روز به روز بالاتر میره. به نظر من اگر به پولش نیاز ندارید بعنوان سرمایه گذاری بیت کوین در حساب کیف پول خودتون نگه دارید.

    • ممنون بله چشم فعلا نگه میدارم امیدوارم گرونتر بشه و از طریق این هم سود کنم
      در ضمن من متوجه شدم یه سری تبلیغات بدون فیلتر شکن کم میشه وقتی با فیلتر شکن میرم تبلیغا بیشتر میشه فکر کنم دلیلش این هست که سایتهای که تو ایران فیلتر هستن رو نشون نمیده خواستم اینو بگم شاید بدرد بخوره

  • سلام خدمت ادمین سایت
    ممنون از پاسخ دهی منابسبتون
    ادمین جان بنده یه چند تا سوال داشتم
    اون کد HTML که میفرمایید فقط برای دارنده وبسایت کارایی داره؟
    ینی اگه وبسایت نداشته باشم نمیتونم از اون کد استفاده کنم؟
    بنده اگه یه وبلاگ تو BLOGFA.COM ایجاد کنم و اون کد رو اونجا قرار بدم میشه استفاده کرد؟
    ینی اون کد بعد اینکه تو یه سایت قرار داده شد تبدیل به لینک میشه؟
    گیج شدم لطفا کمی راهنمایی کنین چجوری از این کد HTML استفاده کنم ممنون ارادتمند شما

    • سلام
      می توانید با قرار دادن کد HTML در سایت از آن کسب درآمد کنید. خود استارکلیکس برای دوستانی که وب سایت ندارند Weebly و Wix را معرفی کرده که می توانید در آنها برای خود وب سایت بسازید و کد Html را در آنها قرار دهید.

  • سلام خدمت ادمین گل خسته نباشین
    من تو این سایت میخام اکانتم رو طلایی کنم و به گلد ارتقا بدم ولی وقتی روی اپگرید میزنم اینو میگه
    Unfortunately, account upgrade is not available as the number of daily limit for account upgrade has been reached.
    چقد طول میکشه درست بشه به پشتیبانی هم پیام زدم جواب ندادن
    عایا از اول دلت اکانت بزنم یه اکانت دیگه بسازم؟
    مشکل عمومیه یا فقط برای منه

  • ببخشید چطوری بیت کوین رو به وب مانی تبدیل کرد من تو گلدن تونستم 75 دلار دریاف کنم به صورت بیت کوین اما الان میخوام به وب مانی تبدیل کنم کسی یا سایتی رو میشناسید که بشه اینکارو انجام داد؟

    • سلام. صبر کن بینم الان تو میخوای بیت کوین را به دلار وب مانی تبدیل کنی؟ مگه فرقی بین چینج کردن اون ها به ریال است؟

  • میبخشین آدمین جان بنده میخام این لینک رو در سایت کلیک فکس بعد از عضویتم به عنوان آگهی کلیکی تبلیغ کنم به نظرتون شدنیه؟
    خاهشا راهنماییم کنین میخام فردا اکانت رو گلد ارتقا بدم سیصد تومن میکنه

  • سلام خدمت آدمین گل سایت
    میشه توضیح بدین این لینک HTML سایت دقیقا چیه و عملکردش چطوریه؟
    این لینک رو تو چجور جاها میشه تبلیغ کرد و به اشتراک گذاشت؟
    مثلا من میتونم تو یه پیج اینستا یا یه جای عمومی این لینک رو تبلیغ کنم؟
    این لینک مثلا شبیه چیه چجور لینکی هست؟
    این لینک عایا خصوصیه؟ من میخام تو یه سایت بدم این لینک رو واسم تبلیغ کنن بنظرتون ایده خوبیه میشه درامد داشت؟

    • سلام
      این کد به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می گیره . به هر روشی که بتونید افراد و ترغیب کنید که روی تبلیغاتش تبلیغ کنند شما می تونید کسب درآمد کنید.
      خیر این کد را در اینستاگرام نمی تونید بذارید و مخصوص وبلاگ و وب سایت است. به این صورت که شما کد را در سایت قرار می دهید و تبلیغات در آن نمایش داده می شود. باید کاربران سایت ( نه خود شما) با IP های متفاوت برروی آنها کلیک کنند.

  • با سلام شما عرض کردید میتونیم با استفاده از سایت های ایرانی معتبر در پرداخت های بین المللی عضویت طلایی بخریم…..
    یعنی منظورتون اینه که اگه ما با مدیریت اون سایت به توافق رسیدیم نام کاربردی و رمز عبور سایتمون رو به اون بدیم تا او کارمون رو راه بندازه؟؟
    یا غیر از اینه؟؟

  • آقا من 3 ماهه تو این سایت هستم که شما معرفی کردی بعد الان پول جمع کردن که ارتقا بدم ولی هرچی اون لینک رو میزنم میگه دیگه نمیتونی ارتقا بدی من الان 2 دلار تو حسابنم دارم البته چند روز پیش اینطوری شد بعد دوباره درست شد بعد من ارتقا ندادم گفتم بذارم از اول هفته اما الان باز این پیام رو میده چیکار باید بکنم؟

    • سلام
      بهتره دوباره منتظر بشید که شاید اجازه ارتقا به شما بدهند. من از مدیر این سایت سئوال کردم که چرا بعضی ها نمی تونند طلایی شوند و در جواب گفتند که عضویت طلایی محدوده و نمیتونند به همه اجازه عضویت طلایی بدهند.

  • سلام خسته نباشید یه سوال داشتم. با ارتقای اکانت روزی چقد درامد دارم و اینکه واقعا هر ماه باید ارتقا داده شود یا فقط شایعه است ممنون

    • با ارتقای اکانت به طلایی، اگر بتوانید مانند برخی از کاربران از کد HTML درآمد کسب کنید، تا 8 دلار درآمد خواهید داشت. اگر فقط کلیک مستقیم انجام دهید روزی 1 دلار+ 25% افزایش در سود ریفرال.

  • سلام.
    من میخواستم حساب بانکی رو به اکانت استار‌کلیکس وصل کنم ولی SWIFT code میخواد که بانک های انگلیس و ایرلند این رو دارند.
    چه‌جوری باید حساب بانک ملی رو به استارکلیکس وصل کنم؟! توی هر فیلد چی بنویسم؟

  • سلام ممنون سایت خوبتون امید وارم که خوب باشید ببخشید در سایت ستار کلیک ثبت نام کردم و اکانتم رو هم طلایی کردم و سایت هم درست کردم کد html رو هم قرار دادم ولی باهر سیستمی که باز میکنم پول نمیاد به حسابم به جز چند باری

    • سلام
      برای اینکه پول به حسابتون بیاد باید افراد دیگر برروی تبلیغات HTML شما کلیک کنند. اگر از یک IP همه کلیک ها انجام شود سایت قبول نمی کند.

  • من از طریق لینک شما ارتقا دادم خواستم بگم دمتون گرم من دریافت کردم و سایت واقعا خوبیه با این اوضاع که الان هست یه همچین درآمدی خیلی کمک میکنه من یه ماهی که کلیک کردم 90 دلار درآورم امیدوارم که ماه بعد هم همینطور باشه و اگه سایت دیگه ای سراغ دارین که مثل این پرداخت کنه خواهش میکنم بگین به پول احتیاج دارم
    ارادتمند شما
    رضا

  • جناب ادمین من از طریق لینک شما طلائیی کردم الان به 52 دلار رسیدم و میخوام برداشت کنم میشه یه توضیح بدین که بهترین روش برای برداشت چیه؟ این سایت atadpay.co رو تو اینترنت پیدا کردم لطفا توضیح بدین چطوری بیت کوین رو ریال کنم که کمترین کارمزد رو داشته باشه

  • سلام خدمت ادمین سایت و همه دوستان
    من سایتو یک ماهی هست ثبت نام کردم
    به شدت منتظر اون لحظه بودم که ۲۰ دلار جمع بشه اکانتو گلد کنم،
    ولی الان با خوندن نظرات کلا نا امید شدم،
    اینکه میگید بدون کد html روزی یک دلار بیشتر نمیده کلا حالمو گرفت،
    بعضی از دوستانم گفتن بدون html همون 5 دلار در روزو میده ،
    الان دقیقا بین دو راهی موندم برای تبدیل اکانت سیلور به گلد
    دوستانی که تجربه دارن ممنون میشم واقعا بگید کدومش درسته؟

    • سلام دادا منم اول مث شما بودم ولی بعدا یکم که بهش ور رفتم درست شد. اگه از کد استفاده نکنی روزی 1 تا 2 دلار درآمد داری اگه از کد استفاده کنی روزی 4 تا 5 دلار. کد به تنهایی کار نمیکنه یعنی همینطوری باز نمیشه. کد رو من گذاشتم تو به صفحه که اونم مجانیشو پیدا کردم یعنی 1 ریالم واسه زدن سایت ندادم کد رو تو سایت کپی کردم راه افتاد اگه پایه هستی بیا کد های هم و کلیک کنیم البته اگه ارتقا دادی اینطوری درآمد هر دومون بیشتر میشه

      • آفا کیوان چطوری سایت خارجی مجانی پیدا کردید ؟ اگه میشه به ما هم بگید لطفا .تا با کمک هم درآمد همدیگه رو بالا ببریم

        • جان من راس میگی یعنی میشه یه سایت بزنی و کد خودت رو بذاری داخلش و با یه سیستم دیگه روش کلیک کنی تا پولت به پنج دلار برسه آیدی تلگرامت بده داداش

      • سلام بزرگوار. ممکنه منو راهنمایی کنید که چجوری کد رو تو سایت بزارم. من اصلا خودم سایتی ندارم. اول باید سایت درست کنم؟

    • بهتره از ریفرال استفاده کنی اگه میخوای به گلد تبدیل کنی چون بهت 25% درامد هر یک رفیرال را میدن.

  • سلام داداش من 110 دلار از سایت گرفتم تا حالا تو حساب طلائی میخوام بدونم کسی به پلاتینوم ارتقا داده؟ و اگه داده چقدر درآمد داره؟ تو طلایی شما باید همه تبلیغایی که میده رو کلیک کنی بین 4 تا 6 دلار میشی برنده شد تو حساب پلاتینونم چقدر از این بیشتر؟

  • سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان منم از طریق همین صفحه رفتم استار کلیک و ثبت نام کردم و ارتقا دادم به طلایی و روزانه بدون کد اچ تی ام ال و رفرال نمیشه بیشتر از 1 دلار درامد داشت ..تنها مزیت نسبت به بقیه لود سریع تبلیغات هست .ممن.ن از مدیر سایت که پاسخگو هستن
    سوال من اینه که تحقیقات زیادی کردم که بهترین سایت کلیکی از نظر امکانات سایت –تعداد تبلیغات–مبلغ هر کلیک–پاداش از رفرال ها و پتانسیل درامد در ماه انجام دادم وای واقعا گمراه کننده هست ممنون میشم نظر جناب عالی رو بدونم واقعا برای کاربر ایرانی از همه بهتر کدوم هست

    • با سلام
      ما سایت های کلیکی معتبر که میشه از طریقشون درآمد واقعی داشت رو توی پست بهترین سایت های کلیکی معرفی کریم. اون پست همیشه آپدیت میشه و اگر سایت جدیدی که مناسب باشه پیدا بشه اونجا معرفی می کنیم تا بقیه دوستان هم بتونند ازش استفاده کنند و در صورت تمایل ریفرال شوند یا مستقیم عضو شوند. اگر هم سایتی مشکلی پیدا کنه از لیست حذف میشه. پیشنهاد میکنم که گاهی به اون پست سر بزنید و مطالبش رو نگاه کنید.

  • جناب خیلی ممنون از این سایت خوبتون من تمام این سایتهایی که معرفی کردین عضو شدم همه عالی هستن و اکثرا پرداخت کردن فقط سایت استار میخوام بدونم بهترین راه برای تبدیل بیت کوین به ریال چیه؟ الان بهم بیت کوین داده اما یه چند تا سایت ایرانی که رفتم میگن کار نمی کنن. چه پیشنهادی دارین واسه تبدیل سریع و کم هزینه بیت کوین به ریال؟
    یا علی

  • دمتون گرم خیلی سایت خوبی معرفی کردین منم مدتیه طلائی کردن و برام دیروز 65 دلار برام واریز کرد فقط پیشنهاد میکنم این مقاله رو پاک کنین چون باعث میشه ایرانا حمله کنن و بعد سایت کلا فیلتر بشه یا رو ایرانی ببندن ما همین پول کمیم که میاد واسمون راضی هستیم اما خواهشا تبلیغ نکنین سایت رو فردا فیلتر میشه رو ایران. سال نوتون هم مبارک باشه

    • برای ریفرال گیری باید لینک Referral که سایت در اختیار شما می گذارد را با دیگران به اشتراک بگذارید تا آنها از طریق آن لینک عضو آن سایت کلیکی شوند

  • سلام.دوست عزیز چرا ناامید میکنی خواننده هارو؟! کی گفته اگه طلایی کنیم فقط HTML میشه و کلیک نداره؟!اتفاقاً جفتشو داره.برا اونایی ک تنبلن یا بهرحال سایت دارن،HTML گذاشتن،چون بهرحال طرف 19.5دلار میده.نباید ی امتیازی بهش بدن؟!و کاربر طلایی حتای بدون زیرشاخه و سایت هم میتونه فقط باکلیک کردن درامد بدست بیاره.و هم از راه بانکی یا بیت کوین دریافت کنه!!زیادی بزرگش کردین این سایتو.یجوری اختصاریش نکنید ک بگیم بله مال از ما بهترونه
    نه!!هیچم اینجور نیس.آقا بیاید عضوشید.پولم میده.خوبم میده…!!

    • دوست عزیز الان بنده از شما یک سوال دارم.

      من میخوام عضویت گلد بگیرم اما کامنت های دیگر دوستان در اینجا میگه که با کلیک کردن فقط «1 دلار» میده در حالیکه در سایت میگه مثلاً روزی 8 دلار. خب اون 7 دلار رو از کجا باید تامین کرد؟ طبیعتاً از HTML Code.

      مشکل هم اینجاست. شما میگید که تمام 8 دلار رو با کلیک میده و html code صرفاً یک آپشن دیگه هست؟! اگر بلی، پس بقیه کامنت ها چی میگن؟

      بالاخره ما که نفهمیدیم میشه با فقط کلیک کردن روی آگهی ها در خود سایت استار کلیک با عضویت گلد به روزی 8 دلار برسیم یا باید روی HTML Code هم کلیک کنیم…

      لطفاً اگر اطلاع دارین، دریغ نکنید.

      • سلام
        برای اینکه بتوانید 8 دلار در روز در استارکلیکس درآمد داشته باشید باید یک سایت بربازدید داشته باشید که دیگران برروی تبلیغات HTML شما کلیک کنند. با کلیک مستقیم برروی تبلیغات معمولی روزی حدود 1 دلار درآمد خواهید داشت.

  • جناب لطف کنین راهنمایی کنین من حسابم طلایی هست ولی روزی 3 تا 4 دلار بیشتر در نمیارم الان میخوام بدونم که

    1. آیا اگه آی پیم دائنم تغییر بدم درآمدم بیشتر میشه؟ آیا با آیپی ایران بریم میندن؟ من الان آی پیم رو عوض می کنم اما بضعی ها میگم با آی پی ایران هم میشه
    2. چطوری می تونم به پلاتین ارتقا بدم آیا شما کسی رو میشناسین که اینکارو کرده باشه؟ چون میگن به ایرانیا نمیدن
    3. من یک بار پول دریافت کردم ولی باید به 50 دلار مبیرسیم آیا این محدودیت تو پلاتین از بین میره؟
    4. از رفرال گیری چقدر میشه درآمد داشت ؟ بعد پول رفرال کجا میره؟ مستقیم میاد تو سایت؟

    ممنون میشم جواب بدین

  • سلام دوستان عزیز بنده الان دو ماه اینجا طلایی کردم و با کلی وقت گذاشتن تونستم ماه اول 70 دلار دریافت داشته باشم ماه دوم درامدم یکم بیشتر شد و الان تو 10 روز 50 دلار تونستم درآمد داشته باشم اما مشکلم این که اینا پول میزنن به بیت کوین اما قیمت بیت دائما بالا پایین میره و تا بخوای پول رو ریال کنی با اوضاع الان بازار یه مقدار از دست میدی آیا راهی هست که پول رو مستقیم دریافت کنی؟ مثلا اگه من یه پی پال بتونم جور کنم چطوری میشه پی پال رو ریال کرد و آیا مثلا منکه ترکیه هستم ارسال از وسترن یونیون انجام شدنی هست؟ ممنون میشم پاسخ بدین و دستتون درد نکنه

  • سلام دوست عزیز
    اگه در حالت سیلور به درآمد 19.95 دلار برسم با همین مبلغ اکانت (بدون انتقال) میتونم اکانتمو به گلد ارتقا بدم؟
    و به همین صورت از گلد به پلاتینیوم یا از سیلور به پلاتینیوم وقتی به درآمد 49.95 دلار رسیدم؟
    البته فرمودید پلاتینیوم برای ایرانیها مجاز نیست.یعنی واقعا هیچ ایرانیی نتونسته پلاتینیوم بگیره!؟
    با تشکر از پاسخگویی شما

    • سلام،
      بله با درآمد حاصل از کلیک کردن می توانید حساب خود را به طلایی ارتقا دهید ولی از طلایی نمی توانید به پلاتینیوم ارتقا دهید حتی اگر موجودی شما به حد نصاب رسیده باشد.

  • سلام خسته نباشید
    اگر من عضویت طلایی انجام بدم میتونم بدون زیرمجموعه و بدون HTML روزی 6.75 $ در بیارم ؟!
    آخه خودش نوشته روزی حدودا 6$ دلار یعنی ماهی 180 دلار
    یعنی میشه به تنهایی دیدن تبلیغات این مبلغ رو به دست آورد ؟!
    لطفا به کمک نیاز دارم !راهنمایی کنید

  • سلام وقت یخیر
    ببخشید من اکانت گلد را از طریق بیت کوی خریداری کردن و رسید پرداخت هم برایم ارسال شد، اما اکانت من بعد از گذشت چند ساعت هنوز نقره ای است.
    ضمنا زیرمجموعع هایم حذف شده است.
    آیا بیت کوینی که خریداری کرده ام قابل بازگشت از سایت استارکلیک هست؟ متشکر

    • سلام
      گاهی ممکن است که چند ساعت طول بکشد که حساب عضویت شما طلایی شود ولی بعد از چند ساعت انجام می شود. ( حتما فراموش نکنید که ایمیل و تلفن خود را تائید کنید )
      شما از درآمد زیرمجموعه ها در این سایت پورسانت دریافت نمی کنید. فقط در هنگام عضویت زیرمجموعه، به حساب شما 0.08 دلار واریز می شود.

  • آقا من ماه پیش عضو شد از طریق این لینک شما و ارتقا دادم الان بعد یک ماه 60 دلار فقط بهم داده 25 دلار دیگه تو حسابم مونده تو صفحه دریاف که میردم زده باید به حداقل برسی اما سریه اول که 60 دلار داد اینون نگفت الان میخوام 25 دلار رو بکشم بیرون اینون میگه به ساپورت ایمیل دادم اما نمیفمم چییه منظرورش میشه راهنمایی کنی؟

    • پس از ارسال مدارک 2 هفته طول میکشه که پول رو پرواخت کنند که البته برای پرداخت موجودی باید بیشتر از 50 دلار باشه. همچنین اگر روی پرداخت اتوماتیک باشید بعد از رسیدن به بالای 50 یا 60 دلار اغلب خود سایت بدون مدارک پرداختی انجام میده.

  • من یه وب سایت رایگان خارجی راه اندازی کردم و از کد داخل وب سایت استفاده کردم.
    گاهی وقت ها جواب میده و خیلی وقت ها جواب نمیده و پولی به حسابم اضافه نمیشه.
    به نظر شما علت چیه؟؟

  • سلام ببخشید یکی از دوستام از طریق لینک رفرال من عضو این سایت شد اما چرا به زیر مجموعه های من اضافه نشد؟

  • سلام.
    من عضویتم رو طلایی کردم.
    ولی زمانی که از html code تو سایتم استفاده میکنم و تبلیغات رو با هر سیستمی باز میکنم هیچ پولی به اکانتم نمیاد.
    علت چیه؟

    حتی زمانی که زیر مجموعه میگیرم هم پولی به اکانتم نمیاد

  • سلام عزیز خسته نباشید
    من قبل از اینکه سایت شما رو ببینم توی این سایت عضو شدم، الان از من یه سری مدارک میخوان
    تاییدیه مالیاتی از همشون سخت تر و بدتره!
    باید چکار کنم ؟
    مدرک جایگزینی برای این مورد نیست ؟
    شما خودتون هم این مدرک رو ارائه دادین ؟
    میشه توی تلگرام برام بفرستید که ببینم این گواهی چی هست که بتونم از اداره داراییمون بخوام بهم بده همچین گواهی؟

    • سلام
      از آنجاییکه دفتر اصلی سایت استارکلیکس در ایرلند است و قوانین مالیاتی اروپا نیز بسیار سخت گیرانه است، برای تایید هویت سخت گیری انجام می دهند. شما مدارکی که موجود دارید را ارسال کنید. تا به امروز کاربران توانسته اند پول های خود را با ارسال مدارک که از همه مهم تر کپی پاسپورت است دریافت کنند. مدرک مالیاتی نیازی به ارسال ندارد، در ایمیل خود اعلام کنید که چنین مدرکی را ندارید. این قوانین اغلب برای جلوگیری از پولشویی است و مربوط به کاربران اروپایی و امریکایی می باشد

  • سلام و خسته نباشید میشه یه توضیح بیشتری برای این که چطوری به حساب داخل کشور منتقل کنیم بگید و چطوری اطلاعات رو وارد کنیم ؟؟؟؟

  • سلام.خسته نباشید.از یکی از دوستان شنیدم که واسه داشتن درامد خوب باید حتما زیرمجموعه و یا سایت انگلیسی داشته باشیم،درست گفتن؟و اینکه اگه بخوایم
    زیرمجموعه داشته باشیم حدودا باید چندتا زیرمجموعه داشته باشیم تا یه درامد معقول داشته باشیم؟در حدود ماهی مثلا ۵۰، ۶۰ دلار

    • سلام
      بله برای درآمد باید زیر مجموعه بگیرید و از هر کدام 0.08 دلار به شما اضافه می شود. اما در این سایت از درآمد ریفرال ها چیزی به معرف داده نمی شود.

  • سلام من آپ کردم و طلایی و 50 دلار رو پر کردم الان 52 دلار هست درخواست میدم کسی پیگیر نیست تازه یک ایمیل ارسال کردن مدارک رو بفرستم که فرستادم جز تایید مالیاتی که نفهمیدم چیه
    ولی هنوز چیزی تغییر نکرده نمیدونم چکار کنم

  • آقای قانعی ببخشید مزاحمتون میشم آیا این سایت هنوز هم سایت معتبریه ؟
    چون توی هیچکدوم از رتبه بندی های سایت های کلیکی وجود نداره
    و اینکه شما پیشنهاد میکنید با کدوم سایت این کار رو شروع کنیم؟

    • سلام
      بله سایت استارکلیکس معتبر است و پرداختی انجام می دهد. دلیل اینکه در رتبه بندی ها در رده پایین قرار دارد محدودیت این سایت است. برای مشاهده تایید پرداخت می توانید از این لینک استفاده کنید.

  • سلام عرض میکنم خدمت ادمین محترم
    سوال اولم اینکه تو سایت star-clicks عضویت گلدن یا التیمیت که میخریم یا همان آپگرید میکنیم همیشگی است یا باید ماه به ماه پول آپگرید رو بدیم؟؟؟
    و سوال دومم اینکه من اگه بخوام عضویت التیمیت رو بخرم و بدون داشتن زیرمجموعه مستقیم چقدر میتونم با کلیک کردن تمام آگهی ها در بیارم و یا به عبارتی دیگر این سایت با سرمایه گذاری و بدون داشتن زیرمجموعه میتونه سودی بده و اگه بده مثلا تو عضویت آلتیمیت چقدر سود میده؟؟؟
    لطفا ادمین محترم پاسخ بدین

    • سلام
      چنانچه در این سایت عضویت خود را ارتقا دهید همیشگی نمی باشد و نیاز به تمدید ماهانه دارد. البته خود سایت در این مورد مطلبی ننوشته است.
      پاسخ به سئوال دوم اینکه تبلیغات این سایت کلیکی محدود است و اگر ریفرال مستقیم نگیرید درآمدتان در ماه بیش از 3 الی 4 دلار نخواهد رسید.

  • با سلام سوال اولم اینه در روز بیش از10 تبلیغ نشون نمیده ؟ دوما از حساب وبمانی برای پرداخت انجام نمییده؟ کدوم سایت کلیکی از وبمانی میتونیم پول برداشت کنیم ؟ و سوال بعد اینکه در استار کلیکس میتونیم درامدمان را به صورت مستقیم به حساب بانک های داخلی انتقال دهیم؟ باتشکر

    • سلام
      در سطح Silver بیش از 10 تبلیغ برای دیدن در روز وجود ندارد.
      پرداخت به پرفکت مانی انجام نمی دهد
      مستقیم نمی شود درآمد را به حساب بانک های داخلی انتقال دهید و باید از واسط استفاده کنید.

  • سلام من روی تبلیغات کلیک میکنم ولی نمیدونم چرا هردفعه صفحه لاگین میاد. میزنم باز روی تبلیغات باز میره لاگین و همینجوری ادامه پیدا میکنه
    دلیلش چیه؟

  • ممنونم از توضیحاتتون من ثبت نام کردم با لینک رفرال رفرال گرفتم ولی به رفرال ها اضافه نشد مشکل چیه
    از طریق بیت کوین میخوام upgrad کنم آدرس ولتشونو دادن اگر انتقال بدم از کجا میفهمن من بودم یا میتونم از طریق صرافی مستقیم انتقال بدم؟
    چند وقت بعد upgrad میشه ؟
    تو یکی از سایتای خارجی خوندم یکی پول داده ولی upgrad نکردن اگر میشه راهنمایی کنید ممنونم

    • سلام،
      – اگر ریفرال شما ایمیل و شماره تماسش رو تایید نکنه، به لیست ریفرال های شما اضافه نمیشه.
      – اگر سایت انگلیسی زبان ندارید، یا نمیتونید ریفرال جمع آوری کنید، پیشنهاد میکنم اصلا توی این سایت فعالیت نکنید! چون حداقل موجودی برای برداشت از این سایت 50 دلار هست. شما 20 دلار میدید، یک ماه فقط با کلیک 30 دلار درآمد کسب میکنید (بدون سایت و بدون ریفرال) اما نمیتونید پولتون رو برداشت کنید!
      افرادی توی این سایت موفق میشن که سایت انگلیسی زبان دارند که میتونن از طریق کدهای html درآمد کسب کنند. و یا افرادی که با جذب ریفرال میتونن درآمدشون رو بالا ببرن.
      – درمورد آپدگرید همون لحظه ارتقا انجام میشه.
      – پیشنهاد میکنم برید سراغ سایت نئوباکس اگر میخواهید توی سایت های کلیکی فعالیت کنید:
      tejaratafarin.com/درآمد-میلیونی-از-اینترنت-واقعیت-است

  • سلام خسته نباشید
    اگه میشه در مورد نحوه ارتقای اکانت بیشتر توضیح بدین درست متوجه نشدم
    خیلی ممنون بابت زحماتتون

دیدگاهتان را بنویسید