بازار فارکس امروز – دلار آمریکا زیان ها را تثبیت می کند، دلار کانادا منتظر داده های اشتغال است

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز جمعه 19 خرداد در بازار فارکس بدانید:

دلار آمریکا پس از متحمل شدن ضررهای بزرگ در برابر رقبای اصلی خود در روز پنجشنبه، در آخرین معاملات امروز ثابت باقی مانده است. پیش از آخر هفته هیچ گونه اطلاعات سطح بالایی از منطقه یورو و ایالات متحده منتشر نخواهد شد. امروز کانادا گزارش مشاغل ماه می را منتشر خواهد کرد.

شاخص دلار امریکا DXY

وزارت کار ایالات متحده روز پنجشنبه گزارش داد که مطالبات اولیه بیکاری در ایالات متحده در هفته منتهی به 3 ژوئن از 233000 به 261000 افزایش یافت. بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده پس از این داده ها بیش از 2 درصد کاهش یافت و شاخص دلار آمریکا (DXY) به پایین ترین سطح خود در دو هفته اخیر به زیر 103.50 رسید و در این روند 0.75 درصد از دست داد. اوایل روز جمعه، بازدهی 10 ساله ایالات متحده زیر 3.75 درصد باقی می ماند و DXY در کانالی باریک در حدود 103.40 نوسان می کند. در همین حال، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در قلمرو منفی معامله می شود که به موضع محتاطانه بازار اشاره دارد.

AUD/USD دلار استرالیا به دلار امریکا

در طول ساعات معاملات آسیایی روز جمعه، داده‌های چین نشان داد که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در ماه می 0.2 درصد به صورت ماهانه کاهش یافته است. این آمار نتوانست واکنش قابل توجهی در بازار ایجاد کند. AUD/USD که رالی هفتگی خود را افزایش داد و در روز پنجشنبه 150 پیپ افزایش یافت، کمی بالاتر از 0.6700 اوایل جمعه نسبتا آرام باقی می ماند.

توماس جردن، رئیس بانک ملی سوئیس (SNB) روز پنجشنبه گفت که ایده خوبی نیست که منتظر افزایش تورم باشیم و سپس مجبور به افزایش نرخ بهره باشیم. این نظرات باعث تقویت CHF شد و USD/CHF بیش از 100 پیپ از دست داد. اوایل جمعه، این جفت زیر 0.9000 معامله می شود.

دلار امریکا به دلار کانادا USD/CAD

USD/CAD برای سومین روز متوالی در محدوده منفی در روز پنجشنبه بسته شد و در اوایل جمعه به نزول خود ادامه می دهد. این جفت آخرین بار اندکی زیر 1.3350 معامله شد. پیش‌بینی می‌شود که نرخ بیکاری در کانادا در ماه می از ۵ درصد در آوریل به ۵.۱ درصد افزایش یابد.

یورو به دلار EUR/USD

EUR/USD از ضعف گسترده دلار در روز پنجشنبه بهره مند شد و قبل از رفتن به فاز تثبیت به سمت 1.0800 افزایش یافت. در صبح اروپا، این جفت در یک باند باریک بالای 1.0750 بالا و پایین می رود.

پوند به دلار GBP/USD

پوند/دلار آمریکا به سختی می‌تواند بر اساس سودهای روز پنج‌شنبه رشد کند و در حدود 1.2550 ثابت می‌ماند.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

USD/JPY در روز پنجشنبه به پایین ترین سطح هفتگی به زیر 139.00 سقوط کرد، اما اوایل جمعه دوباره قدرت خود را به دست آورد. در زمان نوشتن این بخش، این جفت ارز 0.4% در روز در 139.50 افزایش یافت.

اونس جهانی طلا - XAU/USD

قیمت طلا در روز پنجشنبه به شدت افزایش یافت و به 1970 دلار رسید که با کاهش بازده اوراق قرضه آمریکا تقویت شد. هم اکنون XAU/USD نزدیک به نرخ 1960 دلار حرکت می کند.

بیت کوین - BTC/USD

بیت کوین برای دومین روز متوالی در روز جمعه، نزدیک به 26500 دلار به حرکت خود ادامه می دهد. به همین ترتیب، اتریوم کمی بالاتر از 1800 دلار باقی مانده است.

اتریوم - ETH/USD
تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید