بازار فارکس امروز – سرمایه گذاران در انتظار تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره و نشست پس از آن

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز چهارشنبه 24 خرداد در بازار فارکس بدانید:

بازارها در اواسط هفته موضع محتاطانه ای اتخاذ کرده اند، زیرا سرمایه گذاران برای اطلاعیه های سیاست پولی فدرال رزرو (FED) آماده می شوند. فدرال رزرو همچنین خلاصه اصلاح شده پیش بینی های اقتصادی، به اصطلاح طرح نقطه ای را منتشر خواهد کرد و جروم پاول، رئیس FOMC، در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره چشم انداز سیاست ها اظهار نظر خواهد کرد. امروز همچنین سند اقتصادی ایالات متحده شاخص قیمت تولید کننده (PPI) را برای ماه می و یورواستات داده های تولید صنعتی ماه آوریل را منتشر خواهد کرد.

اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) روز سه شنبه اعلام کرد، تورم در ایالات متحده، همانطور که با شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اندازه گیری می شود، در ماه می از 4.9 درصد در آوریل به 4 درصد در سال کاهش یافت. همانطور که انتظار می‌رفت، شاخص CPI اصلی، که قیمت‌های مواد غذایی و انرژی نوسان را در نظر نمی‌گیرد، از 5.5 درصد در همان دوره به 5.3 درصد کاهش یافت. پس از گزارش تورم، احتمال افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره فدرال رزرو توسط گروه CME Group FedWatch Tool به زیر ۱۰ درصد رسید.

تحلیلگران Danske Bank گفتند که در پیش نمایش نشست ژوئن FOMC، “ما انتظار داریم فدرال رزرو نرخ های بهره را بدون تغییر نگه دارد. تمرکز بر ارتباطات در مورد افزایش احتمالی در جولای و نقاط به روز شده خواهد بود.” بعید است که فدرال رزرو درهای افزایش را ببندد، اما ما شک داریم که آنها تحقق پیدا کنند.

مرتبط: فدرال رزرو ممکن است چرخه افزایش نرخ بهره را به پایان برساند – جی پی مورگان

شاخص دلار امریکا DXY

شاخص دلار آمریکا زیان های روز سه شنبه را زیر 103.50 و معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده را تثبیت می کند. در همین حال، بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده نزدیک به 3.8 درصد در نوسان است.

یورو به دلار EUR/USD

EUR/USD در روز سه شنبه به بالاترین سطح خود در نزدیک به یک ماه گذشته در 1.0825 صعود کرد و سپس در روز چهارشنبه در حدود 1.0800 وارد فاز تثبیت شد.

پوند به دلار GBP/USD

GBP/USD در روز سه شنبه افزایش شدیدی را ثبت کرد و در اوایل روز چهارشنبه به روند صعودی خود ادامه داد. این جفت آخرین بار بالای 1.2600 معامله شد.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

USD/JPY سومین روز معاملاتی متوالی را در محدوده مثبت در روز سه شنبه بسته بود، اما پس از آزمایش 140.00، شتاب صعودی خود را از دست داد.

اونس جهانی طلا - XAU/USD

قیمت طلا با واکنش اولیه به داده‌های ملایم تورم آمریکا در روز سه‌شنبه به 1970 دلار صعود کرد، اما در بحبوحه بازگشت قاطع بازده اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا در اواخر جلسه آمریکا، مسیر خود را تغییر داد. XAU/USD در جلسه روز چهارشنبه اروپا به رشد اندکی در حدود 1950 دلار چسبیده است.

بیت کوین - BTC/USD

بیت کوین بدون جهت باقی می ماند و در کانالی باریک کمی زیر 26000 دلار به بالا و پایین حرکت می کند. به طور مشابه، اتریوم در تلاش است تا از محدوده هفتگی خود خارج شود در حالی که نزدیک به 1750 دلار در نوسان است.

اتریوم - ETH/USD
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید