پس از گزارش کاهش NFP ایالات متحده طلا افزایش یافت

اخبار طلا

قیمت طلا در روز جمعه به دنبال آمار ضعیف‌تر از حد انتظار تعداد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده افزایش یافت که باعث ایجاد تردید در مورد مسیر افزایش نرخ بهره پس از ماه جولای شد.

اداره آمار کار ایالات متحده گزارش داد که حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) در ایالات متحده در ماه ژوئن 209000 افزایش یافته است. این رقم کمتر از انتظار بازار 225000 بود. علاوه بر این، رقم NFP می که در ابتدا به عنوان افزایش 339,000 گزارش شده بود، به 306,000 کاهش یافت.

اونس جهانی طلا - XAUUSD

قیمت طلا (GOLD) با 0.4 درصد افزایش به 1918.62 دلار در هر اونس رسید، در حالی که معاملات آتی طلای آمریکا با 0.5 درصد افزایش به 1924.30 دلار رسید.

داده‌های وزارت کار نشان داد که حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه قبل بسیار پایین‌تر از انتظارات بوده است، اگرچه نرخ بیکاری از بالاترین سطح هفت ماهه کاهش یافته است که با افزایش دستمزد نسبتاً قوی همراه بوده است. کاهش بازدهی خزانه‌داری آمریکا و کاهش ارزش دلار پس از حمایت از قیمت طلا.

معامله گران بازار همچنان پیش بینی می کنند که فدرال رزرو نرخ بهره را در این ماه افزایش دهد، اما آنها در مورد احتمال افزایش بیشتر پس از ماه جولای تردید بیشتری دارند.

طلا حتی قبل از انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی همچنان در قیمت پیشنهادی خود قرار دارد و معامله می‌شود و در کوتاه‌مدت آرامشی را برای گاوهای نر طلا فراهم می‌کند.

میانگین‌های متحرک 100 و 200 روزه که حول سطح 1950-60 دلار هم‌گرا می‌شوند، آزمون مهمی برای طلا خواهد بود، در حالی که انتظار می‌رود بالاتر از سطح 1910 دلار باقی بماند.

طلا تحت تأثیر افزایش نرخ های بهره ایالات متحده است، زیرا آنها هزینه فرصت نگهداری دارایی های غیر بازده مانند شمش را افزایش می دهند.

داده های روز قبل نشان داد که افزایش متوسطی در مطالبات جدید برای مزایای بیکاری، همراه با افزایش حقوق و دستمزد خصوصی در ماه ژوئن، که نشان دهنده قدرت بازار کار است.

تعداد حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی، همراه با عوامل دیگری مانند گزارش مشاغل ADP، بیانیه‌های تندرو فدرال رزرو، و صورتجلسه FOMC، منجر به انتظارات متفاوتی در میان ناظران بازار در مورد افزایش احتمالی نرخ بهره در جولای شده است.

نقره (XAGUSD) عمدتاً بدون تغییر در 22.75 دلار در هر اونس باقی ماند، پلاتین (PL) 0.2 درصد افزایش یافت و به 903.16 دلار رسید و پالادیوم (XPDUSD) با 0.4 درصد کاهش به 1237.05 دلار رسید.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید