دلار قبل از اعلام کالاهای بادوام و داده های مسکن ایالات متحده ثابت مانده است

اسکناس 1 دلاری
شاخص دلار امریکا DXY

شاخص دلار آمریکا (DXY) که قدرت دلار را در برابر سبدی از ارزهای دیگر اندازه گیری می کند، پس از افزایش 0.46 درصدی در روز دوشنبه، روز سه شنبه 0.13 درصد کاهش یافت و به 102.600 رسید.

دلار روز دوشنبه در برابر روبل روسیه (USDRUB) تقویت شد و به بالاترین حد خود در 15 ماه گذشته رسید، اما در روز سه شنبه با 0.30 درصد کاهش به 84.65 روبل در هر دلار رسید.

دلار به ین ژاپن USD/JPY

دلار در برابر ین ژاپن (USDJPY) در روز سه‌شنبه کمی ضعیف‌تر بود، زیرا معاون وزیر دارایی ژاپن در امور بین‌الملل اشاره کرد که ژاپن در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای پاسخ به حرکات بیش از حد ارز است. جفت USDJPY در 143.49 ین در هر دلار بود.

فعالان بازار منتظر انتشار داده های ایالات متحده هستند، از جمله سفارشات کالاهای بادوام، ارقام مسکن، و نظرسنجی های مصرف کنندگان از هیئت کنفرانس و دانشگاه میشیگان، که ممکن است بر زمان بندی افزایش نرخ بهره در آینده توسط فدرال رزرو تاثیر بگذارد.

یورو به دلار EUR/USD

پیش از اظهارات کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) در نشست بانکداری مرکزی ECB در سینترا، پرتغال، یورو (EURUSD) با 0.15 درصد تقویت به 1.092 دلار رسید.

پوند به دلار GBP/USD

پوند انگلیس (GBPUSD) با قیمت 1.2734 دلار معامله شد که نشان دهنده افزایش 0.17 درصدی در روز است.

در آسیا، دلار در برابر یوان چین با 0.37 درصد کاهش به 7.2174 دلار رسید. بانک مرکزی چین برای دومین روز متوالی تثبیت یوآن قوی‌تر را تعیین کرد که نشان‌دهنده اقدامات حمایتی بالقوه است، در حالی که بانک‌های دولتی بنا به گزارش‌ها دلار را در بازار فراساحلی فروختند که نشان‌دهنده کاهش تحمل برای ضعف یوان است.

به طور کلی، عملکرد دلار آمریکا در برابر ارزهای مختلف متفاوت است که تحت تأثیر عواملی مانند تنش‌های ژئوپلیتیکی، داده‌های اقتصادی و اقدامات بانک مرکزی در کشورهای مختلف قرار دارد.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید