بازار فارکس امروز – بازارها قبل از انتشار داده های سطح متوسط محتاط هستند

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز سه شنبه 30 خرداد در بازار فارکس بدانید در اینجا آمده است:

پس از سه روز آخر هفته در ایالات متحده، شرایط معاملات در روز سه شنبه عادی شد و به نظر می رسد بازارها موضع محتاطانه ای اتخاذ کرده اند. امروز داده های شروع مسکن و مجوزهای ساختمانی برای ماه می در سند اقتصادی ایالات متحده نشان داده می شود. چند تن از سیاستگذاران فدرال رزرو (Fed)، از جمله جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس و جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک، در اواخر روز سخنرانی خواهند کرد.

شاخص دلار امریکا DXY

در طول ساعات معاملات آسیایی، بانک خلق چین (PBoC) اعلام کرد که نرخ اولیه وام (LPRs) را طبق انتظار 10 واحد پایه (bps) کاهش داده است. با این تصمیم، LPR یک ساله از 3.65٪ به 3.55٪ کاهش یافت، در حالی که LPR پنج ساله از 4.30٪ به 4.20٪ کاهش یافت. این تحول به بازارها از دست دادن شتاب در رشد اقتصادی چین را یادآوری کرد و باعث شد سرمایه گذاران از دارایی های حساس به ریسک دور شوند. در زمان انتشار، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده حدود 0.3 درصد به صورت روزانه کاهش یافت.

AUD/USD دلار استرالیا به دلار امریکا

در همین حال، صورتجلسه نشست سیاست پولی بانک مرکزی استرالیا (RBA) در ژوئن نشان داد که هیئت مدیره افزایش نرخ 25 واحد پایه یا ثابت نگه داشتن نرخ سیاستی را در نظر گرفته و در جلسه بعدی افزایش نرخ را مورد بررسی قرار داده است. RBA در نشریه خود خاطرنشان کرد، شرایط متعادل است، اما هیئت مدیره تصمیم گرفت که در مورد افزایش نرخ بهره گفتگو کند. AUD/USD در اوایل روز سه شنبه تحت فشار نزولی شدید قرار گرفت و آخرین بار مشاهده شد که در اعماق قلمرو منفی در حدود 0.6800 معامله می شود.

یورو به دلار EUR/USD

EUR/USD در روز دوشنبه زیان های کوچکی را ثبت کرد، اما برای بازیابی قدرت خود مشکلی نداشت. در صبح اروپا، این جفت به صعود به سمت 1.0950 ادامه می دهد. یورواستات داده های خروجی ساخت و ساز ماه آوریل را در اواخر جلسه منتشر خواهد کرد.

پوند به دلار GBP/USD

به دنبال اصلاح نزولی روز دوشنبه، GBP/USD در اوایل روز سه‌شنبه به سطح 1.2800 بازگشت. روز چهارشنبه، دفتر آمار ملی بریتانیا داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) را برای ماه می منتشر خواهد کرد.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

USD/JPY برای اولین بار از نوامبر در جلسه آسیایی روز سه شنبه به بالای 142.00 صعود کرد، اما مسیر خود را تغییر داد و ین ژاپن از جریان های امن سود برد. در زمان نوشتن، این جفت به سمت 141.50 کاهش یافت.

اونس جهانی طلا - XAU/USD

قیمت طلا پس از بسته شدن نسبتاً پایین در روز دوشنبه به بالای 1950 دلار بازگشت. بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در اوایل روز سه شنبه تقریباً 1 درصد کاهش یافت و به XAU/USD کمک کرد تا جای پای خود را پیدا کند.

بیت کوین - BTC/USD

بیت کوین در روز دوشنبه نزدیک به 2 درصد رشد کرد اما حرکت صعودی خود را نزدیک به 27000 دلار از دست داد. اتریوم همچنان در محدوده باریکی کمی بالای 1700 دلار در نوسان است.

اتریوم - ETH/USD
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید