بازار فارکس امروز – دلار آمریکا پیش از انتشار داده های کلیدی، صعود خود را تثبیت می کند

اخبار امروز فارکساخبار امروز فارکس

آنچه باید در روز پنجشنبه 23 فوریه (4 اسفند) در بازار فارکس بدانید در اینجا آمده است:

  • با حمایت FOMC Minutes، شاخص دلار آمریکا DXY برای دومین روز متوالی در روز چهارشنبه افزایش یافت، اما در اوایل پنجشنبه در بحبوحه بهبود وضعیت بازار شروع به کاهش کرد. دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده تخمین دوم خود را از رشد تولید ناخالص داخلی (GDP) سه ماهه چهارم اواخر روز منتشر خواهد کرد. سند اقتصادی ایالات متحده همچنین شامل مطالبات اولیه بیکاری هفتگی و شاخص فعالیت ملی شیکاگو فدرال رزرو خواهد شد. یورواستات اصلاحات خود را در ارقام تورم ژانویه منتشر خواهد کرد.
  • صورتجلسه اولین جلسه سیاست گذاری FOMC در سال نشان داد که همه سیاست گذاران توافق کردند که برای دستیابی به اهداف تورمی به افزایش نرخ بهره بیشتری نیاز است. این نشریه همچنین اذعان کرد که «تعدادی از شرکت‌کنندگان» از افزایش نرخ‌ها به میزان 50 واحد حمایت می‌کنند، اما جزئیاتی در مورد این بحث‌ها ارائه نکرد. به نوبه خود، بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده به میزان متوسطی از پایین ترین سطح روزانه بهبود یافت اما در نهایت در محدوده منفی بسته شد. در همین حال، شاخص‌های اصلی وال استریت، روز را با اختلاف به پایان رساندند.
  • در اوایل صبح اروپا، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده بین 0.3٪ تا 0.9٪ افزایش یافت که نشان دهنده یک تغییر مثبت در احساسات ریسک است. بازده 10 ساله بالای 3.9 درصد ثابت می ماند و شاخص دلار آمریکا در حدود 104.30 اندک کاهش یافته است.
  • آدریان اور، رئیس بانک مرکزی نیوزلند، در حین شهادت در مورد سیاست، گفت که تورم اصلی هنوز خیلی بالاست و انتظارات بالاست. اور اضافه کرد: «شرایط پولی باید بیشتر فشرده شود» و NZD/USD در ساعات معاملاتی آسیا جذابیت بیشتری پیدا کرد. در زمان نوشتن، این جفت ارز 0.5% در روز به 0.6250 رسید.
  • EUR/USD کاهش خود را در روز چهارشنبه افزایش داد و به پایین‌ترین سطح خود از اوایل ژانویه در 1.0600 رسید، قبل از اینکه در اوایل پنجشنبه یک جهش متوسط را تجربه کرد. رویترز روز چهارشنبه به نقل از دیپلمات ها گزارش داد که کشورهای اتحادیه اروپا درباره بسته تحریمی جدید علیه روسیه به توافق نرسیده اند. اعضا روز پنجشنبه گفتگوهای بیشتری خواهند داشت.
  • GBP/USD بخش بزرگی از سودهای الهام گرفته از PMI را که روز سه شنبه ثبت کرد پاک کرد، اما توانست به راحتی بالای 1.2000 باقی بماند. این جفت ارز در اوایل روز پنجشنبه به سودهای اندک خود می چسبد در حالی که زیر 1.2100 باقی می ماند.
  • USD/JPY نتوانست بالای 135.00 تثبیت شود و در روز چهارشنبه با اندکی کاهش بسته شد. این جفت در صبح اروپا در کانالی فشرده زیر آن سطح به معامله ادامه می دهد.
  • قیمت طلا علیرغم عقب نشینی بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا به کاهش ادامه داد و برای اولین بار از اوایل ژانویه به زیر 1830 دلار بسته شد. XAU/USD، با این حال، در طول ساعات معاملات آسیایی اصلاحاتی را انجام داد و آخرین بار مشاهده شد که کمی بالاتر از 1830 دلار معامله شد.
  • بیت کوین در روز چهارشنبه پس از عدم تثبیت بالای 25000 دلار، بیش از 1 درصد از دست داد. BTC/USD در اوایل پنجشنبه بالاتر می رود و نزدیک به 24400 دلار معامله می شود. پس از یک کاهش دو روزه، اتریوم به 1700 دلار افزایش یافت وETH/USD بیش از 1 درصد در روز افزایش یافت.

برای دنبال کردن تمام اخبار روز به بخش اخبار فارکس مراجعه نمایید

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید