ین پس از جلسه بانک مرکزی ژاپن سقوط کرد، داده های اقتصادی دلار را کاهش داد

بانک ژاپن
دلار به ین ژاپن USD/JPY

ین (JPY) پس از آن که بانک ژاپن (BOJ) نرخ بهره بسیار پایین خود را حفظ کرد و کاهش نرخ تورم را در اواخر سال پیش بینی کرد، جایگاه خود را در برابر سایر ارزها از دست داد.

BOJ هدف نرخ بهره کوتاه مدت خود را در 0.1- درصد و سقف بازده اوراق قرضه 10 ساله را 0 درصد تحت سیاست کنترل منحنی بازدهی خود حفظ کرد.

ارزش ین در برابر یورو (یورو) و دلار آمریکا (USD) کاهش یافت و به پایین‌ترین حد خود در 15 سال اخیر در برابر یورو رسید.

یورو به دلار EUR/USD

یورو عملکرد خوبی داشت و بهترین هفته خود را در ماه‌ها پس از افزایش هزینه‌های استقراض توسط بانک مرکزی اروپا (ECB) و افزایش بیشتر نرخ بهره را تجربه کرد.

دلار به طور گسترده به دلیل داده های اقتصادی ضعیف تر ایالات متحده کاهش یافت و باعث شد تا معامله گران انتظارات خود را برای نرخ های بهره بالای ایالات متحده کاهش دهند.

پوند به دلار GBP/USD

استرلینگ (GBP) در برابر دلار آمریکا به بالاترین حد یک ساله خود رسید زیرا معامله گران روی افزایش نرخ بهره توسط بانک انگلستان گمانه زنی کردند.

تصمیم بانک مرکزی اروپا پس از آن اتخاذ شد که فدرال رزرو ایالات متحده نرخ های بهره را بدون تغییر گذاشت اما احتمال افزایش نرخ در آینده را نشان داد.

داده های ایالات متحده حاکی از کند شدن فعالیت اقتصادی و کاهش تورم است که دیدگاه تندروانه فدرال رزرو را به چالش می کشد.

شاخص دلار امریکا DXY

شاخص دلار آمریکا (DXY) در برابر سبدی از ارزها به پایین‌ترین حد یک ماه اخیر رسید.

AUD/USD دلار استرالیا به دلار امریکا

دلار استرالیا (AUD) نزدیک به بالاترین حد چهار ماهه ثابت باقی ماند، در حالی که دلار نیوزیلند (NZD) افزایش اندکی در برابر دلار داشت.

تجارت آفرین فارکس

دیدگاهتان را بنویسید