بازار فارکس امروز – شروع آرام هفته ای مملو از رویدادهای کلیدی

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز دوشنبه 8 خرداد در بازار فارکس بدانید در اینجا آمده است:

بازارهای مالی روز دوشنبه به دلیل شرایط آرام معاملاتی در آرامش نسبی هستند. بازارهای بریتانیا به دلیل تعطیلات بانکی بهار بسته هستند و معامله گران آمریکایی از تعطیلات آخر هفته طولانی برای روز یادبود لذت می بردند.

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان جمهوری خواه، به توافقی دست یافتند که به طور موقت محدودیت بدهی را به حالت تعلیق درآورند تا از نکول بدهی ایالات متحده جلوگیری کنند. این معامله همچنان باید توسط مجلس نمایندگان و سنا تصویب شود و واکنش بازار زمانی مشاهده خواهد شد که معاملات آتی شاخص سهام آمریکا و بازارهای اوراق قرضه در روز سه شنبه از سر گرفته شود.

شاخص دلار امریکا DXY

شاخص دلار آمریکا (DXY) هفته گذشته 1 درصد افزایش یافت و سومین هفته متوالی افزایشی خود را رقم زد. روز دوشنبه، DXY در یک کانال فشرده در حدود ساعت 104.00 معامله می شد.

یورو به دلار EUR/USD

EUR/USD موفق شد از فشار نزولی در روز جمعه بهبود یابد، اما همچنان افت هفتگی بیش از 100 پیپ را تجربه کرد. این جفت در صبح روز اروپا اندکی افزایش یافت و زیر 1.0750 معامله شد.

پوند به دلار GBP/USD

به نظر می رسد GBP/USD در ابتدای هفته پس از کاهش هفته گذشته در حدود 1.2350 تثبیت می شود.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

USD/JPY هفته گذشته عملکرد قوی داشت و نزدیک به 300 پیپ به دست آورد و به بالاترین بسته هفتگی از اکتبر بالای 140.00 رسید. روز دوشنبه، این جفت در نزدیکی 140.50 صبح اروپا در نوسان بود.

اونس جهانی طلا - XAU/USD

قیمت طلا در هفته گذشته به شدت کاهش یافت و به پایین ترین سطح خود در بیش از دو ماه گذشته، زیر 1940 دلار رسید. اوایل دوشنبه، XAU/USD برای بهبودی تلاش کرد و به معاملات زیر 1950 دلار ادامه داد.

بیت کوین - BTC/USD

بیت کوین روز یکشنبه 5 درصد افزایش یافت و از کانال معاملاتی دو هفته ای خارج شد. با این حال، BTC/USD در روز دوشنبه با مقاومت 28500 دلار مواجه شد و به زیر 28000 دلار عقب نشینی کرد.

اتریوم - ETH/USD

اتریوم در آخر هفته شتاب صعودی به دست آورد و در روز یکشنبه به بالاترین سطح سه هفته اخیر بالای 1900 دلار رسید. با این حال، روز دوشنبه تحت یک اصلاح فنی قرار گرفت.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید