بازار فارکس امروز – بازارها محتاطانه خوشبین هستند، دلار آمریکا افزایش یافت

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه که باید در روز سه شنبه 9 خرداد در بازار فارکس بدانید:

شاخص دلار امریکا DXY

دلار آمریکا (USD) در برابر رقبای خود تقویت می شود و شاخص دلار آمریکا به بالاترین سطح خود از اواسط مارس رسیده است و نزدیک به 104.50 نشسته است.

امروز گزارش اعتماد مصرف کننده هیئت کنفرانس برای ماه می و داده های شاخص قیمت مسکن در ماه مارس منتشر خواهد شد که می تواند بر عملکرد دلار آمریکا تأثیر بگذارد.

توافق بین جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس نمایندگان جمهوری‌خواه برای تعلیق محدودیت بدهی، تأثیر مثبتی بر احساس ریسک داشته است، به طوری که معاملات آتی شاخص سهام آمریکا در ساعات معاملاتی اروپا افزایش‌هایی را نشان می‌دهد.

یورو به دلار EUR/USD


EUR/USD در ضعیف ترین سطح خود در 10 هفته گذشته، زیر 1.0700 معامله می شود، که این کاهش به طور بالقوه تحت تأثیر داده های شاخص هماهنگ قیمت مصرف کننده اسپانیا، کاهش در ماه مه را نشان می دهد.

پوند به دلار GBP/USD


GBP/USD نزدیک به 1.2350 ثابت می ماند.

دلار به ین ژاپن USD/JPY


USD/JPY ابتدا افزایش یافت اما بعداً تحت تأثیر تعهد بانک مرکزی ژاپن به حفظ سیاست پولی آسان به زیر 140.50 سقوط کرد.

اونس جهانی طلا - XAU/USD


قیمت طلا در ابتدا به پایین‌ترین سطح خود از اوایل ماه مارس نزدیک به 1930 دلار کاهش یافت، اما بعداً به بالای 1940 دلار بهبود یافت که احتمالاً به دلیل کاهش بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری آمریکا تقریباً 1 درصد است.

بیت کوین - BTC/USD


بیت کوین (BTC/USD) روز دوشنبه ضررهای نهایی را تجربه کرد، اما بالای 27500 دلار باقی ماند، در حالی که اتریوم (ETH/USD) حدود 1 درصد از دست داد اما نزدیک به 1900 دلار تثبیت شد.

اتریوم - ETH/USD

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید