بازار فارکس امروز – جفت های اصلی همچنان در محدوده های آشنا در نوسان هستند

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز پنجشنبه 18 خرداد در بازار فارکس بدانید در اینجا آمده است:

عملکرد بازار در نیمه دوم هفته متلاطم است و جفت ارزهای اصلی همچنان در محدوده هفتگی خود در نوسان هستند. امروز یورواستات آخرین بازبینی رشد تولید ناخالص داخلی (GDP) سه ماهه اول را منتشر خواهد کرد و مطالبات اولیه هفتگی بیکاری در روز پنجشنبه در سند اقتصادی ایالات متحده ارائه خواهد شد.

AUD/USD دلار استرالیا به دلار امریکا

پس از بانک مرکزی استرالیا (RBA)، بانک کانادا (BoC) دومین بانک مرکزی بزرگ این هفته شد که بازارها را با افزایش نرخ بهره شگفت زده کرد. بانک مرکزی کانادا پس از اینکه در دو جلسه قبلی آن را بدون تغییر نگه داشت، نرخ بهره خود را 25 واحد پایه افزایش داد و به 4.75 درصد رساند.

دلار امریکا به دلار کانادا USD/CAD

در بیانیه سیاستی خود، بانک مرکزی کانادا اعلام کرد که نگرانی ها در مورد اینکه تورم شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ممکن است به طور قابل توجهی بالاتر از هدف 2 درصد گیر کند، افزایش یافته است. به دنبال این تحول، USD/CAD به ضعیف‌ترین سطح خود در یک ماه گذشته نزدیک به 1.3320 سقوط کرد و در اوایل پنجشنبه در نزدیکی 1.3350 تثبیت شد.

شاخص دلار امریکا DXY

افزایش غیرمنتظره BoC باعث افزایش بازده اوراق قرضه جهانی شد. بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده نزدیک به 4 درصد افزایش یافت و در حدود 3.8 درصد قرار گرفت. در همین حال، احتمال افزایش مجدد نرخ بهره توسط FedWatch Tool توسط CME Group در هفته آینده از 20 درصد در اوایل هفته به بالای 30 درصد رسید. اوایل پنجشنبه، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده ثابت است و شاخص دلار آمریکا در نزدیکی 104.00 آرام می ماند.

یورو به دلار EUR/USD

EUR/USD حرکت جانبی خود را ادامه داد و تقریباً بدون تغییر در روز چهارشنبه بسته شد. این جفت در حدود نرخ 1.0700 در صبح روز پنجشنبه حرکت می کند.

پوند به دلار GBP/USD

GBP/USD در روز چهارشنبه سودهای کوچکی را ثبت کرد و آخرین بار با چند پیپ بالای 1.2450 معامله شد.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

USD/JPY در روز چهارشنبه در محدوده مثبت بسته شد، اما پس از رسیدن به مقاومت نزدیک به 140.00، شتاب صعودی خود را از دست داد. داده های ژاپن نشان می دهد که تولید ناخالص داخلی واقعی با نرخ سالانه 2.7 درصد در سه ماهه اول رشد کرده است که از برآورد اولیه 1.6 درصد فراتر رفته است.

اونس جهانی طلا - XAU/USD

تحت فشار افزایش بازده اوراق قرضه، قیمت طلا روز چهارشنبه به سمت جنوب رفت و به زیر 1950 دلار رسید. در اوایل پنجشنبه، XAU/USD ضررهای خود را تثبیت کرد اما زیر 1950 دلار باقی ماند.

بیت کوین - BTC/USD

بیت کوین نتوانست با سود روز سه شنبه رشد کند و در روز چهارشنبه بیش از 3 درصد از دست داد. در جلسه اروپا، BTC/USD در کانالی تنگ نزدیک به 26500 دلار معامله می شود. اتریوم پس از اینکه در اواسط هفته با مقاومت 1900 دلاری مواجه شد، مسیر خود را معکوس کرد و به سمت 1800 دلار کاهش یافت.

اتریوم - ETH/USD
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید